abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 mei 2006 @ 20:34:11 #51
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_38311521
Inmiddels in het bezit van het 3.6 liter V12 blok . K moet zeggen, de eerste paar meters rijdt ie erg soepel en vloeiend. Maar op den duur begint dat gegorgel toch wel wat neveneffecten te vertonen. Optrekken gaat nog wel aardig, maar door het zware blok is het bochtenwerk waardeloos, en comfort is bedriegelijk.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zondag 28 mei 2006 @ 20:38:51 #52
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_38311709
Weer een avond die eindigt in de grindbak
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 28 mei 2006 @ 20:44:03 #53
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_38311948
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een avond die eindigt in de grindbak
Die kans zit er in Hopelijk gaan alle pitstops wel goed. Dat we geen last van lekkende brandstofslangen krijgen. Dat hierdoor de hele pitbox WEER onder de brandstof komt te zitten
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zondag 28 mei 2006 @ 21:06:10 #54
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_38312941
pfff ik heb weer een lege tank inmidels
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 28 mei 2006 @ 21:13:19 #55
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_38313224
quote:
Op zondag 28 mei 2006 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
pfff ik heb weer een lege tank inmidels
same here. Maar gelukkig is het tankstation hier vlakbij.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_38314484
Ik heb er hier een staan: een 1 cilinder met 330cc, en toelopende cylinderwand. Gaat ook als een tierelier
  maandag 29 mei 2006 @ 11:25:32 #57
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_38327790
goed topic.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  maandag 29 mei 2006 @ 11:29:07 #58
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38327911
quote:
Op maandag 29 mei 2006 11:25 schreef B_BOY het volgende:
goed topic.
kut kick
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 29 mei 2006 @ 11:59:53 #59
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_38328958
Pitstops zijn goed gegaan. Eigenlijk gewoon een feilloze race gereden. Alleen nu wat vermoeid die adrenalinerush vreet aan je
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  maandag 29 mei 2006 @ 19:51:18 #60
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_38342831
ik rij vanavond even proef met de 2,7 liter V8 waar ik eerder al over sprak
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_38342888
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik rij vanavond even proef met de 2,7 liter V8 waar ik eerder al over sprak
pics?
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  maandag 29 mei 2006 @ 19:55:27 #62
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38342924
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik rij vanavond even proef met de 2,7 liter V8 waar ik eerder al over sprak
heb je daar ook foto's en meer specs van?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 29 mei 2006 @ 20:16:51 #63
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_38343495
ik dacht dat ik daar al wat van had ja, maar nogniet dus. Morgen nog een keer
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_38344663
Als we zo beginnen ik heb een w24 met 8liter inhoudt, blikken kop
De status 'bagger-user' voorbij
  maandag 29 mei 2006 @ 20:52:14 #65
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_38344804
quote:
Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Als we zo beginnen ik heb een w24 met 8liter inhoudt, blikken kop
[afbeelding]
plestikke krukas, gaat niet lang goed ben ik bang
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 29 mei 2006 @ 23:09:29 #66
14188 Go0s
Kever heerscht
pi_38351861
Kun je van die 2L geen Boxer motor maken? Nog een vet geluid ook
Website
'63er Kever 1200 (resto) - '73er Kever 1835cc (sprinter) - '99er Passat TDI
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:01:38 #67
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_38849649
* Koepert schopt nog maar eens tegen dit topic aan.

Zit inmiddels aan de zomerconfiguratie. Lichter vliegwiel, lagere uitstoot, lager octaangehalte benzine. Werkt ook prima.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_38851057
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:01 schreef Koepert het volgende:
* Koepert schopt nog maar eens tegen dit topic aan.

Zit inmiddels aan de zomerconfiguratie. Lichter vliegwiel, lagere uitstoot, lager octaangehalte benzine. Werkt ook prima.
Vanwaar deze kick?
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:04:35 #69
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_38851959
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:38 schreef K33T het volgende:

[..]

Vanwaar deze kick?
Verveling

Daarnaast voornamelijk ook interesse of anderen ivm het weer ook andere motoren gebruiken.

2.5 , Buitenlandse leveranciers, Uit zomerse oorden etc
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:57:06 #70
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_38855641
Dikke 6 cylinder:



Aantal; liters zal wel hoog liggen....
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_38857609
Een geel plaatje heb je iig wel
pi_38859911
Nooit gedacht dat Mexicaanse motoren zo hard gingen, btw

Zeker met dit weer stijgt de snelheid aardig naar je hoofd. Moet je wel minimaal de 2 liter V6 hebben.
Calm down, please!
  donderdag 15 juni 2006 @ 01:26:01 #73
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_38872259
tvp
The more debt, the better
pi_38872488
Hij loopt bij mij op Schuttersbier toch wat langzamer... Maargoed, de tank is nu toch leeg, morgen maar weer ff tanken....
  donderdag 15 juni 2006 @ 01:37:28 #75
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38872498
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]

  donderdag 15 juni 2006 @ 01:37:40 #76
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38872720
Schopje PTA ---> ONZ
pi_38873574
No turbo, no care.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_38874288
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:51 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

En waar zit die bar? Ben nou wel geīnteresseerd

atmospherisch .... buitenlucht-bar?
Leuk dat je dat zegt idd.

Mensen denken, omdat de buiten lucht 14,5 psi is... dat ook gelijk in 'n motor zo is... maar 'n atmosferische motor trekt VACUUM. en vacuum is onderdruk...
pi_38877470
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:00 schreef t0n het volgende:

[..]

Leuk dat je dat zegt idd.

Mensen denken, omdat de buiten lucht 14,5 psi is... dat ook gelijk in 'n motor zo is... maar 'n atmosferische motor trekt VACUUM. en vacuum is onderdruk...
Als de bar zuigt dan ga ik niet
Calm down, please!
pi_38877919
nee, maar als er gezogen wordt, kķm ik wel.
pi_38877952
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:28 schreef t0n het volgende:
nee, maar als er gezogen wordt, kķm ik wel.
Afhankelijk van het type vacuum
Calm down, please!
pi_38878077
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:29 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Afhankelijk van het type vacuum
En smering..
pi_38878665
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:34 schreef t0n het volgende:

[..]

En smering..
Ik weet niet naar wat voor 'n barren jij doorgaans kijkt, hoor. Maar zelfs als de smering TOP is en het vacuum van het verkeerde type zal je mij de andere kant op zien lopen.

ben geen homo, zeg
Calm down, please!
pi_38878722
Hij rijdt 0 op 2 gok ik zo??
pi_38883363
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:53 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik weet niet naar wat voor 'n barren jij doorgaans kijkt, hoor. Maar zelfs als de smering TOP is en het vacuum van het verkeerde type zal je mij de andere kant op zien lopen.

ben geen homo, zeg
Ik had 't over hetgeen waar de brandstof van OP in gaat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')