Dit topic zou niet nodig geweest zijn als de machthebbers actie ondernomen haddenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is alleen maar leuk in één topic.
Oja?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is alleen maar leuk in één topic [afbeelding].
Die vind ik veul gaverquote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] Volgens mij heeft de crew gewoon wat tegen mij! Ik heb al op diverse manieren aangegeven dat er toch écht eens naar mijn geweldige en geniale plan gekeken moest worden, maar ze vertikken het gewoon! Dit kan niet langer! Waarom wordt zoiets geniaals als huillach genegeerd?
Die is dan wel grappigquote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] Volgens mij heeft de crew gewoon wat tegen mij! Ik heb al op diverse manieren aangegeven dat er toch écht eens naar mijn geweldige en geniale plan gekeken moest worden, maar ze vertikken het gewoon! Dit kan niet langer! Waarom wordt zoiets geniaals als huillach genegeerd?
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, het begin is er iig. Ga je 'm zelf inbouwen of moet Breuls dat doenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef Jump het volgende:
De enigste toffe die ik er zie tussen zitten is: [afbeelding]
Sorry buppi [afbeelding]
Ja.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] Jullie mogen jullie zelf wel in de handen knijpen met zo'n toffe peer als ik in de crew! En dit puike poppetje is het zoveelste bewijs van mijn creativiteit en opoffering ter behoud van het plezier op FOK! En het enige wat ik van jullie vraag is olijke poppekes in mijn fotoboek en invoering van de huillach-smileys! Is dat soms teveel gevraagd? [afbeelding]
Het is een begin, Jump. Maar we, de huillach-aanbidders, zijn er nog niet. We zullen strijden tot álle huillach-varianten de huidige smileys hebben vervangen! En eerder zal ik niet rusten!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef Jump het volgende:
Sorry buppi [afbeelding]
Bouw deze in, geef de rest nog wat tijd. Niet te veel.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef Jump het volgende:
Sorry buppi [afbeelding]
Dat is juist hun kracht, mijn waarde.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:08 schreef static het volgende:
Wat een verschrikelijk lelijke mormels zeg.
Maar wat vind je van de smilies?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:08 schreef static het volgende:
Wat een verschrikelijk lelijke mormels zeg.
quote:
Beter zo.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het 'huillach hier de modjes uit' topic?
Je weet dat er in het Admin-gedeelte achter de schermen een Bupa-fantopic is?quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:59 schreef Allochtoon het volgende:
Crisis Christus wat een lelijke smilies.
Niet origineel? Heb je ze ooit ergens anders gezien? NOU?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]<--Dit is de enige die een beetje de moeite waard is, de rest is gewoon kut. Niet origineel en het slaat nergens op.
Troep dus.
Een slap aftrekselquote:Op zondag 28 mei 2006 22:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een slap aftreksel van iets wat al bestaat, mag jij gerust origineel noemen.
Volgens die theorie zijn alle smilies, dus ook de Fok!smilies niet origineel, want smilies vind je tegenwoordig overal. En dan geldt: gelijke monniken, gelijke kappen: geen huillach smilies, dan helemaal geen smilies!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een slap aftreksel van iets wat al bestaat, mag jij gerust origineel noemen.
Welke bug?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:39 schreef rayteon het volgende:
Tja...waaorm duurt het oplossen van bugs soms zoooo lang...met alle respect maar dat is echt niet normaal....
Ben jij nu nog niet wegquote:
Maikuuul.quote:
hahahahahaha, twee mannetjes, hahahahahaha, de een neukt de ander in z'n kont hahahaha ze hebben hun broek nog aan hahahaha, altijd leuk om die in een topic te gebruiken hahahahaquote:
quote:
Voor 'één keer' is 'ie leuk. Voor in dit topic. En dat was ook de intentie van C, neem ik aan.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hahahahahaha, twee mannetjes, hahahahahaha, de een neukt de ander in z'n kont hahahaha ze hebben hun broek nog aan hahahaha, altijd leuk om die in een topic te gebruiken hahahaha
Ja, hij is leuk. Niks mis mee voor in een onz-topic.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
Voor 'één keer' is 'ie leuk. Voor in dit topic. En dat was ook de intentie van C, neem ik aan.
Altijd M. Soms dan.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:46 schreef MUUS het volgende:
Ik word zó flauw van die smiley.
Zit mijn haar goed,?
Wat Dirkh zegt dus.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, hij is leuk. Niks mis mee voor in een onz-topic.
Niet zo somber.quote:
Ach, we zitten nu toch in ONZ, dus nu maakt het niet meer uit.quote:
quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar maar maar maar.... de rest van de FA's en A's? Of ben jij degene die dat helemaal alleen mag bepalen? Hebben de users niks te zeggen?
WAT STOM!.
.
.
Ga jij nu maar in een hoekje mooi zitten wezen en verder gewoon je mond houden. De grote mensen zijn nu even aan het woord.quote:
Nou ja, het was meer dat ik een grappig poppetje in dit topic zag en dacht: "Hahahahahaha, twee mannetjes, hahahahahaha, de een neukt de ander in z'n kont hahahaha ze hebben hun broek nog aan hahahaha, laat ik dat snel even maken." Om even een humoristische uitspatting in de vorm van een creatief kleinood te posten. Je weet wel, 'humor', dat woord met een 'h' dat nét op die ene kwijtgeraakte pagina in jouw woordenboek staat, net boven 'hygiëne'.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hahahahahaha, twee mannetjes, hahahahahaha, de een neukt de ander in z'n kont hahahaha ze hebben hun broek nog aan hahahaha, altijd leuk om die in een topic te gebruiken hahahaha
Oh sorry dat ik een gevoelige snaar raakte. Als je iets verder had gelezen, dan had je gezien dat ik schreef dat er niks mis mee is, voor een topic in onzin. hahahahahaquote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou ja, het was meer dat ik een grappig poppetje in dit topic zag en dacht: "Hahahahahaha, twee mannetjes, hahahahahaha, de een neukt de ander in z'n kont hahahaha ze hebben hun broek nog aan hahahaha", laat ik dat snel even maken. Om even een humoristische uitspatting in de vorm van een creatief kleinood te posten. Je weet wel, 'humor', dat woord met een 'h' dat nét op die ene kwijtgeraakte pagina in jouw woordenboek staat, net boven 'hygiëne'.
Wat er verder mee gebeurt boeit me niet, want ik gebruik nooit smileys.
Poepoe, wat reageer jij serieus op zoiets triviaals.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik een gevoelige snaar raakte. Als je iets verder had gelezen, dan had je gezien dat ik schreef dat er niks mis mee is, voor een topic in onzin. hahahahaha
Maar je mag je gerust in het rijtje scharen waar Bupatih zich in bevindt, iedereen moet er om lachen, mag er geen woord verkeerd over zeggen en als dat wel gebeurd dan staan we op onze achterste poten. Of was dat het rijtje waar je al in hoorde voordat Bupatih zich er in melde? Who cares, je hoort er in ieder geval in.
Zei de Ikea medewerker.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:14 schreef Adelante het volgende:
oeh leuk, rijtjes en hokjes.... uniekheid kent geen tijd
Haaaai MUUSquote:
eh...quote:Op zondag 28 mei 2006 23:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Poepoe, wat reageer jij serieus op zoiets triviaals.
Dat neemt niet weg, dat wat ik zei serieus was. Mag je best overdreven vinden hoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou ja, het was meer dat ik een grappig poppetje in dit topic zag en dacht: "Hahahahahaha, twee mannetjes, hahahahahaha, de een neukt de ander in z'n kont hahahaha ze hebben hun broek nog aan hahahaha, laat ik dat snel even maken." Om even een humoristische uitspatting in de vorm van een creatief kleinood te posten. Je weet wel, 'humor', dat woord met een 'h' dat nét op die ene kwijtgeraakte pagina in jouw woordenboek staat, net boven 'hygiëne'.
Wat er verder mee gebeurt boeit me niet, want ik gebruik nooit smileys.
In mijn rijtje en hokje ben ik vrij uniek.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:14 schreef Adelante het volgende:
oeh leuk, rijtjes en hokjes.... uniekheid kent geen tijd
Ah, handig. Dan ben je voortaan zó in het standaardrijtje 'Simpele zeiksnorren' te plaatsen.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
eh...
[..]
Dat neemt niet weg, dat wat ik zei serieus was. Mag je best overdreven vinden hoor.
Dan vervalt mijn post boven die van jou, dat zou zonde zijn.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ah, handig. Dan ben je voortaan zó in het standaardrijtje 'Simpele zeiksnorren' te plaatsen.
Whehehe. krobanedesquote:
Ik hoor dat de img tags nog steeds werken?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:44 schreef guitarist.nl het volgende:
maak anders gewoon een custom icons functie net als op msn
van wie hoorde je datquote:Op maandag 29 mei 2006 19:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik hoor dat de img tags nog steeds werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |