Nee. Wel goeie genre, maar een stuk ouder en veel bekenderquote:Op zondag 28 mei 2006 17:35 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Juanes?
En tussen 1964 en nu een stuk of 60 albums gemaaktquote:One of the most prominent Latin-born performers of the pop era, singer/guitaristwas born September 10, 1945 in Lares, Puerto Rico; the victim of congenital glaucoma, he was left permanently blind at birth.
Waar komen ze vandaan?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
The Blind Boys?
Eigenlijk heten ze The Five Blind Boys Of Alabama, maar ik zie nu dat ze ook twee platen hebben gemaakt waarop die Five is weggelaten. Raar.quote:
Mocht je Burn the maps goed vinden, luister Fitzcarraldo eens, het zal je waarschijnlijk wel bevallenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:59 schreef Skanqua het volgende:
Fitzcarraldo zegt me werkelijk hélemaal niets...
Ze staan nu ook met 6 op de fotoquote:Op zondag 28 mei 2006 18:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Eigenlijk heten ze The Five Blind Boys Of Alabama, maar ik zie nu dat ze ook twee platen hebben gemaakt waarop die Five is weggelaten. Raar.
Nog raarderquote:
Was Buuv niet aan zet? lamaquote:Hoe heet de award voor de slechtstgekleedste deelnemer (m/v) aan het Eurovisie Songfestival?
Nee, maar idd wel vernoemd naar een oud-deelneemsterquote:Op zondag 28 mei 2006 18:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
de willeke-award ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |