Hij is wel een beetje door de war zag ikquote:Op maandag 29 mei 2006 21:45 schreef Sickert het volgende:
Taai beestje![]()
meestal is een dosis als deze wel voldoende![]()
M'n kat! wat doe je!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje door de war zag ik
[afbeelding]
nee die hond van jouquote:Op maandag 29 mei 2006 21:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ferdi, gore homooooo!
Aaah! wat een schattige foto's!quote:Op maandag 29 mei 2006 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
...
vond ik dus ookquote:Op maandag 29 mei 2006 22:21 schreef Veerie het volgende:leuke foto's! vooral die van saaf en ferdi samen is erg sjarmant;) haha twas echt super gezellig die avond!
Ferdi houd toch wel zijn arm om me heen... Hij wil dus stiekem welquote:Op maandag 29 mei 2006 22:21 schreef Veerie het volgende:leuke foto's! vooral die van saaf en ferdi samen is erg sjarmant;) haha twas echt super gezellig die avond!
Oftopicquote:Op maandag 29 mei 2006 22:32 schreef Razorback het volgende:
Hoe zit het trouwens met de ranken nu?
Risk poppetjes bij het kaartenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Foto's BBQ @ Kevin's Place 27-05-2006
Foto
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:52 schreef Razorback het volgende:
[..]
als je nou is het antwoord geef heb ik er meer aan![]()
Schrikt Ferdi nou van het gezicht van Saaf of lacht hijquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:30 schreef Veerie het volgende:
haai:D kheb me toch ook maar eens geregistreerd bij fok:P
ook al maak ik 6 kills achter elkaar nergens last van.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:29 schreef JK het volgende:
pfff wordt ik er vanavond WEER uitgetrapt door Punkbuster.. ben gewoon lekker aan het spelen, heb wel vlot 2 kills achter elkaar wat er misschien mee te maken heeft en hoppa.. eruit getrapt..
elke avond heb ik hier last van.... wie nog meer ? Was net zo lekker bezig.
Hee Veer!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:30 schreef Veerie het volgende:
haai:D kheb me toch ook maar eens geregistreerd bij fok:P
zullen dan leuke gesprekken worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:03 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hee Veer!
En je weet het he! Als de onderwerpen te mannelijk worden .. dan kunnen wij ook nog wel eens een onderwerpje in de groep gooien!![]()
Frank: Ja van Nistelrooy is echt een goede spitsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:02 schreef Razorback het volgende:
zullen dan leuke gesprekken worden.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Frank: Ja van Nistelrooy is echt een goede spits
JP: Nou ja, onderschat Makaay niet
FJD: en Kuyt dan ?
Frank: Ja ook een goede speler man !
JP: Maar niet zo goed als van Nistelrooy
Frank: Wat lul jij nou man !
Lies@Vera: Welke maandverband heb jij ?
Frank:
JP:
FJD:
Normaal gesproken wordt het pas echt wild als het laat wordt maar dat viel nu tegen. Ik moest om 12 uur echt weg naar een andere feest en JP en Lies gingen meteen mee en Frank was zo lui dat ie weg gebracht wilde worden dus toen waren veel mensen al weg.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
![]()
Waar zijn de echte foto's of was de hele avond zo tam![]()
Welkom Vera op het BoF stukje van FoK, daar waar ontopic offtopic is en andersom![]()
Het voetbal boeit me niet maar de BBQ welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt het pas echt wild als het laat wordt maar dat viel nu tegen. Ik moest om 12 uur echt weg naar een andere feest en JP en Lies gingen meteen mee en Frank was zo lui dat ie weg gebracht wilde worden dus toen waren veel mensen al weg.
Laten we bidden op het NL-elftal op 24 juni, dan is hier bij deze een uitnodiging voor een BBQ
Homoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:40 schreef Razorback het volgende:
[..]
