Sodeju zeg. Die Belgen denken dat wij dom zijn ofzo? Laat Poco en Defour maar lekker daar zitten als het zo moet.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:06 schreef Urquhart het volgende:
Geruchten update van onze vrienden van Dappere Strijders. Voor wat het waard is
- ¤8,5 miljoen, De Mul en 20% bij doorverkoop is voor Pocognoli en Defour samen. Woensdag gaat Ajax de laatste kans wagen.
Quaresma zou echt vet zijn. Jenner begrijp ik geen reet van. Gabri gaat denk ik komen. Mooi dat Lindenbergh moet nokken.quote:- Quaresma is 2 keer bekeken, maar gezien prijs nooit optie geweest
- Jenner is in beeld, want Ten Cate heeft geen hoge pet op van De Mul
- Ten Cate was bij de persconferentie van Gabri als vertegenwoordiger van Barca en niet voor Ajax
- Lindenbergh mag weg
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Ten Cate vind Quaresma niks
Wat betreft instelling schijnt hij inderdaad geen topper te zijn, maar voor de rest niets dan lof!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Was hier gepost dat Ten Cate het een lui ventje vond
Handig als Davids komtquote:Voetballers volgend seizoen minder snel geschorst
Spelers uit de eredivisie ende eerste divisie zullen volgend seizoen minder snel geschorst worden. Pas na de vijfde, zevende en negende gele kaart moeten de spelers verplicht een duel toekijken. Vanaf de elfde boeking zijn ze na iedere prent geschorst. Afgelopen seizoen bleven spelers na een vierde en zesde gele kaart verplicht aan de kant en werden ze al vanaf de zevende gele kaart iedere keer geschorst.
Met de J als in Josti?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef Erwtensoep het volgende:
KNJB!!!
Heel goed, Ajax heeft ook niks aan een jongen die al misplaatst de vedette uithangt.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Van Persie had het bij feyenoord en kon dat niet flikken bij Arsenal, hier is het al andersom.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef Nashje het volgende:
Daar kun je aan werken. Zie Van Persie.
Vind zijn redement niet zo hoog. Zoekt vaak de moeillijke oplossing trwijl het veel makkelijker kan.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heel goed, Ajax heeft ook niks aan een jongen die al misplaatst de vedette uithangt.
Wat een vervelend verwend kind is dat idd. Totaal inefficiente Owusu bewegingen, voetbalt alleen voor zichzelf (zoals dat hele 'team') en kijkt uit zijn ogen alsof ie een kind van Seedorf isquote:Op maandag 29 mei 2006 20:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Precies.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heel goed, Ajax heeft ook niks aan een jongen die al misplaatst de vedette uithangt.
Vreemdste aankoop van de laatste tien jaar? Rot toch op! De laatste tien jaar zijn er vele slechtere aankopen geweest, Olaf Lindenbergh is de ideale twaalfde man. Of eventueel, dertiende, veertiende, vijftiende of zestiende dan, maar van mij hoeft hij niet per sé weg.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
Dat Lindenbergh weg mag, verbaast me niet. Vreemdste aankoop van de laatste tien jaar. Maar wie gaat die man halen voor dat salaris?
Valt Gabrich niet nog binnen de laatste tien jaar?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
Dat Lindenbergh weg mag, verbaast me niet. Vreemdste aankoop van de laatste tien jaar. Maar wie gaat die man halen voor dat salaris?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |