quote:Op zondag 28 mei 2006 15:18 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Laf.
Als je in Monaco op kop ligt, en de nr. 2 er niet gewoon voorbij laat dan ben je laf?!![]()
in de champcar krijg je dan een drive trough penaltyquote:Op zondag 28 mei 2006 15:18 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Laf.
Als je in Monaco op kop ligt, en de nr. 2 er niet gewoon voorbij laat dan ben je laf?!![]()
Dat zou geniaal zijn, maar zie het niet gebeuren!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:22 schreef Light het volgende:
Schumi doet het ook best aardig zo, nog even en hij staat nog op het podium.
Button is een drama (geworden)quote:Op zondag 28 mei 2006 15:20 schreef roelofjan het volgende:
De engelse pers heeft ook weer wat om Button op te pakken, met Rubens (voorlopig) op het podium en Button op 14..
Niet dus, 5 seconden in een ronde inleverenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:22 schreef sanger het volgende:
Kijken of CA nu kan anhaken bij JB nu deze vrij baan heeft
dat baseer je op....?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Montagny stuk
Eensch is.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:25 schreef WEST het volgende:
nou fernando alonso knal tegen de vangrail
Omdat Kimi op een boot nog spannender is dan Alonso in de F1quote:Op zondag 28 mei 2006 15:26 schreef Blue Thunder het volgende:
waarom is kimi zo vaak in beeld?!
HIJ RIJDT NIET MEER MEE.
Beetje domquote:Op zondag 28 mei 2006 15:27 schreef DarkShine het volgende:
DT voor Rubinho, speeding in the pitlane
Maar hij heeft wel een biertjequote:Op zondag 28 mei 2006 15:26 schreef Blue Thunder het volgende:
waarom is kimi zo vaak in beeld?!
HIJ RIJDT NIET MEER MEE.
Als er geen plaats is moet je plaats makenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:27 schreef sanger het volgende:
Monteiro duwt Montagny opzij schitterende actie
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Omdat Kimi op een boot nog spannender is dan Alonso in de F1![]()
Mjah, dat kloptquote:Op zondag 28 mei 2006 15:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
hehe zou wat zijn als ze Raikkonen zo pakken met z'n auto vol Johnny Walker flessenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:28 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Klemzuipen in de Johnny Walker en vervolgens met de auto naar huis
neequote:Op zondag 28 mei 2006 15:29 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Komt een biertje niet ongelooflijk hard aan na 2/3 van een GP gereden te hebben?
Een diehard bierdrinkerquote:Op zondag 28 mei 2006 15:29 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Komt een biertje niet ongelooflijk hard aan na 2/3 van een GP gereden te hebben?
Misschien is dat ook de bedoeling?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:29 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:30 schreef sanger het volgende:
wat een lafbek die Alonso
na een voetbalwedstrijd van 90 minuten lus ik wel een biertje en dat komt niet zo hard aan hoor.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:30 schreef WEST het volgende:
[..]
na een voetbalwedstrijd van 90 minuten lus ik wel een biertje en dat komt niet zo hard aan hoor.
Nou, die hebben we nog niet gehoord vandaagquote:Op zondag 28 mei 2006 15:30 schreef sanger het volgende:
wat een lafbek die Alonso
Heb ik ook wel eens bij Maastricht A2/A79quote:Op zondag 28 mei 2006 15:30 schreef sanger het volgende:
Albers last van veel verkeer
Ehm ok dan...quote:Op zondag 28 mei 2006 15:30 schreef WEST het volgende:
[..]
na een voetbalwedstrijd van 90 minuten lus ik wel een biertje en dat komt niet zo hard aan hoor.
Jah, lekkere vergelijking ookquote:Op zondag 28 mei 2006 15:30 schreef WEST het volgende:
[..]
90 minuten voetballen is iets anders dan 90 minuten in een F1 auto racen.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:30 schreef WEST het volgende:
[..]
Na vijf uur non-stop coniferen rooien (vakantiebaantje) kon ik na twee biertjes niet meer rechtop staanquote:Op zondag 28 mei 2006 15:30 schreef WEST het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:32 schreef Light het volgende:
[..]
90 minuten voetballen is iets anders dan 90 minuten in een F1 auto racen.
mietjequote:Op zondag 28 mei 2006 15:32 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Na vijf uur non-stop coniferen rooien (vakantiebaantje) kon ik na twee biertjes niet meer rechtop staan
Nee, want dan moet ie inhalen zonder om een blauwe vlag te zeuren.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:31 schreef DarkShine het volgende:
Zou Alonso zichzelf ook de punten in kunnen rijden als hij achteraan begint?
Als er een nieuwe kampioen is, ga je die dan ook bashen?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ie inhalen zonder om een blauwe vlag te zeuren.
nou dat lukt mij nog welquote:Op zondag 28 mei 2006 15:32 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Na vijf uur non-stop coniferen rooien (vakantiebaantje) kon ik na twee biertjes niet meer rechtop staan
Pff, een verkapt Zie-mij-eens-stoer-doen-met-mijn-drank-gebruik postingquote:Op zondag 28 mei 2006 15:33 schreef WEST het volgende:
[..]
nou dat lukt mij nog wel
maar ik kan slecht tegen als ik grolsch bier drink omdaarna naar heineken over te moeten stappen en daar tussendoor nog een flugel krijgzoals afgelopen vrijdagnacht toen ik stom bezopen was
![]()
inhaalactie op Webberquote:Op zondag 28 mei 2006 15:34 schreef MiLalaa het volgende:
raikkonen heeft natuurlijk wel bijster spannende dingen laten zien, de hele tijd achter alonso aankachelen.
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ie inhalen zonder om een blauwe vlag te zeuren.
waarom stoer doen?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:34 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Pff, een verkapt Zie-mij-eens-stoer-doen-met-mijn-drank-gebruik posting
Dat was acht jaar geleden!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:33 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
jah, je gaat toch geen coniferen rooien
hahahaquote:Op zondag 28 mei 2006 15:35 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Dat was acht jaar geleden!
* MonoSynth hapt
=1, wow. Wordt beetje moeilijk voor Alonso om dat te evenaren als je van pole start, en die ook kan behouden.quote:
Alleen als ie ook als een mietje rijdt en zeikt. Ik had Hill nooit hoog zitten, maar zijn WDC was het tienvoudige waard van het WDC van 2005. Daar was tenminste strijd te zien tussen Hill, Villeneuve en Schumacher (soms dan). Alonso wil het WDC winnen maar nooit races: walgelijke instelling.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:33 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Als er een nieuwe kampioen is, ga je die dan ook bashen?
Schumacher heeft natuurlijk wel het geluk dat die safety car situatie hem zo'n 6 plekken winst opleverde..quote:Op zondag 28 mei 2006 15:33 schreef DeeBee het volgende:
die Fisichella is trouwens ook een ontzettende loser zeg...rijdt nu beetje achter Schumacher, die uit de pits gestart is![]()
![]()
nee maar het ging ff om het feit dat jij heel stoer over je rooien van boompies of what ever doet dat is ook relevantquote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
wat kan ons het schelen wat jij op vrijdag drinkt....ook niet relevant zeg maar...
Wat dat betreft heb je gelijk, maar Alonso voelt zich -voor een kampioen- wel erg gauw benadeeldquote:Op zondag 28 mei 2006 15:36 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
=1, wow. Wordt beetje moeilijk voor Alonso om dat te evenaren als je van pole start, en die ook kan behouden.
het is in ieder geval iets meerquote:Op zondag 28 mei 2006 15:36 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
=1, wow. Wordt beetje moeilijk voor Alonso om dat te evenaren als je van pole start, en die ook kan behouden.
euh montoya rijdt nog hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 15:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een overwinning-met-twee-vingers-in-de-neus omdat de nrs 2 t/m 4 uitvallen.
Ik ben het 's een keer eens met Mol.
niet meer blijkbaar dus als Mol z'n voorspellende gaven kloppenquote:
ok dat handje wapperen is voor sommigen misschien vervelend ja. Dat vind ik dan ook het enige.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:38 schreef Brahimov het volgende:
Wat dat betreft heb je gelijk, maar Alonso voelt zich -voor een kampioen- wel erg gauw benadeeld
leuk he wordt die toch nog 5equote:
Dat is ook best een lastig woordquote:Op zondag 28 mei 2006 15:41 schreef MonoSynth het volgende:
relibabililibiliability
frustrerend hé, dat hij zelfs als hij achteraan moet starten nog punten pakt?!quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geef DC die superman cape op het podium!
zou wel vet zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En dat op Monaco!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
frustrerend hé, dat hij zelfs als hij achteraan moet starten nog punten pakt?!![]()
dat zou leuk zijn!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die is dus weg bij McLaren. Tenminste dat gok ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:48 schreef MrX1982 het volgende:
Leuk dat Coulthard weer eens op het podium staat en nette presentatie van Michael.
Voor de rest natuurlijk de teleurstelling van Kimi.
Kimi ook.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Klien had ook op het podium kunnen staan nu
Omdat Schumi kan racen als de bestequote:Op zondag 28 mei 2006 15:48 schreef FCDB het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen nog zoveel lof heeft voor schumi?
hear hear!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:46 schreef DarkShine het volgende:
'De man die vanaf zijn gratis pole-position mocht vertrekken'
en een pedofiele kop heeftquote:Op zondag 28 mei 2006 15:50 schreef Blue Thunder het volgende:
tis alleen jammer dat ie zo arrogant is als de nete
Ik zou het jammer vinden als Kimi ergens anders heen gaat maar ik zou het wel begrijpen. De zoveelste keer dat zijn auto hem in de steek laat.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:49 schreef ElmarO het volgende:
Die is dus weg bij McLaren. Tenminste dat gok ik.
Coulthard
Alonso is net zo erg. Ik vind Schumacher soms doorschieten in zijn acties maar een ding is duidelijk: hij wil en moet altijd winnen. Dat waardeer ik meer dan dat gedoe van Alonso.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:50 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
tis alleen jammer dat ie zo arrogant is als de nete
Tsja, die Mercedes hield er mee op, dus zo vreemd is 't niet dat Kimi niet wint.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:50 schreef pfaf het volgende:
Leuke race, door die opstoppingen, superjammer van Webber, klasse van Schumacher, leuk gereden door Albers, nogmaals; vreemd dat niet snelste wint.
Ga eens interviews tellen met Schumacher en Alonso met SBS bijvoorbeeld?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Alonso is net zo erg. Ik vind Schumacher soms doorschieten in zijn acties maar een ding is duidelijk: hij wil en moet altijd winnen. Dat waardeer ik meer dan dat gedoe van Alonso.
Die cape van DC!![]()
Montoya door het uitvallen van Kimi en Webber nota bene op het podium. Magistraal gedaanquote:Op zondag 28 mei 2006 15:51 schreef WEST het volgende:
schumacher door de uitvallers en SC toch nog 5e knap hoor
Kwantiteit als een indicator van arrogantie...?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:53 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ga eens interviews tellen met Schumacher en Alonso met SBS bijvoorbeeld?
DC *is* oud!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:54 schreef Blue Thunder het volgende:
DC ziet er oud uit btw
Idd... hij was goed bezig!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:53 schreef sanger het volgende:
Volgens mij de beste race van CA tot nu toe in de F!
Zelfs Albers was op een moment nog sneller dan Buttonquote:Op zondag 28 mei 2006 15:55 schreef MrX1982 het volgende:
Button. Toch wel de afgang van de race.
12de.
Ik denk dat iedereen daar het wel over eens is...quote:Op zondag 28 mei 2006 15:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En sorry: Jack Plooy is gewoon een dweil van een interviewer.
Eindelijk! Zit er al dik 2 uur op te wachten!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:56 schreef Blue Thunder het volgende:
DE BELDEL!!!
Jezus christus, wat een kutleven moet jij hebben zeg....quote:Op zondag 28 mei 2006 15:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kwantiteit als een indicator van arrogantie...?
En sorry: Jack Plooy is gewoon een dweil van een interviewer.
Blue Thunder, tis heel simpel: dat Alonso bovenaan staat in het klassement komt natuurlijk door dat handje zwaaien. En dat anderen kunnen niet op pole komen, niet kunnen inhalen of geen goeie auto hebben is alleen geluk voor hem.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:57 schreef Blue Thunder het volgende:
Jezus christus, wat een kutleven moet jij hebben zeg....
Kijk je alles negatief? ongelovelijk
tering...
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:57 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Jezus christus, wat een kutleven moet jij hebben zeg....
Kijk je alles negatief? ongelovelijk
tering...
Oooooh is het daarom.. Nee dan snap ik hetquote:Op zondag 28 mei 2006 15:59 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Blue Thunder, tis heel simpel: dat Alonso bovenaan staat in het klassement komt natuurlijk door dat handje zwaaien. En dat anderen kunnen niet op pole komen, niet kunnen inhalen of geen goeie auto hebben is alleen geluk voor hem.![]()
Nou, het valt me al een paar races op dat jij alleen maar loopt te zeiken....quote:Op zondag 28 mei 2006 16:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Eerst een vraag stellen, antwoord krijgen en dan zulke generalisaties! Inhoudelijk reageren is je te moeilijk...? Past waarschijnlijk bij je capaciteiten; daar zou je pas een kutleven van krijgen![]()
Voorspelbare reactie zonder inhoudquote:Op zondag 28 mei 2006 16:03 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Nou, het valt me al een paar races op dat jij alleen maar loopt te zeiken....
maar ik ga er verder geeneens meer energie in steken om op jou te reageren, zonde van mijn tijd, je bent het niet waard
*PLOINK*
Precies. Net zoals in Amerika. Dan ligt tenminste iedereen ook fysiek op de plaats waar hij hoort. Nu worden Schumacher of Fisichella van een podium beroofd.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:57 schreef Erosjuhhh het volgende:
dan kan je iedereen doorsturen Forza, deze de RBR lagen tussen de SC en de nr#1, de anderen niet.
Geef elkaar een kusje, het gaat over de formule 1, niet over iemands intellect.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie zonder inhoud![]()
Schumi heeft die toch neergezet?quote:
1:15.143 om precies te zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 16:12 schreef Joene het volgende:
Schumacher heeft de snelste raceronde 1:15 en een beetje
Zeg Walter, heb jij al een omroep gebeld om 'Sobchak het medium' uit te gaan zenden?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Fernando 'de strijdvermijder' Alonso, die straks gewoon wint omdat Kimi en Webber ploffen.
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:19 schreef multatuli het volgende:
[..]
Zeg Walter, heb jij al een omroep gebeld om 'Sobchak het medium' uit te gaan zenden?
Nee dusquote:Op zondag 28 mei 2006 13:13 schreef Tee_F1 het volgende:
[..]
Kijken of ie ook beter dan 5e kan worden en snelste race ronde neer kan zetten net als David Coulthard knap wist te presteren die GP...
Hulde aan MidlandF1; het lijkt er iedere keer toch weer net even wat beter te gaan. Verrassend ook als je kijkt naar de snelste rondetijden, 13e en 16e.quote:1 Michael Schumacher Ferrari 1:15.143
2 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:15.325
3 Fernando Alonso Renault 1:15.671
4 Mark Webber Williams-Cosworth 1:15.680
5 Giancarlo Fisichella Renault 1:15.919
6 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 1:16.008
7 Felipe Massa Ferrari 1:16.612
8 Jarno Trulli Toyota 1:17.180
9 Nico Rosberg Williams-Cosworth 1:17.227
10 Jenson Button Honda 1:17.300
11 Nick Heidfeld Sauber-BMW 1:17.319
12 Rubens Barrichello Honda 1:17.320
13 Tiago Monteiro MF1-Toyota 1:17.329
14 Scott Speed STR-Cosworth 1:17.481
15 Ralf Schumacher Toyota 1:17.540
16 Christijan Albers MF1-Toyota 1:17.603
17 Vitantonio Liuzzi STR-Cosworth 1:17.660
18 Jacques Villeneuve Sauber-BMW 1:17.767
19 David Coulthard Red Bull Racing 1:17.849
20 Christian Klien Red Bull Racing 1:17.930
21 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:18.793
22 Franck Montagny Super Aguri-Honda 1:19.104
Een biertje na het stofzuigen komt aan hoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:56 schreef WEST het volgende:
ik ga maar eens stofzuigen en daarna verjaardag![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 17:08 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Een biertje na het stofzuigen komt aan hoor.
Omdat zij op een ronde waren gezet door de leider. Dat is gewoon net pech hebben.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:56 schreef Forza het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen:
enz
Waarom werden zij niet doorgestuurd?
Ik vond de straf veels te laag, een stop & go was veel beter geweest. Hij rijdt gewoon bewust tegen zijn eigen teamgenoot op. Ik zou hem ontslaan als ik zijn baas was.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:17 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vond trouwens de drive through van Albers nogal een vreemde beslissing. Button zou het nog moeilijk gekregen hebben denk ik als hij hem niet had gehad.
Zeer goede race van Albers.
Als iemand naast je zit hoor je hem niet tegen de vangrail aan te duwen, en al helemaal niet een teamgenoot. Albers moest gewoon beter starten als hij voor Monteiro wou blijven. Maar nu kan Albers wel zeggen dat hij gewonnen heeft van Monteiro, grote jongen hoor Albersquote:Op zondag 28 mei 2006 17:40 schreef Vitalogy het volgende:
Monteiro kan ook remmen.
quote:Op zondag 28 mei 2006 17:17 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vond trouwens de drive through van Albers nogal een vreemde beslissing.
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:04 schreef Vitalogy het volgende:
Ach zeur niet..
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als iemand naast je zit hoor je hem niet tegen de vangrail aan te duwen, en al helemaal niet een teamgenoot.
Hij zat met zijn voorwielen naast Albers zijn achterwielen volgensmij. En wou Albers hem voorblijven, dan moest Albers maar eens beter starten.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:27 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Alleen zat Monteiro niet naast Albers.![]()
Monteiro had gewoon beter moeten starten als hij Albers wou inhalen.
Hij was volgens mij net zo snel gestart als Monteiro. De afstand bij de crash was nog gelijk aan het verschil op de grid. Monteiro liep ook niet in of zo. Het was bruut om zo in te sturen, maar ik heb het al vaak zat gezien. Kwestie van wie de grootste ballen heeft. Monteiro had een fractie van een seconde kunnen liften en zijn neus heel kunnen laten.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hij zat met zijn voorwielen naast Albers zijn achterwielen volgensmij. En wou Albers hem voorblijven, dan moest Albers maar eens beter starten.
moest hij ook wil wilde hij geen laatste wordenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:00 schreef YellowLedbetter het volgende:Schumacher, zo rij je een race!
Hij lag maar 2 seconden achter op DC op het einde, echt een superrace gereden. Hij was de enige die echt nog fatsoenlijke inhaalacties heeft ondernomen. Dan zie ik die ene van raikonnen maar even over het hoofd en die 'ik rem mijn band plat'actie van fisichella
In Amerika is dat ook niet zo. De leider volgt de pacecar en iedereen die voor de leider zit mag doorrijden en iedereen die achter de leider zit blijft erachter.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:05 schreef Forza het volgende:
[..]
Precies. Net zoals in Amerika. Dan ligt tenminste iedereen ook fysiek op de plaats waar hij hoort. Nu worden Schumacher of Fisichella van een podium beroofd.
quote:Op zondag 28 mei 2006 17:08 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Een biertje na het stofzuigen komt aan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |