Oh, die werkt daar duidelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 19:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg!!
* Sebasser loopt even naar buurman om het aan te geven![]()
ik hoop dat er ergens op die site iets staat over geen rechten onlenen aan de site blablaquote:Op zondag 28 mei 2006 19:00 schreef Borkydude het volgende:
Als je dat 50 cent ding haalt moeten ze toch akkoord gaan met die deal?
Ik ga vnv poolen.. en als ik daar ben eff een preek houden daarzo..quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
NeeHet zijn de vergissingen die nogal makkelijk te herkennen valt.
Dat is net zo als een splinternieuwe auto voor 200 euro in de krant staat waarbij dus 2 nullen vergeten zijn of door een druk fout niet afgedrukt zijn...![]()
blehquote:Ondanks de zorg die door NoRRoD aan de correcte invoer van de gegevens besteed wordt, kan NoRRoD niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten, omissies of onvolkomenheden in de gegevens op deze site.
Een deel van de informatie wordt door derden ingevoerd en NoRRoD is ook niet aansprakelijk voor de juistheid, volledigheid en/of actualiteit van deze door derden geplaatste informatie.
Bezoekers en/of gebruikers van de site www.norrod.nl kunnen op geen enkele wijze rechten ontlenen aan de door de NoRRoD aangeboden informatie.
Hij heeft een kutwinkel aangezien ik regelmatig 3 kwartier in de rij moet staan.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
onderandere (Buurman is directeur/eigenaar van NoRRoD)
Ik ga slapen en gitaarspelen enzo.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:03 schreef spenky het volgende:
[..]
Ik ga vnv poolen.. en als ik daar ben eff een preek houden daarzo..
Neem gelijk me laptop knop kit mee.. Dus komt helemaaal goed!!
en wat jij
nee nee die zit in me koffertjequote:Op zondag 28 mei 2006 19:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ga slapen en gitaarspelen enzo.
Vergeet je de rode knop niet?
Jongen wat doe je lastigquote:Op zondag 28 mei 2006 19:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij heeft een kutwinkel aangezien ik regelmatig 3 kwartier in de rij moet staan.
Oh ja, als hij een beloning uitlooft aan de tipgever van jou, ik sta open voor een toffe laptop.
en straks DURVEN ze ik weet niet hoeveel van mijn rekening af te schrijvenquote:Op zondag 28 mei 2006 19:04 schreef Sebasser het volgende:
Hieronder kunt u zien of het artikel HP NC6120 notebook (EK722AA) aanwezig is in een van onze vestigingen. Zo weet u direct of er een extra levertijd op het artikel zit.
Op dit moment geen voorraad.
Het artikel is op dit moment niet op voorraad; u kunt dit artikel wel bestellen via de site , zodat u verzekerd bent van directe levering zodra het artikel bij ons binnen komt.
Bestellen![]()
Okequote:
Welke.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jongen wat doe je lastig
paar meter verderop zit een andere winkel waar je met een klanten kaart zelfs toffe korting kan krijgen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een actie voor het WK voetbalquote:Op zondag 28 mei 2006 19:10 schreef Timmiejj het volgende:
Huh hoe zit dat met die laptop? Waarom kost ie maar ¤0,50?![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 19:08 schreef spenky het volgende:
[..]
kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |