Gewoon doenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:30 schreef Tan het volgende:
[..]
Misschien gewoon meenemen en ophangen inderdaad
(Pssst wassieduur? Hier zit geen Xenos, dus ik moet wel weten of het de moeite van het naar Zwolle of Assen afreizen waard is)
Bonnetje bewarenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:10 schreef Tan het volgende:
49 euro, is wel veel geld voor een experiment, of ik moet gewoon het bonnetje bewaren, voor het geval hij moet braken.
Maar als hij het mooi vindt, dan valt 49 reuze mee voor een lamp
Het meeste vinden we beiden mooi, maar hij heeft al zoveel concessies gedaan, gezien de hoge concentratie felle kleurtjes (veel roze; ai, gevoelig voor den ouderwetsche man) en Kitsch kitchen-achtige prullaria.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bonnetje bewaren
Of gewoon een beetje onderhandelen. Laat je hem iets voor het huis kiezen waar jij niet zo weg van bent. Geven en nemen toch?
WHat the HELLLL heb je nu opgehangen???????!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb 'm heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kort afgeknipt, mag dat ook?![]()
[afbeelding]
Klaar!![]()
Je wilde niet tegen de lamp lopen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb 'm heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kort afgeknipt, mag dat ook?![]()
Smart assquote:Op maandag 26 juni 2006 16:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je wilde niet tegen de lamp lopen?
Ziet er leuk uit...op de foto
Ik vind eigenlijk wel dat 't pas echt compleet is als je er ook nog zo'n schilderij van een zigeunerjongetje met snik naasthangtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mwoah, hier ging het nog nét. Het is ook maar voor een bijkamer, dat scheelt denk ik ook. En nu hij (de lamp natuurlijk) eenmaal hangt vindt het mannelijk huishoudelijk medebestuurslid de lamp volgens mij nog wel gaaf staan ook
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:44 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk wel dat 't pas echt compleet is als je er ook nog zo'n schilderij van een zigeunerjongetje met snik naasthangt![]()
Ja heerlijk! Echt!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:01 schreef clauwheee het volgende:Dude
![]()
Hoe bevalt het leven in Groningen nu, zo na een tijdje?
Speciaal voor jou Reesequote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:09 schreef Reese het volgende:
Werd ik geroepen?![]()
Goed
gedaan
Dude
! Ik ben trots op je!
![]()
Mooie kleur!
Zo danquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar hebben wij een 'adresje' voorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou Reese![]()
![]()
![]()
Hoe ben jij met de naaimachien?
Leesquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo danDa's geel
Dat wordt verplicht een zonnebril dragen bij een bezoekje aan huize Dude
quote:
Neehee!! Diequote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo danDa's geel
Dat wordt verplicht een zonnebril dragen bij een bezoekje aan huize Dude
Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald ofzoiets. Maar vertel 'es, wat leidde tot dit inzicht om je hal weer toonbaar te maken?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Het staat anders prachtig hoor en het past echt mooi in het geheel. Je moet het in het echt zien denk ik![]()
Ja het eindresultaat is grijs. Net als bij vrouwen. Wat ze er ook doorheen gooien. 't Wordt uiteindelijk altijd grijs.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Lekker
En ik begrijp dat het eindresultaat grijs is
![]()
![]()
het is vrijdag; ben wat aan de luie en niet-begrijpende kant jaIk snap dat je het leuk vind om te slaan, maareh.....
* PdeHoog wijst naar Arty
Daar zit je slachtoffer
Het was voor het smalle halletje té geel.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:19 schreef Reese het volgende:
[..]
Neehee!! Diekun je nu juist afzetten! Lezen!
![]()
Oh, ja, Dude, deze 'verdediging' vond ik nog:
[..]
Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald ofzoiets. Maar vertel 'es, wat leidde tot dit inzicht om je hal weer toonbaar te maken?![]()
Grijs is goedquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja het eindresultaat is grijs. Net als bij vrouwen. Wat ze er ook doorheen gooien. 't Wordt uiteindelijk altijd grijs.
* Arty tongzoent
Laat maar Dude, die meneer De Hoog heeft last van zijn geheugen, want vorige maand vond ie het nog hipquote:
quote:
Het is de warmte, zeg ik jequote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:26 schreef Reese het volgende:
[..]
Laat maar Dude, die meneer De Hoog heeft last van zijn geheugen, want vorige maand vond ie het nog hip![]()
Eh volgend jaar?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Grijs is goedAl dat haargekleur is nergens goed voor joh
Maareh....beter
Geen zonnebril op
Ziet alles er gelijk een stuk lichter uit
Wanneer is nu die meet-dude-en-arty-in-groningen-en-bewonder-de-parkplatz-in-volle-glorie-barbequeMijn planning begint vol te lopen
![]()
Hij zegt dat gewoon tegen elk kleurtje meisje kennelijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:26 schreef Reese het volgende:
[..]
Laat maar Dude, die meneer De Hoog heeft last van zijn geheugen, want vorige maand vond ie het nog hip![]()
[..]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eh volgend jaar?![]()
Ik wil geen housewarming als het nog zo'n zooitje is![]()
Truttig hè?![]()
quote:Maar dat staat los van het feit dat iedereen hier natuurlijk altijd gewoon welkom is om langs te droppen hoor!
Doe een fotoshoot in het mooie Groningen (bij de Suikerfabriek of zo, of je gaat naar schiermonnikoog voor de vogeltjes - enfin, verzin een list!), Sharkie mee en hier daarna komen eten![]()
Shit, ze heeft me doorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij zegt dat gewoon tegen elk kleurtje meisje kennelijk![]()
Ja stom hè?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
Dude!![]()
Mooi geworden!
Oh, en die BBQ pas volgend jaar?![]()
Volgens mij is 't een erger lot om je te laten levenquote:
Da's inhumaanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:32 schreef gronk het volgende:
[..]
Volgens mij is 't een erger lot om je te laten leven![]()
Klinkt... eh... leuk!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[...] leuker [...] leuker [...] leuker leuk leuker leukst [...] alles leuk [...] (leuk!) [...] (leuk) [...] leuk [...] véél leuker [...] Leuk! ().
Maar wel leukquote:
Ach, uiteindelijk kiest iedereen z'n eigen prive-hel.quote:
Idem x 3 Ik ben ook zo'n muts...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja stom hè?![]()
Ik zit zo tijdens de vaat vanavond te denken van: ja dan doen we de housewarming als de keuken er is (dat ik zo dénk alleen al!), maar dan is het zo koud en het is leuker als de tuin ook wat leuker is dus is het leuker om het pas volgende zomer te doen want dan is het hele huis leuk leuker leukst en dan is alles leuk en de bank is er dan (leuk!) en dan zit mijn haar vast ook eens (leuk) en dan kopen we een grote BBQ, want dat is leuk en ja het is dus véél leuker om het volgend jaar te doen. Leuk! (
).
Ik word een muts, schiet me dood.
Ja en dat was erg prettig en we hebben daar een offerte voor en vooral: een goed gevoel over.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben jullie eigenlijk al een keuken uitgezocht? Er kwam toch van de week iemand langs daarvoor?
OMGquote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:00 schreef Tan het volgende:
En leuke housewarming is nog niet zo erg als waar ik laatst voor gevraagd ben te organiseren: een 'tuin-geniet dag.' Prima hoor, mensen in mijn tuin, maar met dat woord, word ik er licht misselijk van.
Maar goed, grijs is veilig, maar dat geel vond ik wel gaaf. Het is maar een gang. Ik had er een Caraïbische entree van gemaakt, lekker maf
Oh, dat martelen komt wel goed hoor. We laten je eerst een tuin-geniet-party geven.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik weet écht, écht heel zeker dat ik dat nooit ga willen. Dan mogen jullie me echt doodschieten (met eerst martelen).
O het is een hele ervaring hoor, dus laat je door ons niet tegenhouden. Maar sta als-je-blieft sterk in je schoenen, want ze doen élk trucje uit het boek en ik kan me voorstellen dat je van vermoeidheid (ze lullen je suf), de mooie praatjes en de geschetste "kortingen" toch geneigd bent om te tekenen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:41 schreef clauwheee het volgende:
Pff wat een verhaal Dude. Wij waren van plan daar binnenkort ook nog heen te gaan maar ik denk dat ik me dat ritje maar ga besparen.
Jij wílt me gewoon pijn doen hè?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:45 schreef gronk het volgende:
[..]
Oh, dat martelen komt wel goed hoor. We laten je eerst een tuin-geniet-party geven.![]()
Neuh, wij slapen ook altijd graag nog nachtjes voor we kopenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O het is een hele ervaring hoor, dus laat je door ons niet tegenhouden. Maar sta als-je-blieft sterk in je schoenen, want ze doen élk trucje uit het boek en ik kan me voorstellen dat je van vermoeidheid (ze lullen je suf), de mooie praatjes en de geschetste "kortingen" toch geneigd bent om te tekenen.
Als ik je echt pijn zou willen doen, dan zou ik een keukenverkoper meenemen naar de tuingenietpartyquote:
Ja en het is ook gewoon niet leuk. En zo onnodig. Je zit daar als volwassen mensen en ze doen alsof je gekke Jetje bent. Het verbijstert me ook gewoon, hoewel ik alle verhalen wel kende. Ik zit daar ook de hele tijd te denken: mensen, waarom doen we dit?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef Brighteyes het volgende:Dude! Jezus... stelletje afzetters.
Als wij ooit voor een keuken gaan dan ga ik eerst vertellen wat ik zou willen en dan mag stinkie daarna mijn mond beplakken met duct tape en dan mag hij de rest doen.
Ik ben zo ontzettend slecht in dit soort spelletjes. Voel me daar altijd heel ongemakkeljik bij.
Omdat nederlanders zeggen dat ze voor pseudo-kwaliteit gaan, maar vooral op de prijs letten. IMO is het dezelfde reden waarom ebay niet werkt in nederland en marktplaats wel. En ook waarom marktplaats zo'n drama is.quote:
Ik heb daar ook heel erg last van. Dan idd maar dat kleine zaakje wat je wel gewoon normaal behandelt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja en het is ook gewoon niet leuk. En zo onnodig. Je zit daar als volwassen mensen en ze doen alsof je gekke Jetje bent. Het verbijstert me ook gewoon, hoewel ik alle verhalen wel kende. Ik zit daar ook de hele tijd te denken: mensen, waarom doen we dit?![]()
Bij de meeste zakelijke overeenkomsten die je sluit (je koopt iets, of je huurt iemand in o.d.) kom je via overleg en het gebruik van redelijkheid en enig inzicht in elkaar tot een afspraak waar beide partijen baat bij hebben.
Waaróm dit gezeik en gesjoemel?
Oh, maar dan ben ik echt helemaal snel klaar.quote:Al willen ze die keuken voor 3.000 leveren, het is gewoon mijn eer te na. Zo doe ik geen zaken.. en dat meen ik echt. Gelukkig is Arty daar net zo in (wel grappig hoe die verkopers eerst een tijdje Arty aanspraken, dan even mij peilden, dan weer tegen Arty over geld lulden, mij dan weer de fijne vaatwasser aanprezen etc. etc. En wij maar één front vormen, dat vonden ze niet leuk)
Whehehequote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:14 schreef Brighteyes het volgende:
Bankmeneer kijkt een keertje ongelovig van het papiertje naar mij, loopt licht rood aan en weet dan niet hoe snel hij de cijfertjes in moet gaan vullen.![]()
![]()
We hebben ons wel een beetje verdiept in die 'rotzooi' natuurlijk. Het verschil in de verschillende prijsniveaus is wel te zien. Niks mis mee om meer te betalen voor een betere kwaliteit. En je zal ons ook niet zien zeiken als we kiezen voor goedkope meuk die dan dus wat minder lang meegaat. Zolang die prijs-kwaliteitverhouding transparant is, is het prima en kun je goede afwegingen maken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:05 schreef gronk het volgende:
[..]
Als ik je echt pijn zou willen doen, dan zou ik een keukenverkoper meenemen naar de tuingenietparty![]()
Samen met een makelaar en een autoverkoper.![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd of de lokale keukenboer nog een beetje te betalen is. Volgens mij is dat ook wel gokken (bij die bulkboeren weet je tenminste zeker dat je de goedkoopst mogelijke rotzooi krijgt), maar je wilt natuurlijk niet veel geld neertellen voor uiteindelijk dezelfde rotzooi als de bulkboer, alleen dan geleverd door die aardige meneer van 2 km verderop..
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb daar ook heel erg last van. Dan idd maar dat kleine zaakje wat je wel gewoon normaal behandelt.
[..]
Oh, maar dan ben ik echt helemaal snel klaar.
Ik heb de grootste lol gehad bij het afsluiten van onze hypotheek. Dan beginnen ze altijd leuk met het salarisstrookje van de man. Maar toen we vertelden dat hij maandcontracten had ging de meneer sputteren dat het dan mss wel moeilijk zou kunnen gaan worden. Dus ik: 'Dat denk ik niet'. Bankmeneer kijkt mij meewarig aan. Ik schuif mijn salarisstrook over tafel. Bankmeneer kijkt een keertje ongelovig van het papiertje naar mij, loopt licht rood aan en weet dan niet hoe snel hij de cijfertjes in moet gaan vullen.![]()
![]()
Oh, als je me toch ergens opstandig mee kan krijgen is het wel dat 'mevrouwtjes' gedrag.(Excusez-le-smiley)
Ja wellicht. Hoewel ik mezelf daar niet onder schaar (maargoed, dat doet niemand desgevraagd waarschijnlijk).quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:12 schreef gronk het volgende:
[..]
Omdat nederlanders zeggen dat ze voor pseudo-kwaliteit gaan, maar vooral op de prijs letten. IMO is het dezelfde reden waarom ebay niet werkt in nederland en marktplaats wel. En ook waarom marktplaats zo'n drama is.
Welkom in de wereld die de keukenwereld heet.quote:
Niks welkom in die wereld.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Welkom in de wereld die de keukenwereld heet.![]()
Maar als je over een week was terug gegaan had je hoogst waarschijnlijk alles voor het zelfde bedrag gehad.
Wij gaan binnenkort ook op keukenjacht maar laten ons ook niet op die manier onder druk zetten
Dan ben je een dief van je eigen portomonee. Daarnaast zijn de lokaals vaak duurder en hebben ze een beperktere keuzequote:
Niet mee eens ....quote:Op zondag 2 juli 2006 00:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan ben je een dief van je eigen portomonee. Daarnaast zijn de lokaals vaak duurder en hebben ze een beperktere keuze
Dus omdat die lowlifes je ertoe dwingen doe je eraan mee?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan ben je een dief van je eigen portomonee. Daarnaast zijn de lokaals vaak duurder en hebben ze een beperktere keuze
Ben vandaag bij een lokaal geweest en de indruk die deze achter liet was eentje die veel minder was als een Brunzeel enzo.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik ben benieuwd naar je onderbouwing over de kennelijk slechtere prijs-kwaliteitsverhouding van de 'lokaals'(?), zoals jij ze placht te noemen![]()
*popcorn pakt*quote:Op zondag 2 juli 2006 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik ben benieuwd naar je onderbouwing over de kennelijk slechtere prijs-kwaliteitsverhouding van de 'lokaals'(?), zoals jij ze placht te noemen![]()
Eehm... alles gaat wel goed eigenlijk... wat bedoel je?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Teeering dude... wat een k*tzooitje
pfffff...
Nopequote:Op zondag 2 juli 2006 00:51 schreef gronk het volgende:
[..]
*popcorn pakt*
enne.. dude.. kijk je een beetje uit met de bloedspatten?![]()
Nee, ik vond het ook niet acceptabelquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik weet écht, écht heel zeker dat ik dat nooit ga willen. Dan mogen jullie me echt doodschieten (met eerst martelen).
Dat gezeik met je keuken dus.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Eehm... alles gaat wel goed eigenlijk... wat bedoel je?![]()
Als ik dude goed begrijp is de prijs en de kwaliteit 't probleem niet, maar de betrouwbaarheid van de verkoper wel. En dat zal ongetwijfeld goed zitten, maar daar hoor je de koopjesjagers niet over.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:57 schreef AnneX het volgende:
.
is vanuit Grun dan over de grens in het duitse land een optie ?
Je hoort/leest daar altijd geweldige verhalen over...
Duitse kwaliteit voor een nederlandse prijs.![]()
.
Nee we hebben geen gezeik met de keuken, we hebben 'm daar immers niet gekochtquote:Op zondag 2 juli 2006 14:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat gezeik met je keuken dus.
Keef je katten een knuffel van me (en jezelf 1)
Arty mag ook, maar dat vat hij vast verkeerd op, dus geef hem maar een hand![]()
Ja daar hebben we het wel over gehad hoor. Maar we zijn een beetje te lui tot op heden om te kijken waar we dan het beste kunnen zijn in Duitslandquote:Op zondag 2 juli 2006 15:57 schreef AnneX het volgende:
.
is vanuit Grun dan over de grens in het duitse land een optie ?
Je hoort/leest daar altijd geweldige verhalen over...
Duitse kwaliteit voor een nederlandse prijs.![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |