quote:Op maandag 29 mei 2006 16:42 schreef bartrid het volgende:
David Tibet van Current 93?
Hmm ik ben lichtelijk allergisch voor Antony en Current 93 heeft mij nooit zo kunnen boeien maar ik zal hem eens luisteren.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:43 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
![]()
Erg bijzondere plaat weer.
bartrid+1
Nope. Wel Amerikaans.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:57 schreef MaJo het volgende:
Een zingende George Clooney?
Een zingende, ietwat aangekomen John Kerry?quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:28 schreef EricusMaximus het volgende:
Tim Rice?
Niet de meest voor de hand liggendequote:Op maandag 29 mei 2006 17:46 schreef ranja het volgende:
Madonna - Vision Quest
Prince - Purple Rain
Björk - Dancer in the Dark
Kay Hanley - 10 things I hate about you
niet als zanger maar als acteur:
Chris Isaak - Twin peaks - Fire walk with me
David Bowie - Labyrinth
Vanessa Paradis - La fille sur le pont
optredend:
Nymphs - Bad influence
Dat kloptquote:Op maandag 29 mei 2006 18:48 schreef GLO het volgende:
Groep 1850 (Paradise Now-hoes)
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:05 schreef methodmich het volgende:
Bløf![]()
2 Many DJ's![]()
Counting Crows![]()
Live![]()
Pearl Jam![]()
Muse![]()
Brainpower![]()
Anouk![]()
Krezip![]()
Faithless![]()
Red Hot Chilli Peppers![]()
Franz Ferdinand![]()
De Heideroosjes![]()
dEUS![]()
a balladeer![]()
Een paar die ik weet en de rest omdat die er altijd spelen.
Geen jokers nodig.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En waar ik Blof zei moet Jamie Lidell zijn.
En dan wil ik graag al m'n jokers inzetten.
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:23 schreef peaceman het volgende:
Roskilde
Klopt... dat weekend kan ik namelijk wel, tot laterz....quote:Op maandag 29 mei 2006 19:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jij ging naar Pinkpop toch?![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt... dat weekend kan ik namelijk wel, tot laterz....![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:49 schreef bartrid het volgende:
De reunietour van the Communards?
Nee, een underground lifestyle weekend.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:55 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Het WK?
Uiteraard een must voor echte mannen. Al is het alleen maar voor Frontline Assemblyquote:Op maandag 29 mei 2006 20:01 schreef bartrid het volgende:
summer darkness?
Inderdaad, ik was er bijna voor komen overvliegen maar ik ga ze in Leeds bekijken en misschien nog in Scala in Londen. Een paar jaar geleden ben ik er speciaal voor naar WGT geredenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uiteraard een must voor echte mannen. Al is het alleen maar voor Frontline Assembly![]()
Bartrid+1
quote:A radio station has bannedfrom its playlist.
The singer defended his music at an awards ceremony last week by telling his critics to switch over if they didn't like his songs.
Now a radio station has gone one better by banishing him from the airwaves. Essex FM is responding to listeners who say they are sick of hearing's hits
and
everywhere they go.
"We don't have anything againstand we're pleased he has been so successful, but we really need a break," said programme controller Chris Cotton.
"While his songs have been very popular, there is a tremendous amount of industry pressure to play certain artists frequently.
"Often this can be out of step with the audience's tastes, which results in songs being overplayed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |