Hebben die vlamingen ook hun eigen variant van uitzending gemist?quote:Op maandag 29 mei 2006 09:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben vanavond dus op TV
Ketnet: 18.30 - 19.00
Shoot
Kijken dus voor veel leedvermaak!
Hoi Wondererquote:
Ik kan het niet 1,2,3 tracerenquote:Op maandag 29 mei 2006 09:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hebben die vlamingen ook hun eigen variant van uitzending gemist?
want op dat tijdstip ben ik nog niet in staat tot TV kijken![]()
da's toch nog wel beter dan strawberry, als is dat haar van mij nu wel als stro en moet ik weer snel naar de haircuttsters toe.quote:
hahaquote:Op maandag 29 mei 2006 10:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's toch nog wel beter dan strawberry, als is dat haar van mij nu wel als stro en moet ik weer snel naar de haircuttsters toe.
Ja maar als ik langer dan 6 weken daar weg blijf helpt er geen gel of iets anders meer aan, en rest er mij niets anders dan het 's ochtends met betonmortel en specie te modellerenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:20 schreef Manias het volgende:
[..]
hahamijn haar is veeeeel te lang :| TAKE IT OFFFFFFFF AAARGH
Een korte of een lange?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:54 schreef Cairon het volgende:
ja en nu ga ik een nieuwe sportbroek kopen
een lange denk ik, maar de winkel is pas om 14:00 open, dus ik ga straks weer erheen, maar dan ga ik voor het sporten langsquote:
ik was er niet, heb het gehoord van alexander en mauricio, die beiden vertelden hoe het stemmen ging etc.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor je dat je op de gastenlijst stond en er geen 10 euro aan hebt uitgegeven![]()
Nee.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:08 schreef petre86 het volgende:
mooguh
wordt het eindelijk beter weer deze week??
is volgens mij slechts een tijdelijke oprisping hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 14:08 schreef petre86 het volgende:
mooguh
wordt het eindelijk beter weer deze week??
Ik ben 't wel met je eens, hoor, maar voor goodness' sake Cairon, kan je es een keer gewoon doen ipv continu te mopperen?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:48 schreef Cairon het volgende:
Nederlanders hebben geen smaak.
Echt niet.
Hetero vrouwen stemmen op mannen die zogenaamd een "persoonlijkheid" hebben, wat neerkomt dat ze stemmen op degene die eruit ziet als een junk, of een gebrek hebben dat pijnlijk zichtbaar is, zoals een heel scheve lange neus, of een raar-gevormd hoofd.
En flikkers stemmen op degene die het snelst in hun bed kan belanden, de grootste slet is voor hen de definitieve winnaar. Dus krijg je eigengeilers die denken dat ze breed zijn, maar die je kunt breken zonder enige moeite.
nicht nur karten, aber viele sachen sind mit Deutsche gründlichkeit fabriciertquote:Op maandag 29 mei 2006 14:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Die Duitsers kunnen goed mappen maken
gelukkig ziet het er naar uit dat het over 5 dagen beter weer wordtquote:Op maandag 29 mei 2006 15:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nicht nur karten, aber viele sachen sind mit Deutsche gründlichkeit fabriciert![]()
ja prima pinksterweekendweerquote:Op maandag 29 mei 2006 15:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
gelukkig ziet het er naar uit dat het over 5 dagen beter weer wordt
gooi maar neer en we zullen eens kijkenquote:Op maandag 29 mei 2006 15:22 schreef BB_Koning het volgende:
Zijne r computerhomo's hier die me kunnen helpen?![]()
Ja wis!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nicht nur karten, aber viele sachen sind mit Deutsche gründlichkeit fabriciert![]()
Kijken of je de poortnr wel open is gesteld in diverse firewalls (incluis die in de router), en of er in een NAT server de betreffende poortnr wel wordt doorgewezen naar het vaste ip adres van de computer waarop je wilt inloggen.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:33 schreef BB_Koning het volgende:
Ik meot een vpn-verbinding maken, dit zijn mijn aanwijzingen:
Ga naar Start, Configuratiescherm, Netwerk- en Internet- verbindingen
Selecteer de optie: Een verbinding met het bedrijfsnetwerk maken
Ik zou volgens de manual dit meoten zien:
[afbeelding]
Echter is dit het veldje dat ik krijg als ik naar configuratiescherm ga:
[afbeelding]
En als ik op 'netwerkverbindingen' klik, wat wel enigszins lijkt op de optie die zij gaven, dan krijg ik dit:
[afbeelding]
Wat moet BB nu doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |