Ik ben geen Schumi-fan maar wel realistisch ... wat Schumacher doet/heeft gedaan is de komende 20 jaar waarschijnlijk niet meer te evenaren.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:20 schreef TommyGun het volgende:
Jep Alonso volgend jaar naar McLaren. Daar zie ik hem nog geen kampioen worden. Tevens zijn er genoeg andere courreurs geweest die 2x WK zijn geworden en daarna nooit meer. Ik snap dus ook niet al die verhalen dat Alonso de opvolger van Schumi zou zijn. Mooi niet dus he
quote:Fisichella van P5 naar P10
28-05-2006
Behalve Michael Schumacher heeft ook Giancarlo Fisichella een straf gekregen naar aanleiding van de kwalificatie in Monaco gisteren. De Italiaanse coureur heeft volgens de stewarts David Coulthard te lang opgehouden waardoor de Schot geen snelle ronde kon neerzetten. Coulthard kwalificeerde zich daardoor als negende, al zal hij nu één plaats mogen opschuiven. De drie snelste ronden van Fisico worden hem afgenomen waardoor hij naar P10 zakt.
www.aboutf1.nl
Ik zegquote:1. F. Alonso Renault
2. M. Webber Williams
3. K. Räikkönen McLaren
4. J. Montoya McLaren
5. R. Barrichello Honda
6. J. Trulli Toyota
7. D. Coulthard Red Bull
8. N. Rosberg Williams
9. G. Fisichella Renault 3 snelste tijden afgenomen voor blocken tegenstanders
10. R. Schumacher Toyota
11. C. Klien Red Bull
12. V. Liuzzi Toro Rosso
13. J. Button Honda
14. J. Villeneuve BMW
15. N. Heidfeld BMW
16. C. Albers MF1
17. T. Monteiro MF1
18. S. Speed Toro Rosso
19. T. Sato Super Aguri
20. F. Montagny Super Aguri
21. F. Massa Ferrari
22. M. Schumacher Ferrari Straf vanwege onsportief gedrag
Zoals ik al zei, je weet dat het express is gedaan, alleen probeer het eens te bewijzen? Dat lijkt me nog het moeilijkst want MS zegt gewoon dat het een stuurfoutje is oid.. En probeer hem daar, samen met die beelden, maar eens ongelijk in te geven inclusief hard bewijs.. Lijkt me erg moeilijk, maar is toch gelukt lijkt me... Ben benieuwd wat het bewijs dan was..quote:Op zondag 28 mei 2006 12:23 schreef Baklap het volgende:
Mwah als je de onboard beelden bekijkt vind ik niet dat Schumacher er iets aan kan doen, hij probeert 2x in te sturen naar rechts maar de auto glijdt rechtdoor. Je ziet ook de rook van de banden afkomen door het remmen. Misschien had hij nog weg kunnen komen, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat er bewezen kan worden dat er opzet in het spel is. Ook al ziet het eruit als een Schumi streek.
http://youtube.com/watch?v=mzkvfG13vT0&search=schumacher%20monaco
100% mee eensquote:Op zondag 28 mei 2006 12:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Toch is 'ie er wereldkampioen mee geworden en is de kans aanwezig dat 'ie dat dit jaar gaat herhalen. Dan doe je het gewoon goed, imo.
Alonso maakt weinig fouten, net als Schumi. Ik zie 'm deze wel zonder problemen uitrijden maar ik moet ook zeggen dat ik denk dat de arrogantie van Renault ze op gaat breken. Zo gedragen kampioenen zich niet (en dan doel ik op Flavio die veel te straffe uitspraken doet alsof hij nu de F1-god is en Alonso die gewoon durft te beweren dat Renault nooit iets voor 'm heeft gedaan).
Arrogantie heeft Ferrari ook geen goed gedaan vorig jaar. Als team moeten ze scherp, oprecht en gemotiveerd blijven willen ze winnen. McLaren is dat allang niet meer, Ferrari is nooit oprecht geweest en die andere twee eigenschappen zijn ze even kwijt. Renault is sinds hun WK en bij monde van Flavio nu het arrogante team en dat kan ze duur komen te staan.
Alle anti-fans van Alonso: hij rijdt volgend jaar voor McLarenSlim is anders
Gaat niet lukkenquote:Op zondag 28 mei 2006 12:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen aan een URL voor een inet stream van de F1 in Monaco ? Dank je.
quote:Mosley: "Schumacher is geen valsspeler"
FIA president Max Mosley is van mening dat men uit het gedrag van Michael Schumacher tijdens de laatste minuten van de kwalificatiesessie in Monaco niet kan concluderen dat de Ferrari-rijder een valsspeler is.
Mosley vertelde aan Reuters: "Je moet de zaken in hun context zien - in de spanning van het moment wanneer je enorm hard probeert om je op de eerste rij te plaatsen, en je maar een fractie van een seconde hebt om beslissingen te maken."
"De stewards hebben het voordeel dat ze alle details kennen, elk stuk informatie, en dat ze in staat zijn om te weten waar Schumacher heeft geremd, gestuurd, geaccelereerd tijdens de vorige ronden. Met al die informatie komen ze tot een conclusie. Het duurde verscheidene uren, en ze gingen in enorm groot detail, en zo moet het gebeuren."
"Als je tot de conclusie komt dat iemand iets gedaan heeft dat niet zo hoort, dan moet je ingrijpen."
De FIA-president noemde de controverse een drama van het moment, maar plaatste dat niet in een groter kader van ingrijpende invloed op het resultaat van het kampioenschap.
"Het is een redelijk kleine tegenslag voor het kampioenschap," zei hij. "Maar het is inderdaad waar dat het veel spanning heeft weggenomen uit het gevecht tussen Alonso en Schumacher."
De FIA heeft dit grondig onderzocht. Schumacher, zijn race engineer, Brawn en Stefano Domenicali zijn allemaal gehoord. Ze hebben ook de video's bekeken en bovenal de telemetrie data. Uit die laatste bleek overduidelijk dat Schumacher veel harder remde dan in alle andere rondjes van hem. Dát had race-technisch geen enkele zin en gebeurt ook niet per ongeluk. De uitspraak van de Fia is daar geheel op gebaseerd.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:23 schreef Baklap het volgende:
Mwah als je de onboard beelden bekijkt vind ik niet dat Schumacher er iets aan kan doen, hij probeert 2x in te sturen naar rechts maar de auto glijdt rechtdoor. Je ziet ook de rook van de banden afkomen door het remmen. Misschien had hij nog weg kunnen komen, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat er bewezen kan worden dat er opzet in het spel is. Ook al ziet het eruit als een Schumi streek.
http://youtube.com/watch?v=mzkvfG13vT0&search=schumacher%20monaco
Kijken of ie ook beter dan 5e kan worden en snelste race ronde neer kan zetten net als David Coulthard knap wist te presteren die GP...quote:Op zondag 28 mei 2006 11:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Dat is waar, hij is niet zoals david coulthard die meer dan de halve race achter bernoldi vast zatwat dat betreft heeft schumi genoeg uitstraling en gezag om makkelijk voorbij de kleine teams te komen, hoop ik.
Maar ik zat er zo over te denken he, als hij nou gewoon was doorgereden was ie 2de geworden en dan was er nog niet zo veel aan de hand geweest
Errrmm...dit is wel heeeeel erg bekend dus lijkt me dat Schumi daar wel van op de hoogte was hoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:11 schreef multatuli het volgende:
Dat de Fia een software analyst die data laat analyseren kon hij natuurlijk niet weten
nee geen GP4quote:Op zondag 28 mei 2006 13:16 schreef -Jean- het volgende:
Hmmm, nieuwe simulator met een spel wat er minder uitziet of verbeeld ik mij dat. Geen GP4 volgens mij of wel
beter dan die belspel homoquote:Op zondag 28 mei 2006 13:23 schreef WeebI het volgende:
't is ook geen F1 2005, laat staan F1 2006..
En wat is die belspel trut ook ontzettend lelijk
die heeft een kaaklijn waar David Coulthard nog vijftien puntjes aan kan zuigen
Dat betwijfel ik nog, ik schaar ze beiden in hetzelfde rijtje.quote:
Het ziet er idd niet uit.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:16 schreef -Jean- het volgende:
Hmmm, nieuwe simulator met een spel wat er minder uitziet of verbeeld ik mij dat. Geen GP4 volgens mij of wel
Nee hoor, normaal huren de stewards niet een aparte analyst in (Alan Prudom) voor een 'investigation'. Ze hebben er ook bijna acht uur ook over gedaan; ook niet heel gangbaarquote:Op zondag 28 mei 2006 13:15 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Errrmm...dit is wel heeeeel erg bekend dus lijkt me dat Schumi daar wel van op de hoogte was hoor.
Ze luisteren naar je.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Krijg de hik...gaan ze precies die Panis-overwinning erbij halen![]()
Ja, die won netquote:Op zondag 28 mei 2006 13:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Als je op de eerste rij staat win je. Ooit gehoord van Olivier Panis, Alonso..?
ja die van het jaar erna was ook leukquote:
Zou weleens tijd wordenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:42 schreef Dos37 het volgende:
Kimi gaat vandaag weer winnen.
Dan ga je toch niet kijken?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:44 schreef DarkShine het volgende:
Nou lekker dan, een race die al beslist is door de FIA...
Kijken doe ik wel, kijken of andere ook bestraft worden als ze een fout maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |