Hij is wel een beetje door de war zag ikquote:Op maandag 29 mei 2006 21:45 schreef Sickert het volgende:
Taai beestje![]()
meestal is een dosis als deze wel voldoende![]()
M'n kat! wat doe je!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje door de war zag ik
[afbeelding]
nee die hond van jouquote:Op maandag 29 mei 2006 21:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ferdi, gore homooooo!
Aaah! wat een schattige foto's!quote:Op maandag 29 mei 2006 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
...
vond ik dus ookquote:Op maandag 29 mei 2006 22:21 schreef Veerie het volgende:leuke foto's! vooral die van saaf en ferdi samen is erg sjarmant;) haha twas echt super gezellig die avond!
Ferdi houd toch wel zijn arm om me heen... Hij wil dus stiekem welquote:Op maandag 29 mei 2006 22:21 schreef Veerie het volgende:leuke foto's! vooral die van saaf en ferdi samen is erg sjarmant;) haha twas echt super gezellig die avond!
Oftopicquote:Op maandag 29 mei 2006 22:32 schreef Razorback het volgende:
Hoe zit het trouwens met de ranken nu?
Risk poppetjes bij het kaartenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Foto's BBQ @ Kevin's Place 27-05-2006
Foto
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:52 schreef Razorback het volgende:
[..]
als je nou is het antwoord geef heb ik er meer aan![]()
Schrikt Ferdi nou van het gezicht van Saaf of lacht hijquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:30 schreef Veerie het volgende:
haai:D kheb me toch ook maar eens geregistreerd bij fok:P
ook al maak ik 6 kills achter elkaar nergens last van.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:29 schreef JK het volgende:
pfff wordt ik er vanavond WEER uitgetrapt door Punkbuster.. ben gewoon lekker aan het spelen, heb wel vlot 2 kills achter elkaar wat er misschien mee te maken heeft en hoppa.. eruit getrapt..
elke avond heb ik hier last van.... wie nog meer ? Was net zo lekker bezig.
Hee Veer!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:30 schreef Veerie het volgende:
haai:D kheb me toch ook maar eens geregistreerd bij fok:P
zullen dan leuke gesprekken worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:03 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hee Veer!
En je weet het he! Als de onderwerpen te mannelijk worden .. dan kunnen wij ook nog wel eens een onderwerpje in de groep gooien!![]()
Frank: Ja van Nistelrooy is echt een goede spitsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:02 schreef Razorback het volgende:
zullen dan leuke gesprekken worden.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Frank: Ja van Nistelrooy is echt een goede spits
JP: Nou ja, onderschat Makaay niet
FJD: en Kuyt dan ?
Frank: Ja ook een goede speler man !
JP: Maar niet zo goed als van Nistelrooy
Frank: Wat lul jij nou man !
Lies@Vera: Welke maandverband heb jij ?
Frank:
JP:
FJD:
Normaal gesproken wordt het pas echt wild als het laat wordt maar dat viel nu tegen. Ik moest om 12 uur echt weg naar een andere feest en JP en Lies gingen meteen mee en Frank was zo lui dat ie weg gebracht wilde worden dus toen waren veel mensen al weg.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
![]()
Waar zijn de echte foto's of was de hele avond zo tam![]()
Welkom Vera op het BoF stukje van FoK, daar waar ontopic offtopic is en andersom![]()
Het voetbal boeit me niet maar de BBQ welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt het pas echt wild als het laat wordt maar dat viel nu tegen. Ik moest om 12 uur echt weg naar een andere feest en JP en Lies gingen meteen mee en Frank was zo lui dat ie weg gebracht wilde worden dus toen waren veel mensen al weg.
Laten we bidden op het NL-elftal op 24 juni, dan is hier bij deze een uitnodiging voor een BBQ
Homoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:40 schreef Razorback het volgende:
[..]
Het voetbal boeit me niet maar de BBQ wel![]()
![]()
Onthoud je wel dat dat in Rozenburg isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:40 schreef Razorback het volgende:
Het voetbal boeit me niet maar de BBQ wel![]()
![]()
Ik heb niet voor niets een vaderquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Onthoud je wel dat dat in Rozenburg is
Deal! Denk ik...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt het pas echt wild als het laat wordt maar dat viel nu tegen. Ik moest om 12 uur echt weg naar een andere feest en JP en Lies gingen meteen mee en Frank was zo lui dat ie weg gebracht wilde worden dus toen waren veel mensen al weg.
Laten we bidden op het NL-elftal op 24 juni, dan is hier bij deze een uitnodiging voor een BBQ
Jorrit komt uit Apeldoornquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:51 schreef Razorback het volgende:
Ik heb niet voor niets een vader
Of misschien iemand die langs Utrecht komt die me wilt vervoeren.
voetbal kan wel leuk zijn maar het doet me gewoon weinig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als het WK je niks doet ben je gewoon homo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |