Je mag ook met mij vegetarische nasi komen eten met stukjes tofu en fijngesneden groentes erdoorheen gemixtquote:
mag ik dan wat voorgebakken spekjes meenemenquote:Op maandag 29 mei 2006 00:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je mag ook met mij vegetarische nasi komen eten met stukjes tofu en fijngesneden groentes erdoorheen gemixt![]()
en die spekjes worden u dan aangeboden door Dominee Gremdaadquote:Op maandag 29 mei 2006 00:08 schreef Manias het volgende:
[..]
mag ik dan wat voorgebakken spekjes meenemen
verdoriequote:Op maandag 29 mei 2006 00:08 schreef Manias het volgende:
[..]
mag ik dan wat voorgebakken spekjes meenemen
Ik kreeg zaterdag nog een DVD van hem en Margreet waarin ze heel enthousiast vertellen dat ze er nu ook erBIJ horenquote:
Nee... vandaar het "kunnen komen eten". Ze wonen drie kwartier verderop.quote:
Vind je het erg om dat even uit te stellen? Is de eerste keer in ruim een jaar dat ik mijn schoonfamilie weer ziequote:
Nee hoor... upper class appartementencomplexquote:
Niet I'm so LA maar I'm so gayquote:Op maandag 29 mei 2006 00:28 schreef LuQas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zCmvBeE0sZw&eurl=
![]()
![]()
Dat staat in mijn iTunes.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:28 schreef LuQas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zCmvBeE0sZw&eurl=
![]()
![]()
niet iedere film met een homo als hoofdfiguur is een homofilmquote:Op zondag 28 mei 2006 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Homo zijnde hoef ik nog geen homo-films te kijken.
Lulquote:Op maandag 29 mei 2006 01:24 schreef davidov het volgende:
Ow wonderer gaat weg morgen?Nouja.. veel succes en een goede vlucht dan maar
*zet final destination op
*
quote:Op maandag 29 mei 2006 01:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lul
't gaat allemaal goedkomen, ik heb die vlucht immers al een paar keer gemaakt. Ik spreek jullie zo snel mogelijk weer.![]()
Als ze daar geen internet hadden, zat ik nu niet in deze situatiequote:Op maandag 29 mei 2006 01:35 schreef davidov het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gehoord dat ze in Amerika tegenwoordig ook al internet hebben dus het gaat vast allemaal goed komen*bekijkt trailer "snakes on a plane"*
http://www.tagworld.com/snakesonaplane
Leuk he, iedereen kraakt de film af, maar het is ook de hele opzet er vanquote:Op maandag 29 mei 2006 01:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ze daar geen internet hadden, zat ik nu niet in deze situatie
Whehe! Wat een stomme film. Die wil ik zien.
Alcoholschennis!quote:Op maandag 29 mei 2006 01:53 schreef wonderer het volgende:
*komt erachter dat de gootsteen beter is voor restjes whisky*
Ja jammer voor hem alleen dat ie die in de slaapkamer had opgehangen terwijl ik naast D sliep op de slaapbankquote:Op zondag 28 mei 2006 23:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik denk dat XMN8R wel een en ander op de Spy Cam aan het volgen is![]()
quote:
Daar ging IK ook niet van uitquote:Op maandag 29 mei 2006 08:27 schreef Ang3l het volgende:
Nee er is niets gebeurd hoor(voordat die vragen komen).
EN ja ik moet werken (dus ik ga nu) en nee hij is al weg (naar stage).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |