Dr_Flash | zondag 28 mei 2006 @ 18:17 |
![]() ![]() ![]() | |
Sjonnjoop | zondag 28 mei 2006 @ 18:20 |
Tis maar een 4 klepper ![]() | |
Dr_Flash | zondag 28 mei 2006 @ 18:21 |
quote:Boeie ![]() ![]() | |
matthijz | zondag 28 mei 2006 @ 18:22 |
Volgens mij zuipt hij benzine | |
Steve-O | zondag 28 mei 2006 @ 18:23 |
Hoe hard ga jij nou met zo'n 2 liter motor ? | |
qu63 | zondag 28 mei 2006 @ 18:23 |
quote:jij gaat als een tierelier bedoel je ![]() | |
Dr_Flash | zondag 28 mei 2006 @ 18:23 |
quote:als een TIERELIER, dat zeg ik ![]() | |
Dr_Flash | zondag 28 mei 2006 @ 18:24 |
quote:en er zit al lucht in ook, geen carb nodig ![]() ![]() | |
Sjonnjoop | zondag 28 mei 2006 @ 18:24 |
Doe mij maar een Zuid Duits blok, ipv zo'n raar achterhoeks brouwsel | |
Steve-O | zondag 28 mei 2006 @ 18:25 |
quote:Dat geloof ik dus niet he ![]() | |
Dr_Flash | zondag 28 mei 2006 @ 18:25 |
quote:ja goed punt, hoewel die voornamelijk glazen cylinderwanden hebben, en dat schijnt bij hoge toerentallen niet zo betrouwbaar te zijn ![]() | |
Alexxxxx | zondag 28 mei 2006 @ 18:27 |
Geeneens een V8? ![]() Ik vind lijnmotoren zo saai..... | |
harrie1 | zondag 28 mei 2006 @ 18:27 |
quote:hey: het is beter dan een japanner | |
Sjonnjoop | zondag 28 mei 2006 @ 18:28 |
quote:Daar hebben ze speciaal gegroefde cilinderwanden voor ontwikkeld die tegen alle vormen van bruut geweld kunnen ![]() ![]() | |
Dr_Flash | zondag 28 mei 2006 @ 18:29 |
quote:Ik kan nog een V4 bouwen, met dank aan Saab ![]() ![]() | |
Dr_Flash | zondag 28 mei 2006 @ 18:32 |
quote:De oeroude 1 liter 1-cylinder ![]() ![]() Bovendien heeft deze zo te zien wat last van overtollig lucht-brandstofmengsel ![]() | |
ollie994 | zondag 28 mei 2006 @ 18:34 |
APK??? | |
Dr_Flash | zondag 28 mei 2006 @ 18:37 |
quote:OKT 2006 staat er onderop ![]() dik in orde dus ![]() | |
Sjonnjoop | zondag 28 mei 2006 @ 18:39 |
quote:Vooroorlogse kwaliteit, gelukkig worden ze nog altijd zo gemaakt ![]() Deze staat inderdaad wat ongelukkig afgesteld, zal de nieuwigheid zijn, moet nog even inlopen | |
Donders | zondag 28 mei 2006 @ 18:42 |
TS je bent een held! | |
Barcaconia | zondag 28 mei 2006 @ 18:45 |
Loopt dat ding op slootwater? Wat een uitvinding ![]() | |
Koepert | zondag 28 mei 2006 @ 18:46 |
Die motor heb ik vandaag ook nog even aangeslingerd, ging weer prima. Loopt toch heerlijk soepel over een breed toerengebied ![]() | |
Barcaconia | zondag 28 mei 2006 @ 18:48 |
quote:Hoe langer je dit ding laat lopen, hoe minder stabiel hij wordt. Ook gaat hij stotteren, het smeert overigens wel optimaal! | |
Dr_Flash | zondag 28 mei 2006 @ 18:49 |
quote:De Groenloosche Motoren Werke fabriceren tegenwoordig ook een 2,7 liter V8 trouwens, de opvolger van hun al langer bekende 2 liter V6 ![]() En ik moet zeggen, die doet het ook ontzettend lekker ![]() | |
Googolplexian | zondag 28 mei 2006 @ 18:50 |
hoeveel bar(ren)? | |
Dr_Flash | zondag 28 mei 2006 @ 18:50 |
quote:eentje, gewoon atmosferisch ![]() | |
Googolplexian | zondag 28 mei 2006 @ 18:51 |
quote:En waar zit die bar? Ben nou wel geïnteresseerd ![]() atmospherisch .... buitenlucht-bar? | |
Burbo | zondag 28 mei 2006 @ 18:52 |
Goed topic ![]() | |
Dr_Flash | zondag 28 mei 2006 @ 19:02 |
quote:hehe ![]() wat | |
Gizmore | zondag 28 mei 2006 @ 19:24 |
Whehe, ik moest lachen ![]() ![]() | |
CHC | zondag 28 mei 2006 @ 19:27 |
ik vind die groene blokken veel mooier, die passen beter bij een weiland op de achtergrond ![]() maar nog steeds geldt, the more the better... | |
KopieerMachine | zondag 28 mei 2006 @ 19:38 |
ik ga men auto ook maar es tunen ohnee ik heb geen auto ![]() | |
K33T | zondag 28 mei 2006 @ 19:49 |
Dr_Flash, kun je niet oprotten? Dit is geen PTA-waardig topic, want het humor is van een laag niveau. Enkeltje ONZ graag. ![]() | |
qu63 | zondag 28 mei 2006 @ 19:51 |
quote: ![]() | |
Dr_Flash | zondag 28 mei 2006 @ 19:54 |
quote:Ga mod worden kneus ![]() ![]() | |
Isdatzo | zondag 28 mei 2006 @ 19:55 |
Puik topic.. jammer dat je zoveel moet bijtanken de hele tijd, maar dan heb je ook wat he ![]() | |
Dr_Flash | zondag 28 mei 2006 @ 19:56 |
quote:Ja zeker jammer. Vooral ook dat je van tevoren weet dat iedere leuke avond in de grindbak eindigt, da's wel jammerdepammer ![]() | |
Googolplexian | zondag 28 mei 2006 @ 19:56 |
quote:Wat zuipt dat blok eigenlijk? | |
Dr_Flash | zondag 28 mei 2006 @ 20:00 |
quote:pff 2 liter verbruikt inmiddels, en nog geen meter van mn plek gekomen.. Eik maar een schraal ding ![]() | |
K33T | zondag 28 mei 2006 @ 20:01 |
Waarom staat dit topic nog in PTA? ![]() | |
Kloekie | zondag 28 mei 2006 @ 20:01 |
There's no substitute for cubic inches | |
K33T | zondag 28 mei 2006 @ 20:02 |
! [ Bericht 52% gewijzigd door Alexxxxx op 28-05-2006 20:04:02 (niet doen) ] | |
Alexxxxx | zondag 28 mei 2006 @ 20:03 |
quote:Omdat humor in PTA gewoon mag, dat is niet alleen aan ONZ voorbehouden. De grap van dit toic is JUIST dat het in PTA staat. In ONZ zou het een stomme grap zijn, hier is ie leuk. Het enige niet grappige in dit topic is jou gezaag ![]() | |
Stretto | zondag 28 mei 2006 @ 20:03 |
Grolsch ![]() ![]() ![]() | |
Dr_Flash | zondag 28 mei 2006 @ 20:03 |
kusje lieverd ![]() | |
Isdatzo | zondag 28 mei 2006 @ 20:04 |
quote:Had je 't beter aan mij kunnen geven ![]() ![]() | |
Klonk | zondag 28 mei 2006 @ 20:04 |
een biertopic in PTA ![]() | |
Isdatzo | zondag 28 mei 2006 @ 20:04 |
quote:Moderreters met humor ![]() | |
TC_Artemis | zondag 28 mei 2006 @ 20:07 |
Laat me raden, hij rijd op hop? | |
Dr_Flash | zondag 28 mei 2006 @ 20:09 |
quote: ![]() Alcohol ![]() Wat zijn dat ook weer? Nitro Funny Cars? ![]() | |
Koepert | zondag 28 mei 2006 @ 20:34 |
Inmiddels in het bezit van het 3.6 liter V12 blok . K moet zeggen, de eerste paar meters rijdt ie erg soepel en vloeiend. Maar op den duur begint dat gegorgel toch wel wat neveneffecten te vertonen. Optrekken gaat nog wel aardig, maar door het zware blok is het bochtenwerk waardeloos, en comfort is bedriegelijk. | |
Dr_Flash | zondag 28 mei 2006 @ 20:38 |
Weer een avond die eindigt in de grindbak ![]() | |
Koepert | zondag 28 mei 2006 @ 20:44 |
quote:Die kans zit er in ![]() | |
Dr_Flash | zondag 28 mei 2006 @ 21:06 |
pfff ik heb weer een lege tank inmidels ![]() | |
Koepert | zondag 28 mei 2006 @ 21:13 |
quote:same here. Maar gelukkig is het tankstation hier vlakbij. | |
mistermaniac | zondag 28 mei 2006 @ 21:44 |
Ik heb er hier een staan: een 1 cilinder met 330cc, en toelopende cylinderwand. Gaat ook als een tierelier ![]() | |
B_BOY | maandag 29 mei 2006 @ 11:25 |
goed topic. | |
qu63 | maandag 29 mei 2006 @ 11:29 |
quote:kut kick | |
Koepert | maandag 29 mei 2006 @ 11:59 |
Pitstops zijn goed gegaan. Eigenlijk gewoon een feilloze race gereden. Alleen nu wat vermoeid die adrenalinerush vreet aan je ![]() | |
Dr_Flash | maandag 29 mei 2006 @ 19:51 |
ik rij vanavond even proef met de 2,7 liter V8 waar ik eerder al over sprak ![]() | |
Sjonnjoop | maandag 29 mei 2006 @ 19:54 |
quote:pics? | |
qu63 | maandag 29 mei 2006 @ 19:55 |
quote:heb je daar ook foto's en meer specs van? ![]() | |
Dr_Flash | maandag 29 mei 2006 @ 20:16 |
ik dacht dat ik daar al wat van had ja, maar nogniet dus. Morgen nog een keer ![]() | |
Sterke_Yerke | maandag 29 mei 2006 @ 20:49 |
Als we zo beginnen ik heb een w24 met 8liter inhoudt, blikken kop ![]() ![]() | |
Dr_Flash | maandag 29 mei 2006 @ 20:52 |
quote:plestikke krukas, gaat niet lang goed ben ik bang ![]() | |
Go0s | maandag 29 mei 2006 @ 23:09 |
Kun je van die 2L geen Boxer motor maken? Nog een vet geluid ook ![]() | |
Koepert | woensdag 14 juni 2006 @ 15:01 |
* Koepert schopt nog maar eens tegen dit topic aan. Zit inmiddels aan de zomerconfiguratie. Lichter vliegwiel, lagere uitstoot, lager octaangehalte benzine. Werkt ook prima. | |
K33T | woensdag 14 juni 2006 @ 15:38 |
quote:Vanwaar deze kick? ![]() | |
Koepert | woensdag 14 juni 2006 @ 16:04 |
quote:Verveling ![]() Daarnaast voornamelijk ook interesse of anderen ivm het weer ook andere motoren gebruiken. 2.5 , Buitenlandse leveranciers, Uit zomerse oorden etc | |
GizartFRL | woensdag 14 juni 2006 @ 17:57 |
Dikke 6 cylinder:![]() Aantal; liters zal wel hoog liggen.... ![]() | |
ollie994 | woensdag 14 juni 2006 @ 19:05 |
Een geel plaatje heb je iig wel ![]() | |
Googolplexian | woensdag 14 juni 2006 @ 20:04 |
Nooit gedacht dat Mexicaanse motoren zo hard gingen, btw ![]() Zeker met dit weer stijgt de snelheid aardig naar je hoofd. Moet je wel minimaal de 2 liter V6 hebben. | |
flyguy | donderdag 15 juni 2006 @ 01:26 |
tvp | |
MinardiF1 | donderdag 15 juni 2006 @ 01:36 |
Hij loopt bij mij op Schuttersbier toch wat langzamer... Maargoed, de tank is nu toch leeg, morgen maar weer ff tanken.... ![]() | |
MrSASO | donderdag 15 juni 2006 @ 01:37 |
quote: ![]() ![]() | |
MrSASO | donderdag 15 juni 2006 @ 01:37 |
![]() | |
yup | donderdag 15 juni 2006 @ 01:51 |
Schopje PTA ---> ONZ ![]() | |
StefanP | donderdag 15 juni 2006 @ 06:08 |
No turbo, no care. | |
t0n | donderdag 15 juni 2006 @ 09:00 |
quote:Leuk dat je dat zegt idd. Mensen denken, omdat de buiten lucht 14,5 psi is... dat ook gelijk in 'n motor zo is... maar 'n atmosferische motor trekt VACUUM. en vacuum is onderdruk... | |
Googolplexian | donderdag 15 juni 2006 @ 11:14 |
quote:Als de bar zuigt dan ga ik niet ![]() | |
t0n | donderdag 15 juni 2006 @ 11:28 |
nee, maar als er gezogen wordt, kóm ik wel. ![]() | |
Googolplexian | donderdag 15 juni 2006 @ 11:29 |
quote:Afhankelijk van het type vacuum ![]() | |
t0n | donderdag 15 juni 2006 @ 11:34 |
quote:En smering.. | |
Googolplexian | donderdag 15 juni 2006 @ 11:53 |
quote:Ik weet niet naar wat voor 'n barren jij doorgaans kijkt, hoor. ![]() ben geen homo, zeg | |
Don_Antoin | donderdag 15 juni 2006 @ 11:54 |
Hij rijdt 0 op 2 gok ik zo?? | |
t0n | donderdag 15 juni 2006 @ 14:24 |
quote:Ik had 't over hetgeen waar de brandstof van OP in gaat... |