Toen stopte ikquote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Stel je komt thuis van een lange dag werken, je stapt je slaapkamer binnen en tot je verbazing ligt beatrix daar in een stri...
Wat zou je er zelf mee doen? ben nu wel benieuwdquote:Op zondag 28 mei 2006 15:51 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Jongens, niet zo negatief over onze vorstin...
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:55 schreef Skyloto het volgende:
Ik zou haar aangeven voor inbraak.
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:55 schreef Skyloto het volgende:
Ik zou haar aangeven voor inbraak.
Is Hans Teeuwen ooit opgepakt dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:56 schreef Borkydude het volgende:
Ze mag me wel zuigen.
Hopen dat de AIVD niet meeleest![]()
hoe weet jij nou dat ze behaard is?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Haar string mag ze in ieder geval aanhouden, ik hoef haar behaarde mossel niet te zien
quote:Op zondag 28 mei 2006 17:03 schreef Scarface2004 het volgende:
Skullfucken dan daarna bukakke toepassen in dr oogholte.
dan krijg ik ditquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 17:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan krijg ik dit
Beste bezoeker,
Fijn dat u belangstelling hebt voor de SGP en de standpunten van onze partij.
Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week, de dag van de opstanding van Christus, die we in het bijzonder wijden aan de dienst van God. Bovendien is de zondag een rustdag, een geschenk van God waar we dankbaar voor mogen zijn in een jachtige tijd als de onze. Een dag om op adem te komen. Tegen deze achtergrond is de SGP-site op zondag ‘gesloten’.
Uiteraard bent u van maandag tot en met zaterdag hartelijk welkom op onze SGP-site.
Staatkundig Gereformeerde Partij
stelletje flikkers![]()
![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 17:33 schreef dekkered het volgende:
dan krijg ik dit
Beste bezoeker,
Fijn dat u belangstelling hebt voor de SGP en de standpunten van onze partij.
Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week, de dag van de opstanding van Christus, die we in het bijzonder wijden aan de dienst van God. Bovendien is de zondag een rustdag, een geschenk van God waar we dankbaar voor mogen zijn in een jachtige tijd als de onze. Een dag om op adem te komen. Tegen deze achtergrond is de SGP-site op zondag ‘gesloten’.
Uiteraard bent u van maandag tot en met zaterdag hartelijk welkom op onze SGP-site.
Staatkundig Gereformeerde Partij
stelletje flikkers![]()
![]()
Fijn dat u belangstelling hebt voor refdag.nl, de nieuwssite van het Reformatorisch Dagblad.quote:
Als in ieder geval het licht maar uit is!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:56 schreef Borkydude het volgende:
Ze mag me wel zuigen.
Hopen dat de AIVD niet meeleest![]()
Ik heb nog niet geklikt, maar ik durf te wedden dat dit ook een hele saaie website is qua vormgeving. Misschien alleen een HTML-tekstje ofzo...quote:
Ik zou het olifantengeweer van Benno pakken en mezelf voor m'n kop schietenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Wat zou je in zo'n geval doen?
Jij bent een idioot!quote:Op zondag 28 mei 2006 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou het olifantengeweer van Benno pakken en mezelf voor m'n kop schieten![]()
omdat ze geen belasting betaald ofzo?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:51 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Jongens, niet zo negatief over onze vorstin...
1. Politie bellen en aangifte doen wegens inbraak.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Stel je komt thuis van een lange dag werken, je stapt je slaapkamer binnen en tot je verbazing ligt beatrix daar in een stringetje en een kante bh.
Loop je snel je kamer uit en bel je je vrinden om advies, of neem je d'r keihard tussen d'r billetjes.
Laat hier je fantasie de vrije loop gaan.![]()
[afbeelding]
Inderdaad...WA neemt het dan over. En dat houdt in dat ik voor de rest van m'n leven met het schrikbeeld van Bea in haar sexy lingerie in mijn hoofd loopquote:Op zondag 28 mei 2006 19:21 schreef Netflier het volgende:
[..]
Jij bent een idioot!![]()
Schiet háár! voor haar kop! Heb je er direct voor gezorgd dat Nederland een republiek is. Of neemt WA haar plaats in dan?
toevallig (quote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Stel je komt thuis van een lange dag werken, je stapt je slaapkamer binnen en tot je verbazing ligt beatrix daar in een stringetje en een kante bh.
Loop je snel je kamer uit en bel je je vrinden om advies, of neem je d'r keihard tussen d'r billetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |