Wat ga je dan doen met die foto's? Inlijsten en boven je bed hangen?quote:Op maandag 26 juni 2006 08:28 schreef Danaa het volgende:
Voor ons is het WK jammer genoeg voorbij, maar 1 voordeel Raf kan nu naar zijn 2 toppers toe; en wij krijgen dan snel foto's te zien van het gezinnetje!!
uhh *denken*quote:Op maandag 26 juni 2006 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen met die foto's? Inlijsten en boven je bed hangen?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:29 schreef Danaa het volgende:
Mond van:Rafael
Ogen:Kan k niet zien![]()
Neus van: Sylvie
Voorhoofd van: Sylvie
Haar van: Rafael
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Zit er ook nog iets van Damian zelf aan?
Zie de eerder geplaatste links.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:07 schreef Denagam het volgende:
Heeft er al iemand foto's? Zou zouden nu uit moeten zijn.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:37 schreef rena het volgende:
Wat een engerdSorry, ik zeg het niet vaak van baby's en ik heb niks tegen Rafael en Sylvie, maar wat een enge baby
![]()
![]()
Ik ook hoor, misschien wordt hij later wel heel knap. Lelijk in de luier, mooi in de eh.. sluier. Of bruidegomspak in zijn geval.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:43 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Vind het wel zielig om te zeggen van een baby'tje.. maar een beetje gelijk heb je wel.. Zal wel slechte foto zijn... Iemand een betere gezien?
Pasgeboren baby's zijn meestal niet mooi. Wellicht trekt het bij of ik hoop het iig voor hem.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:43 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Vind het wel zielig om te zeggen van een baby'tje.. maar een beetje gelijk heb je wel.. Zal wel slechte foto zijn... Iemand een betere gezien?
Ik hoop dat ie nog mooi opdroogt, want hij heeft nu dezelfde apekop als zijn papa inderdaad.quote:
Dan trekt ie op die 20 foto's zeker elke keer net een gekke bekquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:19 schreef MiLalaa het volgende:
Amalia was ook niet knap als babytje. En zie haar nu![]()
Damian staat op die ene foto inderdaad niet op z'n voordeligst, maar misschien trok ie toevallig net een gekke bek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |