jij gaat als een tierelier bedoel jequote:
als een TIERELIER, dat zeg ikquote:Op zondag 28 mei 2006 18:23 schreef Steve-O het volgende:
Hoe hard ga jij nou met zo'n 2 liter motor ?
en er zit al lucht in ook, geen carb nodigquote:Op zondag 28 mei 2006 18:22 schreef matthijz het volgende:
Volgens mij zuipt hij benzine
Dat geloof ik dus niet hequote:
ja goed punt, hoewel die voornamelijk glazen cylinderwanden hebben, en dat schijnt bij hoge toerentallen niet zo betrouwbaar te zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 18:24 schreef Sjonnjoop het volgende:
Doe mij maar een Zuid Duits blok, dan zo'n raar achterhoeks brouwsel
hey: het is beter dan een japannerquote:Op zondag 28 mei 2006 18:24 schreef Sjonnjoop het volgende:
Doe mij maar een Zuid Duits blok, ipv zo'n raar achterhoeks brouwsel
Daar hebben ze speciaal gegroefde cilinderwanden voor ontwikkeld die tegen alle vormen van bruut geweld kunnenquote:Op zondag 28 mei 2006 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja goed punt, hoewel die voornamelijk glazen cylinderwanden hebben, en dat schijnt bij hoge toerentallen niet zo betrouwbaar te zijn
Ik kan nog een V4 bouwen, met dank aan Saabquote:Op zondag 28 mei 2006 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Geeneens een V8?
Ik vind lijnmotoren zo saai.....
De oeroude 1 liter 1-cylinderquote:Op zondag 28 mei 2006 18:28 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Daar hebben ze speciaal gegroefde cilinderwanden voor ontwikkeld die tegen alle vormen van bruut geweld kunnen
[afbeelding]
OKT 2006 staat er onderopquote:Op zondag 28 mei 2006 18:34 schreef ollie994 het volgende:
APK???
Vooroorlogse kwaliteit, gelukkig worden ze nog altijd zo gemaaktquote:Op zondag 28 mei 2006 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De oeroude 1 liter 1-cylinderDa's technologie vanuit de Eerste Wereldoorlog jongedame
Bovendien heeft deze zo te zien wat last van overtollig lucht-brandstofmengsel
Hoe langer je dit ding laat lopen, hoe minder stabiel hij wordt. Ook gaat hij stotteren, het smeert overigens wel optimaal!quote:Op zondag 28 mei 2006 18:46 schreef Koepert het volgende:
Die motor heb ik vandaag ook nog even aangeslingerd, ging weer prima. Loopt toch heerlijk soepel over een breed toerengebied![]()
De Groenloosche Motoren Werke fabriceren tegenwoordig ook een 2,7 liter V8 trouwens, de opvolger van hun al langer bekende 2 liter V6quote:Op zondag 28 mei 2006 18:46 schreef Koepert het volgende:
Die motor heb ik vandaag ook nog even aangeslingerd, ging weer prima. Loopt toch heerlijk soepel over een breed toerengebied![]()
eentje, gewoon atmosferischquote:Op zondag 28 mei 2006 18:50 schreef Googolplexian het volgende:
hoeveel bar(ren)?
En waar zit die bar? Ben nou wel geīnteresseerdquote:
hehequote:Op zondag 28 mei 2006 18:42 schreef Donders het volgende:
TS je bent een held!
quote:Op zondag 28 mei 2006 19:49 schreef K33T het volgende:
Dr_Flash, kun je niet oprotten?
Dit is geen PTA-waardig topic, want het humor is van een laag niveau. Enkeltje ONZ graag.
Ga mod worden kneusquote:Op zondag 28 mei 2006 19:49 schreef K33T het volgende:
Dr_Flash, kun je niet oprotten?
Dit is geen PTA-waardig topic,
Ja zeker jammer. Vooral ook dat je van tevoren weet dat iedere leuke avond in de grindbak eindigt, da's wel jammerdepammerquote:Op zondag 28 mei 2006 19:55 schreef Isdatzo het volgende:
Puik topic.. jammer dat je zoveel moet bijtanken de hele tijd, maar dan heb je ook wat he![]()
Wat zuipt dat blok eigenlijk?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga mod worden kneusEn nee, ik kan niet oprotten
pff 2 liter verbruikt inmiddels, en nog geen meter van mn plek gekomen.. Eik maar een schraal dingquote:
Omdat humor in PTA gewoon mag, dat is niet alleen aan ONZ voorbehouden. De grap van dit toic is JUIST dat het in PTA staat. In ONZ zou het een stomme grap zijn, hier is ie leuk.quote:
Had je 't beter aan mij kunnen gevenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pff 2 liter verbruikt inmiddels, en nog geen meter van mn plek gekomen.. Eik maar een schraal ding
Moderreters met humorquote:Op zondag 28 mei 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat humor in PTA gewoon mag, dat is niet alleen aan ONZ voorbehouden. De grap van dit toic is JUIST dat het in PTA staat. In ONZ zou het een stomme grap zijn, hier is ie leuk.
Het enige niet grappige in dit topic is jou gezaag
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:07 schreef TC_Artemis het volgende:
Laat me raden, hij rijd op hop?
Die kans zit er inquote:
same here. Maar gelukkig is het tankstation hier vlakbij.quote:
kut kickquote:Op maandag 29 mei 2006 11:25 schreef B_BOY het volgende:
goed topic.
pics?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik rij vanavond even proef met de 2,7 liter V8 waar ik eerder al over sprak
heb je daar ook foto's en meer specs van?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik rij vanavond even proef met de 2,7 liter V8 waar ik eerder al over sprak
plestikke krukas, gaat niet lang goed ben ik bangquote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Als we zo beginnen ik heb een w24 met 8liter inhoudt, blikken kop![]()
[afbeelding]
Vanwaar deze kick?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:01 schreef Koepert het volgende:
* Koepert schopt nog maar eens tegen dit topic aan.
Zit inmiddels aan de zomerconfiguratie. Lichter vliegwiel, lagere uitstoot, lager octaangehalte benzine. Werkt ook prima.
Vervelingquote:
Leuk dat je dat zegt idd.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En waar zit die bar? Ben nou wel geīnteresseerd
atmospherisch .... buitenlucht-bar?
Als de bar zuigt dan ga ik nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:00 schreef t0n het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegt idd.
Mensen denken, omdat de buiten lucht 14,5 psi is... dat ook gelijk in 'n motor zo is... maar 'n atmosferische motor trekt VACUUM. en vacuum is onderdruk...
Afhankelijk van het type vacuumquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:28 schreef t0n het volgende:
nee, maar als er gezogen wordt, kķm ik wel.
En smering..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Afhankelijk van het type vacuum
Ik weet niet naar wat voor 'n barren jij doorgaans kijkt, hoor.quote:
Ik had 't over hetgeen waar de brandstof van OP in gaat...quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wat voor 'n barren jij doorgaans kijkt, hoor.Maar zelfs als de smering TOP is en het vacuum van het verkeerde type zal je mij de andere kant op zien lopen.
ben geen homo, zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |