Ja Escape, je kan altijd nog het leger in met jou staat van dienst!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:12 schreef Razorback het volgende:
Ik zie nog nergens op het nieuws verschijnen dat een bedrijf door een artillery is geraakt nadat een werknemer is ontslagen dus het zal wel goed afgelopen zijn
Dat had je dus eerst even uit moeten zoeken maar volgens mij moeten ze er wel passend werk van maken. Daarnaast veranderen zij eenzijdig het contract. Als je daar niet mee akkoord gaat dan ontslaan ze je. Ze brengen het alleen anders. Weet wat je rechten zijn !quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:23 schreef staticdata het volgende:
lullig is ook dat als je de voorwaarden niet aanvaard, je feitelijk ontslag neemt en je dus ook geen recht op een uitkering heb.
in sommige situaties mag een bedrijf toch eenzijdige het contract veranderen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat had je dus eerst even uit moeten zoeken maar volgens mij moeten ze er wel passend werk van maken. Daarnaast veranderen zij eenzijdig het contract. Als je daar niet mee akkoord gaat dan ontslaan ze je. Ze brengen het alleen anders. Weet wat je rechten zijn !
Weet wel dat ze onder dwingende economische redenen ontslag aan kunnen vragen bij de rechtbank en dit ook krijgen maar een school....lijkt me nou iets wat het zwaar te verduren heeft door de conjunctuur.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:29 schreef staticdata het volgende:
in sommige situaties mag een bedrijf toch eenzijdige het contract veranderen?
Klinkt nog best okey, alleen dat 's avonds werkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:35 schreef escape_nl het volgende:
Nou ik ben weer terug.
Ik heb een vast contract dus ze hebben mij een voorstel gedaan om op een andere locatie mijn werkzaamheden voort te zetten. Ik werk nu in Wageningen en vanaf 1 sept. in Arnhem.
Mijn werktijden worden wel anders, ik werk nu van 7.30 tot 16.30 maar dan worden het andere tijden, ook 's avonds. Dat betekent dat ik overdag tot 3 uur vrij ben. Dit zal waarschijnlijk 3 x in de week zijn.
Daarnaast ga ik er finacieel erop voorruit, ik ga meer reiskosten innen.
Ik heb helaas geen keuze, want op mijn huidige locatie zou ik niet in het busisnessplan passen voor 2006/2007, ze kijken helaas niet naar de mensen, maar alleen naar de centen.
Ik ga dit even laten bezinken en er met de vrouw overhebben. Misschien tot vanavond en anders tot morgen.
escape
Gezelligquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:35 schreef escape_nl het volgende:
en vanaf 1 sept. in Arnhem.
zo gauw je de [BoF]-tag gaat dragen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:57 schreef BMH het volgende:
Vanaf wanneer kom ik weer in de op?
[[url=http://sig.bf2stats.nl/1683.gif]afbeelding][/url]
Ik heb een account met [BoF], maar die gebruik ik niet omdat "BMH" meer unlocks heeftquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
zo gauw je de [BoF]-tag gaat dragen...![]()
Je kan bij het inlogscherm een tag instellenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:18 schreef BMH het volgende:
Ik heb een account met [BoF], maar die gebruik ik niet omdat "BMH" meer unlocks heeft![]()
Dat is nieuwquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je kan bij het inlogscherm een tag instellen
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben Eric en als ik zin heb mastrubeer ik
Ik heb een stukje terug gelezen dat je daar slim van wordt!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:43 schreef BMH het volgende:
Ik ben Eric en als ik zin heb masturbeer ik.
Dat is geniaal als je een keer gezopen hebtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:04 schreef Sickert het volgende:
@ iets anders
navigatie gekoopt geniaal spul! ik vond zo vanaf de stad mn huis
Welke heb je gekocht dan ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
@ iets anders
navigatie gekoopt geniaal spul! ik vond zo vanaf de stad mn huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |