McEwen krijgt ook al niet veel steun.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Davitamon gaat met Evans, McEwen, Aerts, Brandt, Steegmans, Vansevenant, Vansummeren, Horner en Rodriguez.
T-Mobile met Ullrich, Sevilla, Kloden, Gontchar, Rogers, Mazzoleni, Kessler, Guerini en Sinkewitz. Bijna allemaal renners die in een andere ploeg kopman zouden zijn.
Op NOS tt staat Steegmans aangegeven als helper voor Evans in de bergenquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:21 schreef placebeau het volgende:
[..]
McEwen krijgt ook al niet veel steun.
Precies, dat soort moannen. In het verleden kon je ook op Voigt rekenen, maar die heeft nu een andere rol. Moreau zou ook nog wel eens geel willen op z'n oude dag, en da's ook een prima tijdrijder.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hushovd kan echt goed tijdrijden. In een korte proloog kan ie weinig tijd verliezen, deze kan ie in de volgende vklakke etappes terugpakken en dan geel halen.
Voor geel zal een sprinter echt wel risico nemen.
die maakte van de week ook de fout om te plaatsen dit zijn de 9 renners die voor Us Postal aan de start komen in de TDF ipv Discoveryquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Op NOS tt staat Steegmans aangegeven als helper voor Evans in de bergen![]()
Moreau krijgt anders wel klop in het Frans kampioenschap tijdrijden van chavanel, rous en kernquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Precies, dat soort moannen. In het verleden kon je ook op Voigt rekenen, maar die heeft nu een andere rol. Moreau zou ook nog wel eens geel willen op z'n oude dag, en da's ook een prima tijdrijder.
Altijd lachen met hun en wielrennenquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die maakte van de week ook de fout om te plaatsen dit zijn de 9 renners die voor Us Postal aan de start komen in de TDF ipv Discovery![]()
Ullrich vs. Basso, ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:27 schreef Paul_NL het volgende:
Ik denk dat het Ulrich tegen de rest wordt maar ja
Het lijkt me in elk geval een mooi duel te worden
hushovd opnemen in de proloog met rondemaster dus ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Precies, dat soort moannen. In het verleden kon je ook op Voigt rekenen, maar die heeft nu een andere rol. Moreau zou ook nog wel eens geel willen op z'n oude dag, en da's ook een prima tijdrijder.
Hushovd is daar wel beter in dan de meeste sprintersquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
De meeste sprinters kunnen wel een degelijke proloog rijden als ze in vorm zijn en er echt voor gaan, Hushovd is daar niet beter in dan de anderen.
Boonen en Petacchi kunnen dat al zeker even goed. En heb je eigenlijk alleen McEwen nog als serieuze sprinter.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hushovd is daar wel beter in dan de meeste sprinters![]()
Hunter kan trouwens ook een sterke proloog rijden...
Kom op zeg, zie jij Petacchi nu echt top 5 rijden in een proloog van de Tour?? En Boonen moet het nog maar bewijzen bij mij....quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Boonen en Petacchi kunnen dat al zeker even goed. En heb je eigenlijk alleen McEwen nog als serieuze sprinter.
Nee. Hushovd ook niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kom op zeg, zie jij Petacchi nu echt top 5 rijden in een proloog van de Tour??
Boonen heeft dat al bewezen.quote:En Boonen moet het nog maar bewijzen bij mij....
Hushovd is in het algemeen echt de betere tijdrijder in vergelijking met Boonen. Hushovd had in 2004 al eens geel gepakt in de 2e etappe. En hij werd al 2 maal tijdritkampioen van Noorwegen. Met een zeer sterk deelnemersveld.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee. Hushovd ook niet.
[..]
Boonen heeft dat al bewezen.
Het is trouwens perfect logisch dat sprinters degelijk tot goed zijn in korte proloogjes, dat ligt in het verlengde van hun andere capaciteiten.
Die overwinningen of podia in veredelde kermiskoersen bedoel je??quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee. Hushovd ook niet.
[..]
Boonen heeft dat al bewezen.
Het is trouwens perfect logisch dat sprinters degelijk tot goed zijn in korte proloogjes, dat ligt in het verlengde van hun andere capaciteiten.
Ja, whatever.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:36 schreef -skippybal- het volgende:
En die 3e plek in PN was ook vooral omdat de rest uit vorm was/brak reed![]()
Dat mag je niet aannemenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:19 schreef BigBadPete het volgende:
Mag ik dus aannemen dat Hushovd een goede kans maakt tot in de bergen in het geel te rijden? (levert per dag punten op in mn pool). Kan ie ook een beetje mee de Cauberg op dan?
Dat denk ik ook wel eens tijdens een wedstrijd, maar voel dan tezelfdertijd absoluut niet de neiging om het zelf te doen. Dat kan om allerlei redenen zijn, bijvoorbeeld niet goed genoeg, of de wetenschap dat als je het gat dichtrijdt, iemand anders er overheen kletst.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar wat ik altijd zo erg vind bij het wielrennen, is dat in een kopgroep als 1 iemand vooruit is, de groep ineens stilvalt. En je langzaamaan de kans op een etappe ziet wegglippen. Dan denk ik echt, verdomme, fiets door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |