Danger Mouse, ja.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Dangermouse?
Was anders niet goed geweest. Dangerdoom = Danger Mouse + MF Doom, duo dusquote:Op maandag 29 mei 2006 22:02 schreef bartrid het volgende:
te laat
Er stond eerst Danger Mouse maar die had ik ge-editquote:Op maandag 29 mei 2006 22:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Was anders niet goed geweest. Dangerdoom = Danger Mouse + MF Doom, duo dus
Ahaquote:Op maandag 29 mei 2006 22:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
Er stond eerst Danger Mouse maar die had ik ge-editHet was dus wel goed geweest maar net te laat. Ik haal die 2 altijd door elkaar
In Engeland, ja echt? Da's al sinds december toch of zo?quote:En Crazy staat NOG STEEDS op nummer 1....
Zo lang gelukkig nog niet, maar ze gaan nu de 9e week inquote:Op maandag 29 mei 2006 22:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Aha
[..]
In Engeland, ja echt? Da's al sinds december toch of zo?
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Nog 1 cd te gaan maken?
Yep.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:11 schreef bartrid het volgende:
Ze halen de single uit de verkoop...
bartrid+1quote:Een woordvoerder laat weten dat het fantastisch ging, maar ze willen niet dat mensen het liedje beu worden. ‘Vanaf maandag is het nummer niet meer te krijgen’. Volgens Danger Mouse was het een verre van pijnlijke beslissing.
Ze zijn niet de eerste die dat doenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:11 schreef bartrid het volgende:
Ze halen de single uit de verkoop...
Nee hoor, even F5 en:)quote:Op maandag 29 mei 2006 22:19 schreef GLO het volgende:
Taylor Hicks is vandaag al geweest. Doe maar een andere vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |