Dus omdat die lowlifes je ertoe dwingen doe je eraan mee?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan ben je een dief van je eigen portomonee. Daarnaast zijn de lokaals vaak duurder en hebben ze een beperktere keuze
Ben vandaag bij een lokaal geweest en de indruk die deze achter liet was eentje die veel minder was als een Brunzeel enzo.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik ben benieuwd naar je onderbouwing over de kennelijk slechtere prijs-kwaliteitsverhouding van de 'lokaals'(?), zoals jij ze placht te noemen![]()
*popcorn pakt*quote:Op zondag 2 juli 2006 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik ben benieuwd naar je onderbouwing over de kennelijk slechtere prijs-kwaliteitsverhouding van de 'lokaals'(?), zoals jij ze placht te noemen![]()
Eehm... alles gaat wel goed eigenlijk... wat bedoel je?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Teeering dude... wat een k*tzooitje
pfffff...
Nopequote:Op zondag 2 juli 2006 00:51 schreef gronk het volgende:
[..]
*popcorn pakt*
enne.. dude.. kijk je een beetje uit met de bloedspatten?![]()
Nee, ik vond het ook niet acceptabelquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik weet écht, écht heel zeker dat ik dat nooit ga willen. Dan mogen jullie me echt doodschieten (met eerst martelen).
Dat gezeik met je keuken dus.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Eehm... alles gaat wel goed eigenlijk... wat bedoel je?![]()
Als ik dude goed begrijp is de prijs en de kwaliteit 't probleem niet, maar de betrouwbaarheid van de verkoper wel. En dat zal ongetwijfeld goed zitten, maar daar hoor je de koopjesjagers niet over.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:57 schreef AnneX het volgende:
.
is vanuit Grun dan over de grens in het duitse land een optie ?
Je hoort/leest daar altijd geweldige verhalen over...
Duitse kwaliteit voor een nederlandse prijs.![]()
.
Nee we hebben geen gezeik met de keuken, we hebben 'm daar immers niet gekochtquote:Op zondag 2 juli 2006 14:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat gezeik met je keuken dus.
Keef je katten een knuffel van me (en jezelf 1)
Arty mag ook, maar dat vat hij vast verkeerd op, dus geef hem maar een hand![]()
Ja daar hebben we het wel over gehad hoor. Maar we zijn een beetje te lui tot op heden om te kijken waar we dan het beste kunnen zijn in Duitslandquote:Op zondag 2 juli 2006 15:57 schreef AnneX het volgende:
.
is vanuit Grun dan over de grens in het duitse land een optie ?
Je hoort/leest daar altijd geweldige verhalen over...
Duitse kwaliteit voor een nederlandse prijs.![]()
.
Ja tuukquote:Op zondag 2 juli 2006 19:59 schreef gronk het volgende:
Ik ben benieuwd of er in deel 6 nog een vervolg komt op de keuken-aflevering
(god, ik mis 'n ren&stimpy-icoon waarin stimpy schommelstoel-wiegend voor de TV zit. :p )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |