Die doet het niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:34 schreef Trancelocator het volgende:
Voorspel wie niet de volgende post post. #001
quote:
Open die anders.quote:
Ik probeer stiekem weer te MP'en, maar lukt me niet echt.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:12 schreef PrintScreen het volgende:
ik kap ermee... er is nu weinig aan.
dndiek
Ow.... in dat gevalquote:Op maandag 29 mei 2006 00:17 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik probeer stiekem weer te MP'en, maar lukt me niet echt.![]()
dndiek
Omdatquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 00:40 schreef PrintScreen het volgende:
Aaaaaaarrrrrghhhhhhhhhhhh!!!!!!!!
iwowz
Ja, zodat je wel heel erg snel moet klikken wil het je lukken...quote:Op maandag 29 mei 2006 00:52 schreef PrintScreen het volgende:
Volgens mij is het te rustig op Fok! om het te doen
iwowz
Is het forum langzaam is het niet goed. Gaat hij eindelijk eens lekker snel, is het weer niet goedquote:Op maandag 29 mei 2006 00:53 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ja, zodat je wel heel erg snel moet klikken wil het je lukken...![]()
iwowz
als het forum langzaam is gaat het juist primaquote:Op maandag 29 mei 2006 00:55 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Is het forum langzaam is het niet goed. Gaat hij eindelijk eens lekker snel, is het weer niet goed
als het forum langzaam is gaat het juist primaquote:Op maandag 29 mei 2006 00:55 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Is het forum langzaam is het niet goed. Gaat hij eindelijk eens lekker snel, is het weer niet goed
3x in een post helpt niet hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 00:56 schreef Trancelocator het volgende:
disheaver disheaver disheaver
quote:Op maandag 29 mei 2006 00:59 schreef Trancelocator het volgende:
PrintScreen PrintScreen PrintScreen PrintScreen PrintScreen PrintScreen PrintScreen PrintScreen
PrintScreen PrintScreen PrintScreen PrintScreen PrintScreen PrintScreen PrintScreen PrintScreen
quote:Op maandag 29 mei 2006 00:59 schreef Trancelocator het volgende:
trancequote:Op maandag 29 mei 2006 01:02 schreef De_Loet het volgende:
dat klopt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |