Johnny Kendall & The Heralds - St. James Infirmaryquote:Op maandag 5 juni 2006 00:51 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Motorhead - Ace of Spades
Beste Nederlandse Rock cover
Elvis Costello - The Angels Wanna Wear My Red Shoesquote:Op maandag 5 juni 2006 02:17 schreef ranja het volgende:
Sonic youth - Orange rolls, angel's spit
engelen
Rudi Carell - Wat een geluk dat ik een stukje van de wereld ben.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Elvis Costello - The Angels Wanna Wear My Red Shoes
geluk
(de zanger van) Pandemonium - Wir Fahren Gegen Nazisquote:Op maandag 5 juni 2006 08:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Rudi Carell - Wat een geluk dat ik een stukje van de wereld ben.
Een Nederlander in het Duits...
Neerland Hoop - Het is weer tijd om te bepalen waar het allemaal op staat.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:01 schreef GLO het volgende:
[..]
(de zanger van) Pandemonium - Wir Fahren Gegen Nazis
op de barricaden
Public Enemy - Fight The Powerquote:Op maandag 5 juni 2006 20:45 schreef belsen het volgende:
[..]
Neerland Hoop - Het is weer tijd om te bepalen waar het allemaal op staat.
Op de barricaden...
Kinderen Voor Kinderen - Als ik de baas zou zijn (van het journaal).quote:Op maandag 5 juni 2006 21:07 schreef GLO het volgende:
[..]
Public Enemy - Fight The Power
aan de macht
Ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomdquote:Op maandag 5 juni 2006 23:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Kinderen Voor Kinderen - Als ik de baas zou zijn (van het journaal).
Kinderen Voor Kinderen...
Procol Harum - The Dead Man's Dreamquote:Op maandag 5 juni 2006 23:36 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd
dromen
Tindersticks - dying slowlyquote:Op maandag 5 juni 2006 23:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Procol Harum - The Dead Man's Dream
de dood
Herquote:Op maandag 5 juni 2006 23:47 schreef placebeau het volgende:
[..]
Tindersticks - dying slowly
tindersticks
Meik Stevens - Skakakawallajarda ofzo, nou ja, dat drinkliedje...quote:
Laīs - Min morfarscandinavisch, ik weet niet precies welke taalquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:56 schreef ranja het volgende:
Melys - Un Darllenwr Lwcus ook welsh
Liedje in een voor het merendeel van de mensen onbegrijpelijke, maar wel bestaande, taal...
The middlequote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:59 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Laīs - Min morfarscandinavisch, ik weet niet precies welke taal
Jimmy Eat World
Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mich Göteborg.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:05 schreef placebeau het volgende:
[..]
The middle
in een scandinavische taal
Sugarcubes - Deusquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mich Göteborg.
Sowieso: Håkan.
IJslandse bodem...
Manowar - Walhallaquote:
Iggy & the Stooges - Shake appeal (tight pants).quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:49 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Manowar - Walhalla
"strakke broeken rock"
AC/DC - Jailbreakquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Iggy & the Stooges - Shake appeal (tight pants).
"Strakke broeken rock"...
In my Chairquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:03 schreef GLO het volgende:
[..]
Thunderstruck vooral ook vanwege de clip![]()
Status Quo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |