Staat nog niets op Ajax.nl, maar goedquote:
Vooralsnog bullshit dus.quote:
Die site heeft bronnen, ik ken die gast die dat artikel heeft geschreven en ik vertrouw hemquote:Op maandag 29 mei 2006 13:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vooralsnog bullshit dus.
Zie mijn post. Hij is er nog niet over uit, maar Ajax is absoluut een interessante optie. Sowieso kan Gabri ivm de beurs het nieuws niet eens zelf bekend maken.
Ah, tja. Officieel is andersquote:Op maandag 29 mei 2006 14:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die site heeft bronnen, ik ken die gast die dat artikel heeft geschreven en ik vertrouw hemHij heeft al vaker transfers van clubs eerder aan me verteld dan dat ze rond waren
![]()
quote:Ajax jeugdopleiding wederom 's lands beste
Ajax kreeg vrijdagmiddag tijdens de uitreiking van de Rinus Michels Awards in Tilburg de trofee voor de beste jeugdopleiding van het land. Ook vorig jaar kreeg Ajax die eretitel al toebedeeld.
Hoofdjeugdopleiding John van den Brom nam de prijs in Tilburg in ontvangst. Dezelfde middag was Ajax C1 landskampioen geworden. Ook vorig jaar kreeg de jeugdopleiding de Trofee overhandigd. Toen nam trainer en hoofd jeugdopleiding ad interim Maarten Stekelenburg de prijs in ontvangst.
Blind heeft toch geweigerd....?quote:Op maandag 29 mei 2006 14:05 schreef Trancelocator het volgende:
In Telesport staat dat Vitesse in Gerard van der Lem de nieuwe trainer ziet, en niet in Blind. Wordt vervolgd.
Oh dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ze in Arnhem bijna wanhopig moeten zijn omdat ze maar geen trainer kunnen vinden.quote:
quote:Van der Lem in beeld bij Vitesse
AMSTERDAM - Nadat de komst van Jan Boskamp afketste, heeft Vitesse de aandacht verlegd naar Gerard van der Lem, de voormalige assistent van Danny Blind bij Ajax.
Van der Lem is, met Johan Neeskens, ook een kandidaat om de nieuwe assistent van Frank Rijkaard te worden. De Amsterdammer heeft het voordeel dat hij al eerder in Barcelona samenwerkte met Louis van Gaal. Een aanbieding om in Colombia aan de slag te gaan als hoofdtrainer, sloeg hij af.
Die zijn idd wanhopig op zoek. Blind had bedankt omdat hij naar het buitenland wil....quote:Op maandag 29 mei 2006 14:15 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ze in Arnhem bijna wanhopig moeten zijn omdat ze maar geen trainer kunnen vinden.
Het betreffende bericht:
[..]
Allang hoor. Lees een topic eens door.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:07 schreef Doezelhaar het volgende:
Gabri heeft nog steeds geen persconferentie gegeven...
Zeg hem dan meteen even dat ie een taalcursus Nederlands neemt, wat een waardeloos geschreven bericht zeg.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die site heeft bronnen, ik ken die gast die dat artikel heeft geschreven en ik vertrouw hemHij heeft al vaker transfers van clubs eerder aan me verteld dan dat ze rond waren
![]()
quote:Gabri noemt bij Barça-afscheid Ajax als optie
29/5/2006 14:43
Na dertien jaar neemt Gabri afscheid van Barcelona. De 27-jarige verdedigde middenvelder kondigde zijn afscheid aan, met Ajax als mogelijk nieuwe werkgever.
De laatste twee seizoenen heeft Gabri weinig kunnen laten zien bij Barcelona. Geplaagd door een enkel- en knieblessure kwam hij tot slechts vijftien competitiewedstrijden voor de Catalaanse club.
Waar hij zijn carrière vervolgt is nog ongewis. Gabri moet nog beslissen of hij in Primera Divsión wil blijven of een buitenlands avontuur ambieert. De tweevoudige Spaans international liet wel doorschemeren dat Ajax een optie is. 'Hun filosofie is vergelijkbaar met die van Barcelona. Dat kan een motivatie zijn. Maar ik heb nog geen besluit genomen.'
Henk ten Cate heeft Gabri gevraagd hem te volgen naar Ajax. De Amsterdamse trainer werkte de afgelopen drie jaar met de verdedigde middenvelder, die in de winterstop een transfer naar West Ham United niet zag zitten.
www.thehunter.nl ?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:47 schreef jna het volgende:
Weet iemand die site van dat Huntelaar liedje nog?
Die Huntelaaaaar, Huntelaar, Huuuuuntelaar. enz enz
www.afca.nlquote:Op maandag 29 mei 2006 15:52 schreef jna het volgende:
Ik heb het namelijk met iemand uit Engeland over achtelijke wk liedjes, ik vond deze wel in het rijtje passen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |