abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38573541
@ Rolex...
in onze keuken hebben we gehard blank glas - dat geeft een nauwelijks groenige tint op de witte stucmuur.
Lengte 2.40 - hoog 40 cm en een stuk de hoek om.
Ws ergens anders las ik dat iemand zich afvroeg hoe dit te bevestigen.

Als je aanrechtblad zoveel meter graniet is, vraag ik mij af of dat te tillen is !
Overigens zullen er gaten in komen voor kook en wasbak.
Daar kun je op een mooie manier een nauwelijks zichtbare naad in verwerken.

Alles staat op foto's : binnenkort in het topic Strippen & Bouwen
.
pi_43254072
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:31 schreef snoessje het volgende:
Ja het is gewoon link vlakbij je kookplaat! Zit er een ruimte tussen van +/- 10 cm. dan is er geen probleem, maar neem altijd hardglas!!! Draadglas kan je ook gehard krijgen, is alleen weer een stuk duurder! In mijn ogen kan je altijd onderhandelen, wij geven altijd leuke kortingen aan particulieren, hellemaal als je het zelf plaatst, wel voorzichtig he!

Om jullie ff een idee te geven, voor hardglas blank, 6 mm. dik, 2000 x 500 mm. , rondom poly geslepen, betaal je rond de ¤ 150,00 incl. btw excl. plaatsen!
hallo snoessje kun je me het adres van het bedrijf mailen
pi_43254399
ik heb ook gehard glas vlak achter mijn gasfornuis gehad...dat heeft de keukenboer zo meegeleverd.
alleen na een aantal maanden stond ik lekker te koken en ineens brak de glasplaat met een grote knal(toen mn eten eigenlijk zo goed als klaar was grrrrrrrr)
de honderdduizenden kleine glasstukjes vlogen door heel de keuken heen en in mn eten.
in ieder geval hebben wij het nu maar bij een plaatje rvs gehouden.
ik ben me echt kapot geschrokken.
nu moet ik wel eerlijk toegeven dat de glasplaat erg dicht bij het vuur was..
pi_43258199

Rolex in het laatste deel van ons topic Strippen & Bouwen zie je wat foto's en tekst hoe bij ons
de glasplaat is bevestigd. Strippen en Bouwen
De lengte is ongeveer 2 ,5 meter.
Zelf ben ik er happy mee.

Laat je eens zien tzt wat het geworden is, succes.

foto's zijn altijd om van te smullen.
pi_43259598
nou ja, ben ik mijn post van juni ! aan het herhalen omdat ik niet op de datum lette en wel op de vraag van ts.
Kwam mij al zo bekend voor.
pi_43294704
Nu heb ik een inductie kookplaat en de achterwand wordt bij het koken eigenlijk totaal NIET heet. Zit ik dan evengoed gebonden aan gehard glas, of kan het met inductie juist wel gewoon met "normaal" glas.

Wat ik wil is dus eigenlijk over de hele breedte en het hoekje om een glasplaat en het liefst dan gematteerd met woorden erin als "coffee", "cookies" of zoiets.

Als er iemand (ervarings)tips heeft en / of een leverancier in de omgeving Amsterdam / Hoorn : GRAAG ! De online winkels die ik gevraagd heb te reageren laten niets van zich horen, lijkt wel alsof ik iets heel aparts wil ofzo ?!

In ieder geval : gehard glas, of niet ?
pi_43307139
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:43 schreef WebbySP het volgende:
Nu heb ik een inductie kookplaat en de achterwand wordt bij het koken eigenlijk totaal NIET heet. Zit ik dan evengoed gebonden aan gehard glas, of kan het met inductie juist wel gewoon met "normaal" glas.

Wat ik wil is dus eigenlijk over de hele breedte en het hoekje om een glasplaat en het liefst dan gematteerd met woorden erin als "coffee", "cookies" of zoiets.

Als er iemand (ervarings)tips heeft en / of een leverancier in de omgeving Amsterdam / Hoorn : GRAAG ! De online winkels die ik gevraagd heb te reageren laten niets van zich horen, lijkt wel alsof ik iets heel aparts wil ofzo ?!

In ieder geval : gehard glas, of niet ?
Eerlijk gezegd heb ik nog niet het benul gehad om te voelen of de achterwand warm/heet wordt !
Zal er morgen eens aan denken.

Het is een origineel idee van je om er tekst in te zetten. Flauw dat je niks meer van die lui hoort.
De keukenmeneer heeft ons geadviseerd en wij - lees ik - deden het braaf !
Zal wel te maken hebben met de overspanning van 2,50 meter en één tik-je op de verkeerde plek en knap.

We zijn wel eens wezen kijken bij de groothandel Spliet & de Waal in Utrecht naar wat er evt. meer mogelijk was behalve de opties die hij gaf.
Khad wat bedenkingen bij de groene waas. Dat valt reuze mee.
Er zit toch bij jou in de regio ook wel een glasgroothandel om langs te gaan en te informeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')