quote:Op zondag 28 mei 2006 23:39 schreef Superheld het volgende:
Ik ga misschien ook wel naar Valkenberg.
Is er trouwens al een mooi plaatje met de afstanden en plaatsen van vertrek en afkomst?![]()
De druk is bij hem wel af.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:46 schreef BVO het volgende:
Ben toch benieuwd of Basso het fysiek en mentaal aan gaat kunnen, zo na de Giro.
Ja natuurlijk, maar om straks opnieuw 3 weken lang maximaal te kunnen presteren (een kleine inzinking is al fataal) is niet niks hoor. Is de laatste jaren toch wel gebleken.quote:
Vorig jaar ging het ook goed, maar toen had hij de laatste bergetappe wel rustig aan gedaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar om straks opnieuw 3 weken lang maximaal te kunnen presteren (een kleine inzinking is al fataal) is niet niks hoor. Is de laatste jaren toch wel gebleken.
Al is hij de Giro ogenschijnlijk wel heel sterk doorgekomen.
Van mij mag Ivan best ook de Tour winnen.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar om straks opnieuw 3 weken lang maximaal te kunnen presteren (een kleine inzinking is al fataal) is niet niks hoor. Is de laatste jaren toch wel gebleken.
Al is hij de Giro ogenschijnlijk wel heel sterk doorgekomen.
Van mij ook. Eindelijk dan weer eens iemand die bewijst dat het wél kan om twee rondes in één jaar te winnen.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Van mij mag Ivan best ook de Tour winnen.
Ik hoop voor de spankracht van de wedstrijd wel dat ze hem serieus het vuur aan de schenen gaan leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |