Dank, wel een beetje afgezaagde namen maarja.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:51 schreef =HellFire= het volgende:
Strength through Unity!
Social Outcast
Stand and Fight!
Down & Out
All is not Forgotten
Another Voice
Urban Decadence
The New Jacks
Crime without a Sin
Death To Tyrants
Gewoon maar een gooi gedaan. Oh en als het straightedge is, gewoon x...x bij zetten. Werkt altijd!
Joh. Heb gewoon titels gepakt van willekeurige hardcore-songs.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Dank, wel een beetje afgezaagde namen maarja.
Strength through Unity! --> 25 ta lifequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Joh. Heb gewoon titels gepakt van willekeurige hardcore-songs.Props to him/her die de band eruit kan vissen.
JUP.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Death To Tyrants is toch het nieuwe album van Sick Of It All?..
Lamaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:42 schreef Jan035 het volgende:
De tering. Ik kom voor het eerst in tijden weer eens op Fok lurken, zie ik een clown genaamd OFfSprngr die echt de ene tenenkrommende reply na de andere post. Duidelijk dat ik hier voortaan wekelijks een kijkje neem.
(Overigens realiseer ik me dat ik waarschijnlijk overkom als een betweterige aap die eigenlijk gewoon z'n bek moet houden. Excuus, ik kon het niet laten.)
Je kan ook gewoon wegblijven.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:42 schreef Jan035 het volgende:
De tering. Ik kom voor het eerst in tijden weer eens op Fok lurken, zie ik een clown genaamd OFfSprngr die echt de ene tenenkrommende reply na de andere post. Duidelijk dat ik hier voortaan wekelijks een kijkje neem.
(Overigens realiseer ik me dat ik waarschijnlijk overkom als een betweterige aap die eigenlijk gewoon z'n bek moet houden. Excuus, ik kon het niet laten.)
Eerst loopt ie te kutten waarop ik vel reageer, dan vraagt ie om uitleg dan geef ik uitleg en dan is het nog niet goed?, blijf maar gewoon weg.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:09 schreef Jan035 het volgende:
Nah, dit levert me te veel lol op waarschijnlijk. En wees gerust, was niet van plan alleen maar te gaan zeiken. Als ik al post.
Maar even wat meer inhoudelijk: je loopt hier op pagina 1 een dude af te zeiken die er duidelijk geen snars van snapt, terwijl je hem ook vriendelijk een toelichting zou kunnen geven. Waar je duidelijk wel behoefte aan hebt, gezien het feit dat je op de rest van de pagina's als een soort onderwijzer verschillen tussen mosh-/metal-/emocore begint uit te leggen, daarbij meer planken misslaand dan een blinde timmerman met twee linkerhanden. Het werkt mij op de lachspieren, that's all.
ghi ghi..quote:
ga jij eens snel terug naar de site waar je hoort! rotjongquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:35 schreef Nitro_YE het volgende:
ga jij eens ff snel weg met je metal
Daar krijg je weer gezeik mee met Metalheads, de meeste erkennen *core niet als Metal genre incl Grindcore tenzij het weer naar Death Metal neigt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:35 schreef Nitro_YE het volgende:
ga jij eens ff snel weg met je metal
Ik zou eigenlijk wel met vrienden mee, maar ik moet die avond werken... dacht dat het op zaterdag was dus had wel afgesproken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:57 schreef =HellFire= het volgende:
Vrijdag Leftöver Crack in Hoogeveen!! Ga je ook, DR?
Fuck teh work man!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:41 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk wel met vrienden mee, maar ik moet die avond werken... dacht dat het op zaterdag was dus had wel afgesproken.
Heb ze op PP gezien. Had "eergisteren" moeten zeggen, was al 0:00 geweest.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:45 schreef =HellFire= het volgende:
Hahhaha. Die gasten trekken LL anders echt niet. Ergeren zich dood aan alles.
Ghehe securityquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:06 schreef Ixnay het volgende:
Pennywise was weer sick goed gisteren.
En ze waren duidelijk drunk. Jim, Fletcher en Randy iig wel. Aan Byron heb ik het niet kunnen merken.
- Jim die bij ieder nummer wel de microfoonstandaard ergens in een hoek smeet, die vervolgens steeds weer door iemand terug op de plaats gezet werd.
- Een aantal keer deed de mic het niet, toen die voor de 3e of 4e keer vervangen moest worden gooide Jim de mic op de stage vol agressie.
- Fletcher die de security dudes ging dissen, standaard bij hem.
- Jim ook, die steeds petjes van de security afpakte en ze weggooide.
- Meer van dit soort grapjes met security.
- Nervous Breakdown.![]()
- En ik heb de playlist
Tips:quote:SURPRISE:
All our Records are sold out and won`t be repressed so we want to give all of you the chance to get most of our songs for free. Just go to the media section. There you will find a "Best Of" and some unreleased tracks. We hope you appreciate that!
eej jan ben je asice zat ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:09 schreef Jan035 het volgende:
Nah, dit levert me te veel lol op waarschijnlijk. En wees gerust, was niet van plan alleen maar te gaan zeiken. Als ik al post.
Maar even wat meer inhoudelijk: je loopt hier op pagina 1 een dude af te zeiken die er duidelijk geen snars van snapt, terwijl je hem ook vriendelijk een toelichting zou kunnen geven. Waar je duidelijk wel behoefte aan hebt, gezien het feit dat je op de rest van de pagina's als een soort onderwijzer verschillen tussen mosh-/metal-/emocore begint uit te leggen, daarbij meer planken misslaand dan een blinde timmerman met twee linkerhanden. Het werkt mij op de lachspieren, that's all.
*Ugh*.quote:Op maandag 4 september 2006 07:53 schreef OMG het volgende:
Als je met Eindhoven Tilburg bedoeld, dan heb je het goed.
En Comeback Kid. Niet goed opgelezen dude!quote:Op maandag 11 september 2006 14:14 schreef OFfSprngr het volgende:
*ugh* wel duur 25E, maar dan heb je ook wel Sick Of It All, Walls Of Jericho, Terror EN Madball.
na 26x SOIA en Madball heb ik het wel gezien. Het zit goed in elkaar maar het maakt mijn hart niet meer wild.quote:Op maandag 11 september 2006 14:14 schreef OFfSprngr het volgende:
*ugh* wel duur 25E, maar dan heb je ook wel Sick Of It All, Walls Of Jericho, Terror EN Madball.
quote:Op maandag 11 september 2006 11:06 schreef dork22 het volgende:
Oei, veel hardcore optredens komende tijd in zuid Nederland
In november in de effenaar:
hatebreed + unearth + Full blown chaos.
en
Napalm death en born from pain. (BFP vind ik zeer vet, ik heb zo al eens live gezien)
December in 013:
PERSISTANCE TOUR MET:
Madball
Terror
Sick of it all
Comeback kid
Walls of Jericho.
Ik ga zeker naar hatebreed en persistance tour.
gezellig! ik ookquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:20 schreef Nitro_YE het volgende:
ik ben er ook bij ( bij de Persistance Tour)
Wil je ze hebben? Zijn 2 kaarten voor die dingustour idd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:06 schreef maniack28 het volgende:
Underoath heeft best vette nummers, mjah het is emo... Kaartjes voor alle optredens? Tering, doe mij dr een paar
Oh wacht.. tis natuurlijk combi optreden van de dingustour.. (ben de naam ff kwijt)
Als het nou leuke bands waren geweest.. maar Taking Back Sunday en Anti-Flag.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:11 schreef ralfseltje het volgende:
Nou niks moet, maar ik heb ze dus gewonnen bij kinkfm en ik kan/wil niet heen. Als ik heen zou kunnen/willen kwam ik op de gastenlijst en ik moest dus eerst mijn naam en adres doorgeven. Nu heb ik kinkfm gemailt met de medeling dat ik niet kan, waarop hun terug stuurden dat ik wel iemand anders kon zoeken, maar dat dat wel snel moest gebeuren, ivm met administratie enzo. Dus nu probeer ik nog snel iemand blij te maken met gratis kaartjes, maar niemand wil ze blijkbaar hebben.
GRATIS kaartjes!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |