Ik vindt dat dunne nou juist wel mooi, maar ze zijn zo saai!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef Manias het volgende:
oh al die mr gay nederland contestants waren maar niks :| ielige jochies
wat wil je?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:42 schreef Ang3l het volgende:
Klopt. Is dat erg?
Jezus Petra. Doe eens rustig!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat wil je?
een aanhankelijk hondje?
een quick fuck?
wat?
beslis.
Waarom moet ik dat beslissen? Ik zie wel.Hij komt gewoon hierheen voor de gezelligheid en om f het een en ander uit te spreken.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat wil je?
een aanhankelijk hondje?
een quick fuck?
wat?
beslis.
Sterkte, makker.quote:
Hierquote:Op zondag 28 mei 2006 21:56 schreef Manias het volgende:
allé polleke! waar zijt gij stefke?
Je kon t toch ook met je vingers eraf draaien?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:02 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou DennisMoore voor de volgende stap ook zo'n vernuftig apparaat hebben, of moet hij dan terugvallen op het gebruik van een kelnermes ?quote:
't Is toch geen draaidop?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef BB_Koning het volgende:
Je kon t toch ook met je vingers eraf draaien?![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef Stroekie het volgende:
Ik gok erop dat hij wel zo'n screwpull ding gebruikt
Die doen me aan E.T. denken. En ik was als kind (quote:Op zondag 28 mei 2006 22:07 schreef DennisMoore het volgende:.
Waarbij juichend twee armpjes omhoog gaan wanneer je 'm de nek omdraait.
Nee die bedoelde ik dan weer net netquote:Op zondag 28 mei 2006 22:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Is toch geen draaidop?.
[..].
Waarbij juichend twee armpjes omhoog gaan wanneer je 'm de nek omdraait.
Dat is tof doodengquote:
Okay, dan ik hier ook wel toegeven dat ik vroeger ook regelmatig om Peppi en Kokki heb moeten janken omdat ik dat dan te spannend vondquote:Op zondag 28 mei 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die doen me aan E.T. denken. En ik was als kind () bang voor E.T.
.
Oh, da's ook wel chique.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:09 schreef Stroekie het volgende:
Nee die bedoelde ik dan weer net net
niet zo'n hevel geval maar juist zo'n luxe tang geval met als het ware 3 benen waarbij je er 2 strak knijpt als een soort van waterpomptang, en dan op de 3 drukken en dan komt de kurk er automatisch uit
en dan modelletje pro op onderstaande site
http://www.lesvins.com/screwpull/screwpull.html
Gij waart zomaar ineens offline!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:58 schreef Manias het volgende:
[..]
gij zult antwoorden in em es en dan stefke!
Serieus, als ik er aan terugdenk, dan vind ik het nu nog eng.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, wat ie allemaal zou kunnen doen met die vinger!.
Vroeger zou ik het wel handig hebben gevonden, een lichtgevende vinger onder de deken om stiekem een boek te lezen. Zaklamp was maar onhandig.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, als ik er aan terugdenk, dan vind ik het nu nog eng.
Ja wel een mooi dingquote:Op zondag 28 mei 2006 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, da's ook wel chique.
En dat dingetje van mij heet dus een 'foilcutter', aha.
Die vinger is niet eens het punt, maar dat mormelquote:Op zondag 28 mei 2006 22:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vroeger zou ik het wel handig hebben gevonden, een lichtgevende vinger onder de deken om stiekem een boek te lezen. Zaklamp was maar onhandig.
Het is natuurlijk wel erg handig nu ze me niet meer kan spreken (ja, Skype), maar het was wel even raar hoor, in de kamer verderop enzo.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:24 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb ook sinds kort m'n moeder op msn, maar ze snapt er (gelukkig?) nog niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |