hier gaat het makkelijk. ben je wel eens in een natuurwinkel geweest?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
500-800?![]()
wtf eten jullie? ik doe zelf best ruim boodschappen (voor het OT gedeelte, ja ook bij AH en ik krijg ook geen welkom van de grote baas) maar zelfs als ik een maandje luxe ga en mn vriendje alleen maar lekkers voer kom ik niet verder dan 300-400 euro....
Nee da's veel te duurquote:Op zondag 28 mei 2006 12:04 schreef zoalshetis het volgende:
hier gaat het makkelijk. ben je wel eens in een natuurwinkel geweest?
AH is vaak veel duurder dan de Jumbo die hier naast de AH zitquote:Op zondag 28 mei 2006 15:30 schreef Meki het volgende:
Kom allen boodschappen doen bij AH
oow Jumbo heeft als eerste geen goede naamquote:Op zondag 28 mei 2006 15:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
AH is vaak veel duurder dan de Jumbo die hier naast de AH zit![]()
Argumentatie is een schoon iets.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef Meki het volgende:
[..]
oow Jumbo heeft als eerste geen goede naam
en manipuleert de klanten en is nooit eerlijk
Jumbo heeft ook geen huismerkartikelen
hiihihi AH wel
Nee, de AH wel met zij goede boekhoudersquote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef Meki het volgende:
oow Jumbo heeft als eerste geen goede naam
en manipuleert de klanten en is nooit eerlijk
Wat dacht je van O'lacy? Ken je concurentenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef Meki het volgende:
Jumbo heeft ook geen huismerkartikelen
hiihihi AH wel
vreten jullie hondenvoer of wat ?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:39 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Flugeltje, hoe kan je ooit 100 euro besteden aan boodschappen? wij zijn met 5 man hier t huis en besteden volgens mij nog geen 100 euro per week.
Hier in Nijmegen betaal je ongeveer ¤ 8,- voor 10 zakken. In Beuningen is een rol van 10 zakken ¤ 12,50. ¤ 20,- is wel erg duur....quote:
kom je ze hier halenquote:Op zondag 28 mei 2006 17:39 schreef Serinde het volgende:
[..]
Hier in Nijmegen betaal je ongeveer ¤ 8,- voor 10 zakken. In Beuningen is een rol van 10 zakken ¤ 12,50. ¤ 20,- is wel erg duur....
Wij betalen dmv de vuilniszakken een deel afvalstoffenheffing.
Dat gaat wrs niet. In Maastricht moet je iig per se de duurdere paarse zakken aanschaffen omdat daar afvalstoffenheffing inzit. Andere vuilniszakken worden niet geaccepteerd.quote:
Wat voor voer uit blik eet je vanavond weer?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:47 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Ben blij dat ik te jong ben voor veertig plussers humor
Dellekes in zuur.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat voor voer uit blik eet je vanavond weer?
Ze nemen alleen de groene vuilniszakken van gemeente Nijmegen mee dus dat heeft weinig zin helaas. Ach, hoe meer afval, hoe meer je betaalt. Wel zo eerlijkquote:
Het is alleen een beetje belachelijk duur, vind ikquote:Op zondag 28 mei 2006 17:50 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ze nemen alleen de groene vuilniszakken van gemeente Nijmegen mee dus dat heeft weinig zin helaas. Ach, hoe meer afval, hoe meer je betaalt. Wel zo eerlijkMaar als ik dan eens veel boodschappen haal en wasmiddel, vuilniszakken etc inlaad dan slik ik toch altijd weer even bij het afrekenen
![]()
Valt mee. In de gemeente waar ik hiervoor woonde, betaalde ik iets van ¤ 125,- per jaar afvalstoffenheffing. Daar kan ik nu iets van 150 vuilniszakken voor kopen.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:53 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje belachelijk duur, vind ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |