Dit zijn nu precies van die kut antwoorden waardoor dit forum verzadigd.quote:Op zondag 28 mei 2006 09:36 schreef nietzman het volgende:
-weg-
Ik vind die reclames al erg genoeg met die "Sahied" of zo erin met die pauper erbij met die ranzige bek met zijn grasveldjes en stickertjes. Dat alleen al is een reden om er nooit, maar dan ook echt helemaal nooit boodschappen te doen.quote:Op zondag 28 mei 2006 09:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Goed,
Na een paar keer de reclame gezien te hebben,
dad ze bij albert heijn "oude klanten" weer verwelkomen met een supprise party.
Hadden mijn partner en ik besloten dar weer eens boodschappen te doen.
Eenmaal dar angekomen werden we niet verwelkomt dooe de grote baas,
Maar konden we wel genieten van een lekkere lange rij voor 4 kassa's terwijl er nog 7 dicht waren
Maar het ergste was nog dat de weekendboodschappen 25 euro duurder waren dan wat we tot nu toe gewend waren.
ALBERHEIJN is een veel te dure winkel
Precies, het is - in mijn ogen - de fijnste winkel om boodschappen te doen. Ik haal de meeste dingen elders en sommige dingen vervolgens bij de AH en soms haal ik gewoon alles bij de AH, omdat hier :quote:Op zondag 28 mei 2006 10:26 schreef milagro het volgende:
suRprise
en in de AH kun je ook best goedkoop winkelen, als je maar de juiste produkten (merken) kiest
het blijft voor mij de fijnste supermarkt, qua sfeer ook vooral
Waarom doet dat in Tilburg wel een hier nietquote:Op zondag 28 mei 2006 11:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik laat sinds een maand of drie de appie thuisbezorgen. Ideaal! De prijs van m'n weekboodschappen is er overigens lager door geworden. Zelfs inclusief de bezorgkosten! Was ik voorheen nog ongeveer 100 euro per week kwijt, sinds Albert doen we het met 80 euro. En dan komen ze het nog in de keuken zetten ook.
Ik heb dat ook een paar keer gedaan, dat bezorgen.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik laat sinds een maand of drie de appie thuisbezorgen. Ideaal! De prijs van m'n weekboodschappen is er overigens lager door geworden. Zelfs inclusief de bezorgkosten! Was ik voorheen nog ongeveer 100 euro per week kwijt, sinds Albert doen we het met 80 euro. En dan komen ze het nog in de keuken zetten ook.
Bezorgen ze niet in Waalwijk?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waarom doet dat in Tilburg wel een hier niet![]()
Is bijna een apart KLB topic waard![]()
Andere mensen willen wel eens iets anders eten dan spaghetti.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:39 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Flugeltje, hoe kan je ooit 100 euro besteden aan boodschappen? wij zijn met 5 man hier t huis en besteden volgens mij nog geen 100 euro per week.
kaviaar, champagne etc geen blikjes tomotenpureequote:Op zondag 28 mei 2006 11:39 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Flugeltje, hoe kan je ooit 100 euro besteden aan boodschappen? wij zijn met 5 man hier t huis en besteden volgens mij nog geen 100 euro per week.
Grappig, maar nee. Wij eten echt niet elke dag spaghetti.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Andere mensen willen wel eens iets anders eten dan spaghetti.
Met 5 man nog geen 100 per week? Doe je goedquote:Op zondag 28 mei 2006 11:39 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
bij de aldi kun je niet maikuuul tegenkomen en ook niet de grootste slager van nederlandquote:Op zondag 28 mei 2006 11:42 schreef milagro het volgende:
De C1000 dat vind ik echt zo'n deprimerende zaak, hè, maakt zelfs de Aldi een feest van luxe.
Denk dat we ongeveer aan de 80/90 euro zitten, maar we zijn met 5 man.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Met 5 man nog geen 100 per week? Doe je goed![]()
Nu is het geen 100 euro meer, dat waren destijds best veel impulsaankopen. Momenteel dus nog 80 euro voor de hele weekboodschappen, dan komt er niets meer bij.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:39 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
weet je dat zeker?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:39 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Ik vaak genoeg. Maar misschien is het omdat we hier geen appie hebbenquote:Op zondag 28 mei 2006 11:46 schreef milagro het volgende:
[..]
weet je dat zeker?
wie doet de boodschappen
Lijkt me inderdaad ideaal. Dat je minder kwijt bent komt waarschijnlijk doordat je echt vantevoren opgeeft wat je wilt hebben, weinig tot geen impulsaankopen.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:26 schreef flugeltje het volgende:
nou, met zijn vijven van nog geen 100 euro per week eten is best knap, hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 11:47 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
[..]
Ik vaak genoeg. Maar misschien is het omdat we hier geen appie hebben
Nee, dat doen ze niet. De bezorgservice van Albert is nog lang niet landelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 11:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Bezorgen ze niet in Waalwijk?![]()
Raar... zoals ik al zei is het DC van die bezorgservice in Tilburg, dus rete dichtbij. Ik dacht ook dat die service landelijk was, maar dat is dus niet zo?
Nah, mijn vader ik en mijn broertje en zusje.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:48 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, met zijn vijven van nog geen 100 euro per week eten is best knap, hoor
ik gok 5 studenten en veel pasta?
Waarschijnlijk gaat die naar de lidl/aldi ipv de ahquote:Op zondag 28 mei 2006 11:47 schreef flugeltje het volgende:
Overigens vind 80/90 euro voor de hele weekboodschappen voor 5 man echt wel heel erg weinig. Weet je zeker dat je door de week niet nog iedere dag naar de supermarkt gaat voor de 'losse' aankopen? Wij doen dat namelijk niet.
en dan nog droge pasta ook wrsquote:Op zondag 28 mei 2006 11:48 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, met zijn vijven van nog geen 100 euro per week eten is best knap, hoor
ik gok 5 studenten en veel pasta?
quote:Op zondag 28 mei 2006 11:52 schreef zoalshetis het volgende:
500-800 euro per maand met z'n tweeën. maar ook vaak natuurwinkel.
nou, als je niet eens tot 5 kan tellen, zal die 100 euro ook wel niet kloppen danquote:Op zondag 28 mei 2006 11:50 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
[..]
Nah, mijn vader ik en mijn broertje en zusje.
Oh.. dat zijn er 4.
muslirepenquote:Op zondag 28 mei 2006 11:52 schreef zoalshetis het volgende:
Zo dat halen wij hier niet zitten meestal rond de 400 per maand (Ongeveer 80-90 pw)quote:Op zondag 28 mei 2006 11:52 schreef zoalshetis het volgende:
Zat net even te tellen, en we halen meestal op zaterdag een aantal boodschappen die je de hele week nodig hebt zoals melk,brood en vleeswaren en dingen voor op brood en eten voor zaterdag en zondag. Wat dan ongeveer zo'n 50 euro is. En dan elke dag van de week nog boodschappen voor die dag. Dus ik denk dat we zo aan de 120/140 euro zitten. Wat tegenover zoalshetis en martijn nog goedkoop is.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:54 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, als je niet eens tot 5 kan tellen, zal die 100 euro ook wel niet kloppen dan![]()
Ja vuilniszakken zijn echt duur, een rol van 12 is hier 20 euro volgens mij.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:57 schreef zoalshetis het volgende:
wij maken altijd een pot van 800 euro voor huishoud. zitten ook vuilniszakken en hills brokjes van de katten bij natuurlijk, wat er overblijft doen we in een pot, voor iets leuks of zo. maar daar zit niet zo gek veel in![]()
en wasmiddel en meer van die schoonmaakspullen. toiletspullen betalen we ieder voor zich.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:58 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
[..]
Ja vuilniszakken zijn echt duur, een rol van 12 is hier 20 euro volgens mij.
Dierenvoer is idd duurquote:Op zondag 28 mei 2006 11:57 schreef zoalshetis het volgende:
wij maken altijd een pot van 800 euro voor huishoud. zitten ook vuilniszakken en hills brokjes van de katten bij natuurlijk, wat er overblijft doen we in een pot, voor iets leuks of zo. maar daar zit niet zo gek veel in![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 11:58 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
[..]
Ja vuilniszakken zijn echt duur, een rol van 12 is hier 20 euro volgens mij.
500-800?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:52 schreef zoalshetis het volgende:
hier gaat het makkelijk. ben je wel eens in een natuurwinkel geweest?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
500-800?![]()
wtf eten jullie? ik doe zelf best ruim boodschappen (voor het OT gedeelte, ja ook bij AH en ik krijg ook geen welkom van de grote baas) maar zelfs als ik een maandje luxe ga en mn vriendje alleen maar lekkers voer kom ik niet verder dan 300-400 euro....
Nee da's veel te duurquote:Op zondag 28 mei 2006 12:04 schreef zoalshetis het volgende:
hier gaat het makkelijk. ben je wel eens in een natuurwinkel geweest?
AH is vaak veel duurder dan de Jumbo die hier naast de AH zitquote:Op zondag 28 mei 2006 15:30 schreef Meki het volgende:
Kom allen boodschappen doen bij AH
oow Jumbo heeft als eerste geen goede naamquote:Op zondag 28 mei 2006 15:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
AH is vaak veel duurder dan de Jumbo die hier naast de AH zit![]()
Argumentatie is een schoon iets.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef Meki het volgende:
[..]
oow Jumbo heeft als eerste geen goede naam
en manipuleert de klanten en is nooit eerlijk
Jumbo heeft ook geen huismerkartikelen
hiihihi AH wel
Nee, de AH wel met zij goede boekhoudersquote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef Meki het volgende:
oow Jumbo heeft als eerste geen goede naam
en manipuleert de klanten en is nooit eerlijk
Wat dacht je van O'lacy? Ken je concurentenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef Meki het volgende:
Jumbo heeft ook geen huismerkartikelen
hiihihi AH wel
vreten jullie hondenvoer of wat ?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:39 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Hier in Nijmegen betaal je ongeveer ¤ 8,- voor 10 zakken. In Beuningen is een rol van 10 zakken ¤ 12,50. ¤ 20,- is wel erg duur....quote:
kom je ze hier halenquote:Op zondag 28 mei 2006 17:39 schreef Serinde het volgende:
[..]
Hier in Nijmegen betaal je ongeveer ¤ 8,- voor 10 zakken. In Beuningen is een rol van 10 zakken ¤ 12,50. ¤ 20,- is wel erg duur....
Wij betalen dmv de vuilniszakken een deel afvalstoffenheffing.
Dat gaat wrs niet. In Maastricht moet je iig per se de duurdere paarse zakken aanschaffen omdat daar afvalstoffenheffing inzit. Andere vuilniszakken worden niet geaccepteerd.quote:
Wat voor voer uit blik eet je vanavond weer?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:47 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Ben blij dat ik te jong ben voor veertig plussers humor
Dellekes in zuur.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat voor voer uit blik eet je vanavond weer?
Ze nemen alleen de groene vuilniszakken van gemeente Nijmegen mee dus dat heeft weinig zin helaas. Ach, hoe meer afval, hoe meer je betaalt. Wel zo eerlijkquote:
Het is alleen een beetje belachelijk duur, vind ikquote:Op zondag 28 mei 2006 17:50 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ze nemen alleen de groene vuilniszakken van gemeente Nijmegen mee dus dat heeft weinig zin helaas. Ach, hoe meer afval, hoe meer je betaalt. Wel zo eerlijkMaar als ik dan eens veel boodschappen haal en wasmiddel, vuilniszakken etc inlaad dan slik ik toch altijd weer even bij het afrekenen
![]()
Valt mee. In de gemeente waar ik hiervoor woonde, betaalde ik iets van ¤ 125,- per jaar afvalstoffenheffing. Daar kan ik nu iets van 150 vuilniszakken voor kopen.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:53 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje belachelijk duur, vind ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |