Dit topic zou niet nodig geweest zijn als de machthebbers actie ondernomen haddenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is alleen maar leuk in één topic.
Oja?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is alleen maar leuk in één topic [afbeelding].
Die vind ik veul gaverquote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] Volgens mij heeft de crew gewoon wat tegen mij! Ik heb al op diverse manieren aangegeven dat er toch écht eens naar mijn geweldige en geniale plan gekeken moest worden, maar ze vertikken het gewoon! Dit kan niet langer! Waarom wordt zoiets geniaals als huillach genegeerd?
Die is dan wel grappigquote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] Volgens mij heeft de crew gewoon wat tegen mij! Ik heb al op diverse manieren aangegeven dat er toch écht eens naar mijn geweldige en geniale plan gekeken moest worden, maar ze vertikken het gewoon! Dit kan niet langer! Waarom wordt zoiets geniaals als huillach genegeerd?
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, het begin is er iig. Ga je 'm zelf inbouwen of moet Breuls dat doenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef Jump het volgende:
De enigste toffe die ik er zie tussen zitten is: [afbeelding]
Sorry buppi [afbeelding]
Ja.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] Jullie mogen jullie zelf wel in de handen knijpen met zo'n toffe peer als ik in de crew! En dit puike poppetje is het zoveelste bewijs van mijn creativiteit en opoffering ter behoud van het plezier op FOK! En het enige wat ik van jullie vraag is olijke poppekes in mijn fotoboek en invoering van de huillach-smileys! Is dat soms teveel gevraagd? [afbeelding]
Het is een begin, Jump. Maar we, de huillach-aanbidders, zijn er nog niet. We zullen strijden tot álle huillach-varianten de huidige smileys hebben vervangen! En eerder zal ik niet rusten!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef Jump het volgende:
Sorry buppi [afbeelding]
Bouw deze in, geef de rest nog wat tijd. Niet te veel.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef Jump het volgende:
Sorry buppi [afbeelding]
Dat is juist hun kracht, mijn waarde.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:08 schreef static het volgende:
Wat een verschrikelijk lelijke mormels zeg.
Maar wat vind je van de smilies?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:08 schreef static het volgende:
Wat een verschrikelijk lelijke mormels zeg.
quote:
Beter zo.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het 'huillach hier de modjes uit' topic?
Je weet dat er in het Admin-gedeelte achter de schermen een Bupa-fantopic is?quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:59 schreef Allochtoon het volgende:
Crisis Christus wat een lelijke smilies.
Niet origineel? Heb je ze ooit ergens anders gezien? NOU?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]<--Dit is de enige die een beetje de moeite waard is, de rest is gewoon kut. Niet origineel en het slaat nergens op.
Troep dus.
Een slap aftrekselquote:Op zondag 28 mei 2006 22:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een slap aftreksel van iets wat al bestaat, mag jij gerust origineel noemen.
Volgens die theorie zijn alle smilies, dus ook de Fok!smilies niet origineel, want smilies vind je tegenwoordig overal. En dan geldt: gelijke monniken, gelijke kappen: geen huillach smilies, dan helemaal geen smilies!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een slap aftreksel van iets wat al bestaat, mag jij gerust origineel noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |