6-6-6....quote:Op zondag 28 mei 2006 22:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat komt toch vaker voor dat ruim een week eerder word geboren !
Je bedoelt n.a.m het WK op 6 juni![]()
dat was wel vet geweest...quote:Op zondag 28 mei 2006 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ze het met zo'n naam niet op 06-06-06 geboren hebben laten worden
Damian![]()
Maar proficiat hoor!
quote:
Zwangerschapsvergifitiging is hoge bloeddruk en zal zich meestal juist later in de zwangerschap voordoen (na de 24e week).quote:Op zondag 28 mei 2006 22:54 schreef amaranta het volgende:
Kun je aan het einde van een zwangerschap zwangerschapsvergiftiging oplopen dan?
En waarvan? Volgens mij at Silvie bijna niks...
Oké, ik snapte het al nietquote:
Hij had wel degelijk last hoor, zat wel gewoon op de bankquote:Op zondag 28 mei 2006 22:12 schreef Ole het volgende:
Ík dacht al , toen hij gister niet meespeelde en Marco met eeen vaag verhaal kwam..
Maar gefeliciteerd voor de verse ouders!
Zelfde gedachte......quote:Op zondag 28 mei 2006 22:54 schreef amaranta het volgende:
Kun je aan het einde van een zwangerschap zwangerschapsvergiftiging oplopen dan?
En waarvan? Volgens mij at Silvie bijna niks...
Bronquote:Een ziekte die zich tijdens je zwangerschap en vlak na de bevalling kan voordoen is zwangerschapsvergiftiging. Zwangerschapsvergiftiging, of een (te) hoge bloeddruk tijdens de zwangerschap, komt voor bij ongeveer 15%t van alle zwangere vrouwen.
Dat kon ook gewoon, want zondag 28 mei werd Damián pas gehaald. Wistie al een week of 8 ofzo.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij had wel degelijk last hoor, zat wel gewoon op de bank.
-edit: beetje laat zie ik.
Weetje....Silvie is niet de enige voetbalvrouw die beviel rond een belangrijke wedstrijd/EK/WKquote:Op zondag 28 mei 2006 23:31 schreef rena het volgende:
Ja hoor, ineens zitten hier allemaal zwangerschapsvergiftiging expertsIk denk echt niet dat, zelfs Sylvie, zoiets zou verzinnen, want het is een behoorlijk ernstige aandoening.
Wat een kut reacties hier zeg
![]()
[..]
Bron
Omdat iedereen erover viel?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:41 schreef BVO het volgende:
Onzin. Ze heeft van tevoren duidelijk aangegeven het kind te willen opwekken indien nodig en dat ze daar geen probleem mee had. Waarom zou ze daar nu dan over liegen?
Ik zou me er lekker niks van aantrekken als ik haar was, als het medisch verantwoord is voor de baby en zo, laat dan maar eerder komenquote:
Meen je niet! Ooow....? Ik dacht dat ze juist altijd zei dat het afwachten was of Raf erbij zou zijn of niet. Nou, dan is dit ook de wereld uit.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:41 schreef BVO het volgende:
Onzin. Ze heeft van tevoren duidelijk aangegeven het kind te willen opwekken indien nodig en dat ze daar geen probleem mee had. Waarom zou ze daar nu dan over liegen?
Dat viel ook nog wel mee hoor. Heel ongebruikelijk is het niet.quote:
Dat je je kind eerder laat komen omdat mannetje mot voetballe??quote:Op zondag 28 mei 2006 23:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat viel ook nog wel mee hoor. Heel ongebruikelijk is het niet.
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:54 schreef EgelPrik het volgende:
[..]
Dat je je kind eerder laat komen omdat mannetje mot voetballe??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |