hijverkoopt ook ironmaiden dunks... zijn er maar 24 van gemaakt en hij verkoopt ze nog voor geen 60euro.... nogal verdachtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:09 schreef thaWarhead het volgende:
Er zijn al legale versies op de Bay geweest dacht ik. Toch nog ff lekker van school naar het station kunnen rollen, met mn Avengers aan mn voeten.
zo spoedig mogelijk... stond op hun site... ptt duurt een dag, na betalingquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:23 schreef fretclick het volgende:
hoe lang duurt het voordat boardlord iets verstuurd?
thanks.. de site doet na mijn bestelling erg lastig op de één of andere manier, ik hoop dat de bestelling een beetje goed is doorgekomenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:03 schreef floydvisser het volgende:
[..]
zo spoedig mogelijk... stond op hun site... ptt duurt een dag, na betaling![]()
Nieuwe Adidas winkel in de Leidsestraat (7) wellicht.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:45 schreef Bananenman het volgende:
Weet iemand waar ze die Adicolor Toy2R's verkopen in Amsterdam? Zowel sneakers als jacket...
Daar zit je dan met je exclusieve schoenen uit zwedenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:41 schreef Stansfield het volgende:
Ben ook even bij de adidas store geweest en die ziet er ook top uit. Hadden ze ook die hoge die One_conundrum gekocht heeft en nog wat adicolorseries.
Jup. Uit mn hoofd... Station uit, over het busstation lopen, straat over steken, links tot je bij de bioscoop bent, dan rechts (langs een gracht) en bijna aan het einde van de (korte) straat zit Outlawz. 1 keer geweest dus ik doe het uit mn hoofd maar volgens mij klopt t wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:48 schreef fretclick het volgende:
orderbevestiging zie ik nu, geen betalingsbevestiging. ik heb nog wel even geduld.
trouwens, is outlawz een beetje makkelijk te vinden vanaf station Delft, Floyd?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:49 schreef thaWarhead het volgende:
ff mn ontbijt achter de kiezen werken en dan richting Delft voor nieuwe schoenen![]()
veel plezier ermeequote:Op woensdag 31 mei 2006 09:53 schreef thaWarhead het volgende:
Arizumi/Shy Pinks. Worden mn nieuwe schoenen voor dagelijks gebruik, na 2 jaar hebben mn Emerica's wel wat rust verdient.
de b-ball variant is ook mooi om te zienquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:38 schreef floydvisser het volgende:
[..]
veel plezier ermee![]()
o ja heel oude nike reclame
Die heb ik ooit nog op The Box voorbij zien komen, maar je zag eigenlijk altijd die basketbal reclamequote:Op woensdag 31 mei 2006 12:38 schreef floydvisser het volgende:
[..]
veel plezier ermee![]()
o ja heel oude nike reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |