abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38305272
quote:
Op zondag 28 mei 2006 15:56 schreef Forza het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen:

enz
Waarom werden zij niet doorgestuurd?
Omdat zij op een ronde waren gezet door de leider. Dat is gewoon net pech hebben.
Stuur je de rijders door dan werkt het andersom. Dan komt de rijder weer in dezelfde ronde terecht en maakt ie zijn hele achterstand weer goed. Lijkt me ook niet echt eerlijk.
pi_38305398
Ik vond trouwens de drive through van Albers nogal een vreemde beslissing. Button zou het nog moeilijk gekregen hebben denk ik als hij hem niet had gehad.
Zeer goede race van Albers.
pi_38305682
Vond ik niet zo vreemd. Albers drukt Monteiro gewoon tegen de pitwall aan.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_38305982
Monteiro kan ook remmen.
pi_38306471
quote:
Op zondag 28 mei 2006 17:17 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vond trouwens de drive through van Albers nogal een vreemde beslissing. Button zou het nog moeilijk gekregen hebben denk ik als hij hem niet had gehad.
Zeer goede race van Albers.
Ik vond de straf veels te laag, een stop & go was veel beter geweest. Hij rijdt gewoon bewust tegen zijn eigen teamgenoot op. Ik zou hem ontslaan als ik zijn baas was.

Voor de rest was het een vermakelijke race, zeker voor Monaco
pi_38306534
quote:
Op zondag 28 mei 2006 17:40 schreef Vitalogy het volgende:
Monteiro kan ook remmen.
Als iemand naast je zit hoor je hem niet tegen de vangrail aan te duwen, en al helemaal niet een teamgenoot. Albers moest gewoon beter starten als hij voor Monteiro wou blijven. Maar nu kan Albers wel zeggen dat hij gewonnen heeft van Monteiro, grote jongen hoor Albers
pi_38306785
Ach zeur niet, Monteiro zat bij lange na niet al naast hem en Monteiro drukt gewoon door om een gunstige positie te forceren.
pi_38307105
quote:
Op zondag 28 mei 2006 17:17 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vond trouwens de drive through van Albers nogal een vreemde beslissing.
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:04 schreef Vitalogy het volgende:
Ach zeur niet..
pi_38307535
quote:
Op zondag 28 mei 2006 17:57 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Als iemand naast je zit hoor je hem niet tegen de vangrail aan te duwen, en al helemaal niet een teamgenoot.
Daar ben ik het helemaal mee eens.

Alleen zat Monteiro niet naast Albers.

Monteiro had gewoon beter moeten starten als hij Albers wou inhalen.
pi_38307776
Grappig; als Schumacher het doet bij de start is het onsportief. Nu moet de achterliggende coureur blijkbaar maar beter starten.

Albers reed een mooie race imho maar ik had niet verwacht dat Monteiro een snellere rondetijd zou rijden. En die rondetijden zijn bijna gelijk aan die van de Honda's. Impressive.
Calmer than you are
pi_38308302
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:27 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens.

Alleen zat Monteiro niet naast Albers.

Monteiro had gewoon beter moeten starten als hij Albers wou inhalen.
Hij zat met zijn voorwielen naast Albers zijn achterwielen volgensmij. En wou Albers hem voorblijven, dan moest Albers maar eens beter starten.
pi_38308936

Calmer than you are
pi_38309287
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:53 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hij zat met zijn voorwielen naast Albers zijn achterwielen volgensmij. En wou Albers hem voorblijven, dan moest Albers maar eens beter starten.
Hij was volgens mij net zo snel gestart als Monteiro. De afstand bij de crash was nog gelijk aan het verschil op de grid. Monteiro liep ook niet in of zo. Het was bruut om zo in te sturen, maar ik heb het al vaak zat gezien. Kwestie van wie de grootste ballen heeft. Monteiro had een fractie van een seconde kunnen liften en zijn neus heel kunnen laten.

Vond het een vreemde beslissing van de stewards. Het was een 'vermijdbaar ongeluk', maar Monteiro had het ook kunnen vermijden. Race incidentje m.i.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_38309793
Stewards inziens kon dat incidentje dus vermeden worden.

So be it: punten zaten er niet in voor beiden en ze hadden allebei een uitstekende race-pace. Lijkt me positieve ontwikkeling.
Calmer than you are
pi_38310404
Schumacher, zo rij je een race!

Hij lag maar 2 seconden achter op DC op het einde, echt een superrace gereden. Hij was de enige die echt nog fatsoenlijke inhaalacties heeft ondernomen. Dan zie ik die ene van raikonnen maar even over het hoofd en die 'ik rem mijn band plat'actie van fisichella
Tralalalala Die Dom Die Dom
  zondag 28 mei 2006 @ 20:08:39 #296
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_38310656
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
Schumacher, zo rij je een race!

Hij lag maar 2 seconden achter op DC op het einde, echt een superrace gereden. Hij was de enige die echt nog fatsoenlijke inhaalacties heeft ondernomen. Dan zie ik die ene van raikonnen maar even over het hoofd en die 'ik rem mijn band plat'actie van fisichella
moest hij ook wil wilde hij geen laatste worden
daarom deed alonso ook geen inhaalacties
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_38311256
quote:
Op zondag 28 mei 2006 16:05 schreef Forza het volgende:

[..]

Precies. Net zoals in Amerika. Dan ligt tenminste iedereen ook fysiek op de plaats waar hij hoort. Nu worden Schumacher of Fisichella van een podium beroofd.
In Amerika is dat ook niet zo. De leider volgt de pacecar en iedereen die voor de leider zit mag doorrijden en iedereen die achter de leider zit blijft erachter.

Overigens moeten Schumacher fans niet zeuren want door die safetycar is Schumacher met veel geluk vijfde geworden. Hij had een straatlengte achterstand op het moment dat Webber zijn auto stuk ging.
  zondag 28 mei 2006 @ 20:30:16 #298
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38311384
quote:
Op zondag 28 mei 2006 17:08 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Een biertje na het stofzuigen komt aan hoor.
eerst biertje daarna stofzuigen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 28 mei 2006 @ 21:34:42 #299
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_38314022
Net thuis, maar best strakke race hoor Begin was idd behoorlijk saai en ik dacht ff dat het over was na de stop van Der Michael maar toch nog p5. Al dan niet wat geluk met uitvallers maar het meeste waren toch inhaalacties.

Webber ging verrassend goed mee zeg. Kimi had er ook lekker de druk op staan bij Alonso. Jammer dat ie dat niet vol kon houden. Maar aan de andere kant is de uitval van Kimi ook weer een extra puntje voor Michael 2 kanten aan dit verhaal dus. Opvallend weinig ongelukken trouwens. 2 meen ik?

Ik heb nog wel hoop in de titel, al zei ik gisteren nog van niet. Maar p5 had ik niet echt verwacht
  zondag 28 mei 2006 @ 23:12:28 #300
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_38318704
Indy 500 was beter

(vol )
  zondag 28 mei 2006 @ 23:12:39 #301
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_38318707
nu wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo