Die kans zit er inquote:
same here. Maar gelukkig is het tankstation hier vlakbij.quote:
kut kickquote:Op maandag 29 mei 2006 11:25 schreef B_BOY het volgende:
goed topic.
pics?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik rij vanavond even proef met de 2,7 liter V8 waar ik eerder al over sprak
heb je daar ook foto's en meer specs van?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik rij vanavond even proef met de 2,7 liter V8 waar ik eerder al over sprak
plestikke krukas, gaat niet lang goed ben ik bangquote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Als we zo beginnen ik heb een w24 met 8liter inhoudt, blikken kop![]()
[afbeelding]
Vanwaar deze kick?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:01 schreef Koepert het volgende:
* Koepert schopt nog maar eens tegen dit topic aan.
Zit inmiddels aan de zomerconfiguratie. Lichter vliegwiel, lagere uitstoot, lager octaangehalte benzine. Werkt ook prima.
Vervelingquote:
Leuk dat je dat zegt idd.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En waar zit die bar? Ben nou wel geīnteresseerd
atmospherisch .... buitenlucht-bar?
Als de bar zuigt dan ga ik nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:00 schreef t0n het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegt idd.
Mensen denken, omdat de buiten lucht 14,5 psi is... dat ook gelijk in 'n motor zo is... maar 'n atmosferische motor trekt VACUUM. en vacuum is onderdruk...
Afhankelijk van het type vacuumquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:28 schreef t0n het volgende:
nee, maar als er gezogen wordt, kķm ik wel.
En smering..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Afhankelijk van het type vacuum
Ik weet niet naar wat voor 'n barren jij doorgaans kijkt, hoor.quote:
Ik had 't over hetgeen waar de brandstof van OP in gaat...quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wat voor 'n barren jij doorgaans kijkt, hoor.Maar zelfs als de smering TOP is en het vacuum van het verkeerde type zal je mij de andere kant op zien lopen.
ben geen homo, zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |