gaat dan idd wel erg pijnlijk worden.. en de schoen rekt erg maf uit..quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:52 schreef fretclick het volgende:
haha jatoch? ik heb 10,5 maar als het écht niet anders kan, koop ik gewoon een 9,5.. zooltje eruit en it fits. maar meer dan een maat kleiner of groter zou ik niet doen
quote:NIKE DUNK LOW PRO SB (TIFFANY)
WE'RE NOT SURE HOW MANY PEOPLE ACTUALLY WILL BUY A SHOE IN RU PAUL'S FAVOURITE COLOR, THAT'S WHY WE'RE OFFERING A LITTLE DISCOUNT ON THIS STYLE.
Ze hebben nog wel T19's... Alleen wil ik deze maand wat geld over houden voor de Wiegers van volgende maand.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:03 schreef _SnoepHond het volgende:
http://grandism.com/ kreeg gistere nieuwe SB's binnen, maar ik zag het weer te laat dus alle Tiffs waren alweer uitverkocht![]()
[..]
Tiffs voor 76.79 euro en ik was weer eens te laat
Veel te duurquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:12 schreef One_conundrum het volgende:vette schoenen. Mag ik vragen hoe duur die R3 waren?
Die nike 1 piece vallen trouwens érg smal bij de tenen ik ben benieuwd hoe ze eenmaal zitten als ze zijn ingelopen. Overigens heb ik *heel* misschien straks een leuke auction gewonnen op ebay over een paar uurtjes. Zal wel overboden worden in de laatste seconde, maar ach, dan is die overbieder iig meer geld kwijtquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:02 schreef floydvisser het volgende:
[..]
gaat dan idd wel erg pijnlijk worden.. en de schoen rekt erg maf uit..
lekker is anders iig!![]()
Ik heb de Crooked Tongues en vind het eigenlijk ook zonde om ze aan te hebbenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:49 schreef aidyl het volgende:
[..]
Veel te duur119,95 euro
![]()
Gelukkig had ik de week ervoor een financiele meevaller gehad![]()
Eigenlijk vind ik ze ook zonde om te dragen![]()
Zie vorige topicquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:13 schreef wes55 het volgende:
heb je grote voeten of een strakke broek aan?
Beide dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zie vorige topic.
Maat 45/46
Of US size 11.
Welke maat heb je precies in die crooked Tongues? Want adidas heeft van die rare maten... Ik heb van superstars 46 , en dat is US 11,5...welke heb jij in je BK3....is dat 45 1/3?? ( volgens mij is dat US 11)...en heb je ook superstars? Ik wil die bk3 namelijk ook erg graag...maar weet nie welke maat...quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zie vorige topic.
Maat 45/46
Of US size 11.
Ik heb size 11 Crooked Tongues.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:24 schreef wetmax het volgende:
[..]
Welke maat heb je precies in die crooked Tongues? Want adidas heeft van die rare maten... Ik heb van superstars 46 , en dat is US 11,5...welke heb jij in je BK3....is dat 45 1/3?? ( volgens mij is dat US 11)...en heb je ook superstars? Ik wil die bk3 namelijk ook erg graag...maar weet nie welke maat...
bagger!... ach ja wie weet kom je ze nog ergens tegen!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:41 schreef fretclick het volgende:
![]()
Ik kreeg net een mailtje van Boardlords dat de stussy's niet geleverd kunnen worden. Daar heb ik dan een week lang op zitten wachten.
het is geen ramp, maar wel balen.. de witte veters zijn nu voorlopig dus nog niet nodig hehequote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:54 schreef floydvisser het volgende:
[..]
bagger!... ach ja wie weet kom je ze nog ergens tegen!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:28 schreef Daantke het volgende:
Ik had vorig jaar eens gekleurde veters gehaald bij de Action
70 cent voor vier paar, in geel, groen, roze, en oranje![]()
Maar ontopic, weet iemand waar ik Asics Top Seven kan vinden, in blauw/bruin/zwart? (liefst bruin)
voorbeeldje:
[afbeelding]
Das met Boardlords wel vaker zo, erg balen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:41 schreef fretclick het volgende:
![]()
Ik kreeg net een mailtje van Boardlords dat de stussy's niet geleverd kunnen worden. Daar heb ik dan een week lang op zitten wachten.
Gewoon effe passenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:24 schreef wetmax het volgende:
[..]
adidas heeft van die rare maten... Ik heb van superstars 46 , en dat is US 11,5...welke heb jij in je BK3....is dat 45 1/3?? ( volgens mij is dat US 11)...en heb je ook superstars? Ik wil die bk3 namelijk ook erg graag...maar weet nie welke maat...
Andere zooltjesquote:Is er nog iets "custom" aan die sneakers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |