Een kennis van mij heeft afgezegd. Die zat er ook bij maar die hoorde dat het rdelijk wat press-coverage zou kijgen en die wilde niet te boek staan als "die homo".quote:
doen ze altijd hoor naar mijn wetenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:28 schreef Cairon het volgende:
ik weet dat ze bij je pectoralis major ze soms de prothese onder het spierweefsel zetten als er te weinig vet is, omdat het anders blijkbaar vrij pijnlijk is.
Is DeLonghi niet een soort foute keukenapparatenwinkel?quote:
Hmja, wat wil je, als kanker veroorzaakt kan worden door 'wilde' zuurstofdeeltjes, dan kan alles wat met zuurstof reageert kankerverwekkend zijn, en laat voedsel nou juist als meest voorname aspect hebben dat het met zuurstof reageert.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar tegenwoordig is alles kankerverwekkend..
soms zetten ze het op het spierweefsel.quote:
Dat was dus o.a. de reden dat J niet meedeed ... (al is J nou ook niet de meest bijster intelligent duiepzinnge homoquote:Op zondag 28 mei 2006 21:31 schreef Cairon het volgende:
ik zou nog niet mee doen al zou ik er geld voor krijgen.
Uiterlijk is tot op zekere hoogte belangrijk, maar de figuren die op dit soort dingen afkomen zijn meestal de meest lege, inhoudsloze, eigengeilerige nichten die je maar kunt vinden. Verschrikkelijke sufkutten die nog geen fatsoenlijk argument kunnen formuleren om hun leven te redden.
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:19 schreef Cairon het volgende:
klopt wel, Nederland is een vrij smaakloos land...
Ik vindt dat dunne nou juist wel mooi, maar ze zijn zo saai!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef Manias het volgende:
oh al die mr gay nederland contestants waren maar niks :| ielige jochies
wat wil je?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:42 schreef Ang3l het volgende:
Klopt. Is dat erg?
Jezus Petra. Doe eens rustig!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat wil je?
een aanhankelijk hondje?
een quick fuck?
wat?
beslis.
Waarom moet ik dat beslissen? Ik zie wel.Hij komt gewoon hierheen voor de gezelligheid en om f het een en ander uit te spreken.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat wil je?
een aanhankelijk hondje?
een quick fuck?
wat?
beslis.
Sterkte, makker.quote:
Hierquote:Op zondag 28 mei 2006 21:56 schreef Manias het volgende:
allé polleke! waar zijt gij stefke?
Je kon t toch ook met je vingers eraf draaien?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:02 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou DennisMoore voor de volgende stap ook zo'n vernuftig apparaat hebben, of moet hij dan terugvallen op het gebruik van een kelnermes ?quote:
't Is toch geen draaidop?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef BB_Koning het volgende:
Je kon t toch ook met je vingers eraf draaien?![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef Stroekie het volgende:
Ik gok erop dat hij wel zo'n screwpull ding gebruikt
Die doen me aan E.T. denken. En ik was als kind (quote:Op zondag 28 mei 2006 22:07 schreef DennisMoore het volgende:.
Waarbij juichend twee armpjes omhoog gaan wanneer je 'm de nek omdraait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |