quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:51 schreef Devano het volgende:
Dagenlang puzzelen, vergeet ik een aanvoerder te kiezen. Team niet geldig.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oi.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:51 schreef Devano het volgende:
Dagenlang puzzelen, vergeet ik een aanvoerder te kiezen. Team niet geldig.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eten enzo, heb het team nu al een tijdje open.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die van jou is anders nog potdichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zow dan doe je goede zakenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Klose is mijn aanvoerder.
Ook de mijne, beetje jammer dat klinsmann hem wisselde hij had er nog wel 1 mogen maken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Rest van je team ziet er ook aardig uit, niet allemaal basisspelers toch? Bewuste keuze?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:51 schreef Devano het volgende:
ik accepteer de cookies.
Bij het EK gebeurde dit 's nachts altijd..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:30 schreef X-fi het volgende:
Wanneer komen de eerste punten?
Gewoon elke speeldag dus?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:45 schreef dedeur het volgende:
[..]
Bij het EK gebeurde dit 's nachts altijd..
Ja, als het goed is allemaal basisspelers. Jammer van die Poolse verdediger...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Rest van je team ziet er ook aardig uit, niet allemaal basisspelers toch? Bewuste keuze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop