quote:
Op maandag 6 november 2006 16:43 schreef WebbySP het volgende:Nu heb ik een inductie kookplaat en de achterwand wordt bij het koken eigenlijk totaal NIET heet. Zit ik dan evengoed gebonden aan gehard glas, of kan het met inductie juist wel gewoon met "normaal" glas.
Wat ik wil is dus eigenlijk over de hele breedte en het hoekje om een glasplaat en het liefst dan gematteerd met woorden erin als "coffee", "cookies" of zoiets.
Als er iemand (ervarings)tips heeft en / of een leverancier in de omgeving Amsterdam / Hoorn : GRAAG ! De online winkels die ik gevraagd heb te reageren laten niets van zich horen, lijkt wel alsof ik iets heel aparts wil ofzo ?!
In ieder geval : gehard glas, of niet ?
Eerlijk gezegd heb ik nog niet het benul gehad om te voelen of de achterwand warm/heet wordt !
Zal er morgen eens aan denken.
Het is een origineel idee van je om er tekst in te zetten. Flauw dat je niks meer van die lui hoort.
De keukenmeneer heeft ons geadviseerd en wij - lees ik - deden het braaf !
Zal wel te maken hebben met de overspanning van 2,50 meter en één tik-je op de verkeerde plek en knap.
We zijn wel eens wezen kijken bij de groothandel Spliet & de Waal in Utrecht naar wat er evt. meer mogelijk was behalve de opties die hij gaf.
Khad wat bedenkingen bij de groene waas. Dat valt reuze mee.
Er zit toch bij jou in de regio ook wel een glasgroothandel om langs te gaan en te informeren.