Het voetbal boeit me niet maar de BBQ wel![]()
![]()
Onthoud je wel dat dat in Rozenburg isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:40 schreef Razorback het volgende:
Het voetbal boeit me niet maar de BBQ wel![]()
![]()
Ik heb niet voor niets een vaderquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Onthoud je wel dat dat in Rozenburg is
Deal! Denk ik...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt het pas echt wild als het laat wordt maar dat viel nu tegen. Ik moest om 12 uur echt weg naar een andere feest en JP en Lies gingen meteen mee en Frank was zo lui dat ie weg gebracht wilde worden dus toen waren veel mensen al weg.
Laten we bidden op het NL-elftal op 24 juni, dan is hier bij deze een uitnodiging voor een BBQ
Jorrit komt uit Apeldoornquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:51 schreef Razorback het volgende:
Ik heb niet voor niets een vader
Of misschien iemand die langs Utrecht komt die me wilt vervoeren.
voetbal kan wel leuk zijn maar het doet me gewoon weinig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als het WK je niks doet ben je gewoon homo![]()
van rukken word je slimquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:06 schreef Razorback het volgende:
[..]
voetbal kan wel leuk zijn maar het doet me gewoon weinig.
Beetje lomp achter een bal aan rennen![]()
moet je je eens afvragen welke sport er eigenlijk niet lomp isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:06 schreef Razorback het volgende:
[..]
voetbal kan wel leuk zijn maar het doet me gewoon weinig.
Beetje lomp achter een bal aan rennen![]()
He weer een Morpheus stelling!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als het WK je niks doet ben je gewoon homo![]()
Bowlen is nog wel de meeste geniale. Je gooit een bal weg, die komt weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:08 schreef staticdata het volgende:
moet je je eens afvragen welke sport er eigenlijk niet lomp is
En dan heb je het niet eens over die kegels die er elke keer weer opnieuw staan!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Bowlen is nog wel de meeste geniale. Je gooit een bal weg, die komt weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug.
en dat is dan leuk
Je ziet dequote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:10 schreef -chiel- het volgende:
[..]
He weer een Morpheus stelling!
Mij doet voetbal oook niet veel.
Ik weet zeker dat er in het stokkenbos wel eens een Prius rondrijd, maar laten we niet te snel oordelen![]()
heb je ze net omgegooid staan ze er weer, ik zou er ook gek van worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
En dan heb je het niet eens over die kegels die er elke keer weer opnieuw staan!
Wat denk jij wat het zou kosten als je de bal niet terug krijgtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Bowlen is nog wel de meeste geniale. Je gooit een bal weg, die komt weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, vervolgens gooi je de bal weg, komt ie weer terug, enz,enz,enz
en dat is dan leuk
Behalve buggyenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:16 schreef -chiel- het volgende:
Wat denk jij wat het zou kosten als je de bal niet terug krijgt![]()
De stelling is dus, elke sport is in een stom daglicht te zetten!
Precies, of je gooit met volle vaart zo'n bal tegen alle kegels en er blijft er TOCH eentje staan!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:15 schreef Razorback het volgende:
[..]
heb je ze net omgegooid staan ze er weer, ik zou er ook gek van worden.
waarom moet je het nu weer over blowen hebbenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Precies, of je gooit met volle vaart zo'n bal tegen alle kegels en er blijft er TOCH eentje staan!![]()
Eergisteren nog geblowd (schrijf je het zo goed?)
gewoon niet slaan dan komt hij ook niet terug ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:16 schreef staticdata het volgende:
Squash, balletje tegen een muur slaan die 4 meter verder staat, zodat het balletje weer terugkomt.....
Overigens vind ik golf wel erg leuk om te doen, net als bowlenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat dachtje van golven! Je legt honderden meters af en doet alle moeite om een balletje in een putje te krijgen, ligt dat balletje erin haal je hem er zelf weer uit![]()
![]()
Rij je een rondje in een buggy, rij je nog een rondje en nog een rondje en nog een en nog maar 1quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Overigens vind ik golf wel erg leuk om te doen, net als bowlen![]()
volgens mij vind jij alles leuk zolang er maar bier is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Overigens vind ik golf wel erg leuk om te doen, net als bowlen![]()
Het Grote BoF BF2 topic: NL wint het WK (In FIFA 2006 :()quote:
Het helpt, maar zelfs als ik niet drink kan ik plezier hebbenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:21 schreef Razorback het volgende:
volgens mij vind jij alles leuk zolang er maar bier is.
en van de server gejaagt worden door daboyzquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ons werk is Forummen!
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:29 schreef Robo0 het volgende:
[..]
en van de server gejaagt worden door daboyz
Golf vind ik ook wel leuk jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Overigens vind ik golf wel erg leuk om te doen
daboyz_wazza oftewel evilpinoquote:
Echt sportief vind ik ze ook niet, maarja oorlog is nooit sportiefquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:37 schreef staticdata het volgende:
ok, ze kunnen inderdaad de server binnen no time leegschieten ja in een heli.
op niet heli mappen valt het wel mee met ze
404s FYIquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:34 schreef escape_nl het volgende:
[..]
daboyz_wazza oftewel evilpino
Ik begin toch ook aardig jullie kneepjes door te krijgen, wil weleens met je vliegen als je een keer tijd hebt.
Dat zijn meer dan 2 dingen..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:51 schreef Robo0 het volgende:
[..]
404s FYI![]()
onze kneepjes doorkrijgen? ik wist niet dat we kneepjes haddenHoogstens zeer goede communicatie. Ik doe eigenlijk maar 2 dingen als pilot zijnde: Gunner optimale schot geven en raketen, jeepjes, jets en noobs ontwijken
ik breng de gunner in positie om te ownen, heerlijke teamplay
![]()
Dat had ik in het begin ook maar als je eenmaal een paar keer vliegt leer je het zo. Ga desnoods op een lege server vliegen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:46 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Echt sportief vind ik ze ook niet, maarja oorlog is nooit sportief![]()
Toch zou ik ook wel willen leren vliegen, maar als je dat soort leden tegenover je hebt kom ik niet eens van de grond![]()
Ja, denk je een beeeetje te kunnen vliegen, zoek je een server met players op, raak je geen ene moer maar zij mij welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat had ik in het begin ook maar als je eenmaal een paar keer vliegt leer je het zo. Ga desnoods op een lege server vliegen.
doe anders single player, kan je leren richten op de bots enz. die blijven lekker staan enzo.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:58 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja, denk je een beeeetje te kunnen vliegen, zoek je een server met players op, raak je geen ene moer maar zij mij wel![]()
Ik doe echt iets fout maar ik weet niet wat!
denk dat je met diamond in een heli ook een heel eind komt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:57 schreef escape_nl het volgende:
ja snap ik, ik bedoel het afvuren van de tv guided, dat gaat nu echt goed, maar dat gaat alleen met een speler van een andere clan en dan hebben we goede communicatie via voip.
Veel plioten vliegen met de neus naar beneden en gaan niet hoog genoeg, gaan bij het eerste piepsignaal van een jet/AA swingen dat je helemaal geen zicht hebt.
Maar goed, ik moet het zelf ook nog onder de knie krijgen dat vliegen, maar dit is mijn ervaring als gunner, bijna 140 uur.
Dat hoog vliegen is idd wel handig en vooral rustig vliegen, niet dat je alle kanten op slingert want dan raak je echt niks en stilhangen is ook niet de bedoeling want dan ben je een heel mooi doelwit voor grond troepen en lucht troepen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:57 schreef escape_nl het volgende:
ja snap ik, ik bedoel het afvuren van de tv guided, dat gaat nu echt goed, maar dat gaat alleen met een speler van een andere clan en dan hebben we goede communicatie via voip.
Veel plioten vliegen met de neus naar beneden en gaan niet hoog genoeg, gaan bij het eerste piepsignaal van een jet/AA swingen dat je helemaal geen zicht hebt.
Maar goed, ik moet het zelf ook nog onder de knie krijgen dat vliegen, maar dit is mijn ervaring als gunner, bijna 140 uur.
Een ervaren heli duo hoeft niet laag te vliegen want ze verdedigen zich preventief. Ook niet te hoog natuurlijk maar op zon hoogte dat je alles perfect kan overzien, hoe lager je vliegt hoe minder je kansen zijn om succesvol een jet/tv guided te dodgen. Its about controlquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:57 schreef escape_nl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |