je postte in het feedback topic.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:13 schreef Sebasser het volgende:
Grappig
Dat geloof ik graag jaquote:
Jezus, ben je nog niet dood?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]![]()
Wanneer wordt die vriendin van mij nou es wakker, ik wil ontbijt
Ga dan gewoon ontbijten?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
![]()
Wanneer wordt die vriendin van mij nou es wakker, ik wil ontbijt
Zeker. Niet echt literair kunstzinnig enzo, maar ik vond 't vermakelijk. Ik snap niet dat ze in Cannes niet geklapt hebben.quote:
Vertel eens waar ie over gaatquote:Op zondag 28 mei 2006 16:56 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Zeker. Niet echt literair kunstzinnig enzo, maar ik vond 't vermakelijk. Ik snap niet dat ze in Cannes niet geklapt hebben.
Heb je de Da Vinci Code niet gelezen?quote:
quote:Wikipedia schreef:
De Da Vinci Code is een thriller, die een fictieve zoektocht beschrijft naar de Heilige Graal. Onthuld wordt, dat deze niet de avondmaalskelk is, waarin het bloed van Jezus Christus onder het kruis is opgevangen. Symbologist Robert Langdon en cryptologiste Sophie Neveu ontdekken daarentegen, dat achter dit symbool een groot geheim van de christelijke kerk schuil gaat. Zij komen op het spoor van hun ontdekking als gevolg van de moord op conservator Jacques Saunière in museum het Louvre. Het raadsel, dat zij daar aantreffen, brengt hen bij de schildering van het Laatste Avondmaal van Leonardo da Vinci. Deze blijkt codes te bevatten, die duiden op een geheim rond Maria Magdalena en Jezus. Een mysterie, waarvan de openbaring de kerk op haar grondvesten zou doen schudden. Daarom wordt dan ook op leven en dood gestreden tussen de kerkelijke organisatie Opus Dei en het geheim genootschap Priorij van Sion. Langdon, die ook nog door de politie achtervolgd wordt wegens de moord, en Neveu geraken met Opus Dei in een wedren om de onthulling of vernietiging van het eeuwenoude geheim.
Klinkt erg leukquote:Op zondag 28 mei 2006 17:17 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Heb je de Da Vinci Code niet gelezen?
Shame on you!
[..]
Hij was best gaaf.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:56 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Zeker. Niet echt literair kunstzinnig enzo, maar ik vond 't vermakelijk. Ik snap niet dat ze in Cannes niet geklapt hebben.
quote:
Kut zeg.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:10 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
HOI!
Permban? Kompt er aanquote:Op zondag 28 mei 2006 18:18 schreef Blaxje het volgende:
Euy Boeman, geef mij 'ns een permban!
*EDIT: geintje *
Drink je blikje cola eens opquote:Op zondag 28 mei 2006 18:21 schreef Sebasser het volgende:
Geweldig
Wat ga je maken?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:25 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hoi ik heb honger. Ik denk dat ik maar eens ga koken.
Ik denk dat het weer tagliatelle met zalm wordt. Saai, dochquote:
Das lekkerrrrrrrrrrrquote:Op zondag 28 mei 2006 18:26 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer tagliatelle met zalm wordt. Saai, doch.
Oh, bijna goedquote:Op zondag 28 mei 2006 18:26 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer tagliatelle met zalm wordt. Saai, doch.
Grunn?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dude!
Ga maar eens naar vinkhuizen en check de prullebak bij die 2 of 3 bankjes
Goedenavond, teamleider.quote:
Dat snap ik, maar anders kreeg je geen respons enzoquote:Op zondag 28 mei 2006 18:40 schreef spenky het volgende:
[..]
die goede avond was ook namens jou.. in het kader van.. het hele team
Uchquote:Op zondag 28 mei 2006 18:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar anders kreeg je geen respons enzo.
EN HET TEAM GROET U!
Hoe issut ermee?quote:
hip man.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
enkele meters vanaf de plek waar renesite zatardag zat
joaaah puiyck he.quote:
Prijs: ¤ 0,50quote:Op zondag 28 mei 2006 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=12881
Isch niet duur.
ikke morgen halen.
omgquote:Op zondag 28 mei 2006 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=12881
Isch niet duur.
ikke morgen halen.
Neequote:Op zondag 28 mei 2006 19:00 schreef Borkydude het volgende:
Als je dat 50 cent ding haalt moeten ze toch akkoord gaan met die deal?
soooo, wat gaan we doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |