ik weet wel wat anders, maar dat gaat nu niet zo makkelijkquote:Op maandag 29 mei 2006 00:37 schreef Shreever het volgende:
Ik ben bekaf , en dit houd me ook niet echt wakker.
No offence natuurlijk
Sweet dreams!quote:Op maandag 29 mei 2006 00:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Welterusten Shreeves, fijne dromen.
Ik ga je goeie voorbeeld maar volgen.
maar de ervaring wordt altijd meerquote:Op maandag 29 mei 2006 00:38 schreef Shreever het volgende:
[..]
De ervaring is ook héél erg belangrijk hoor
Ben ik niet met je eensquote:Op maandag 29 mei 2006 00:38 schreef Shreever het volgende:
[..]
De ervaring is ook héél erg belangrijk hoor
Ga je nu ook al dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 00:39 schreef Shreever het volgende:
[..]
Sweet dreams!
En Q ook natuurlijk
Bye
Maar ik wil echt slapen, heb het al heel druk gehad vandaag dusquote:Op maandag 29 mei 2006 00:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik weet wel wat anders, maar dat gaat nu niet zo makkelijk
je hebt liever een groen blaadje?quote:
Slaap lekker danquote:Op maandag 29 mei 2006 00:40 schreef Shreever het volgende:
[..]
Maar ik wil echt slapen, heb het al heel druk gehad vandaag dus![]()
Ieder zijn/haar eigen mening natuurlijkquote:
Hoeft niet helemaal groen, maar veel ervaring is niet perse een vereistequote:
okquote:Op maandag 29 mei 2006 00:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoeft niet helemaal groen, maar veel ervaring is niet perse een vereiste.
Zie je wel dat ik niet zo moeilijk benquote:
Truste Esjequote:Op maandag 29 mei 2006 00:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik niet zo moeilijk ben. Ik ga afsluiten, welterusten Qutie
.
ik moet nog boodschappen doenquote:Op maandag 29 mei 2006 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
qu![]()
ik verveel me.![]()
Tis smerig weer, ze zijn aan de straat hiervoor bezig, herrie zeg.![]()
Boodschappen kan je straks nog doen.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik moet nog boodschappen doen
hier valt het weer wel mee geloof ik, alleen veel wind.
kan je niet lief vragen of ze stil willen zijn?
de zon schijnt, het waait als de tyfus, toch ook wel donkere wolken..quote:Op maandag 29 mei 2006 10:11 schreef es70 het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw.
Goedemorgen.
Geweldig eh?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:11 schreef es70 het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw.
Goedemorgen.
dat ga ik ook natuurlijk pas straks doen!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Boodschappen kan je straks nog doen.![]()
quote:Kan natuurlijk lief vragen, maar denk niet dat ze luisteren.![]()
hmzquote:Ze zijn aan het flexen? Stukken straat worden vernieuwd, ziet niet uit natuurlijk.
Hier enkel witte wolkjes... Het lijkt hier trouwens ook hard te waaien, maar ik zit lekker binnen en heb daar dus lekker geen last vanquote:Op maandag 29 mei 2006 10:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geweldig eh?![]()
(alhoewel ik net naar buiten kijk en een grijze wolk zie passeren, maar ik doe alsof ik niets gezien heb)
hier kleine witte, grote witte, grote grijze, en ook veel waaien jaquote:Op maandag 29 mei 2006 10:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier enkel witte wolkjes... Het lijkt hier trouwens ook hard te waaien, maar ik zit lekker binnen en heb daar dus lekker geen last van.
succes dan maarquote:Op maandag 29 mei 2006 10:23 schreef es70 het volgende:
Ik ga mijn goeie humeur maar eens even om zeep helpen, ik ga me op de administratie storten.
Wat mij doet denken aan de rekeningen die ik nog moet betalenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:23 schreef es70 het volgende:
Ik ga mijn goeie humeur maar eens even om zeep helpen, ik ga me op de administratie storten.
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat mij doet denken aan de rekeningen die ik nog moet betalen![]()
![]()
Dat humeur gaat hier wel vanzelf als je naar buiten kijkt.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:23 schreef es70 het volgende:
Waarom denk je dat ik ervoor ga zittenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat mij doet denken aan de rekeningen die ik nog moet betalen![]()
![]()
Ik ga het gewoon in mijn herinneringen zetten dat ik binnenkort nog een paar rekeningen moet betalenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ervoor ga zitten. De tijd van je kop in het zand steken is weer voorbij, eind van de maand
.
als je die 2e maar niet vergeetquote:Op maandag 29 mei 2006 10:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon in mijn herinneringen zetten dat ik binnenkort nog een paar rekeningen moet betalen(doktersrekeningen, internet en autoverzekering
)
Er komen vanzelf herinneringenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon in mijn herinneringen zetten dat ik binnenkort nog een paar rekeningen moet betalen(doktersrekeningen, internet en autoverzekering
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |