Dat wordt moeilijk klussen als je er lepra van krijgtquote:Op zondag 28 mei 2006 09:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Die irritante kutstem achter elkaar ratelend, ik krijg er echt lepra van.
De leprastichting maakt ook reclamequote:Op zondag 28 mei 2006 09:38 schreef poepeneesje het volgende:
Dat wordt moeilijk klussen als je er lepra van krijgt.
Maarja reclame is per definitie irritant.
Ze moeten wel, dankzij Karwei. Ik zal niet de enige zijn die de kinkpokkenkoorts van die reclame krijgt.quote:
Ja maar dat komt omdat het "Karwei geen punt" is...Dus er zit geen punt in de zin en dáárom ratelt ie doorquote:Op zondag 28 mei 2006 09:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Die irritante kutstem achter elkaar ratelend
GENIAAL. Ik ben benieuwd welke alfa-rijdende, mobiel bellende, sportieve studentenidioot deze walging nou weer heeft verzonnen.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:08 schreef Elvi het volgende:
Ja maar dat komt omdat het "Karwei geen punt" is...Dus er zit geen punt in de zin en dáárom ratelt ie door![]()
Jij hebt liever reclames voor leningen en maandverband?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:10 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Reclames zijn sowieso al mega irritand, maar sinds de Edah is er nog niet zo'n irritante kutreclame geweest dan die brallende kutmongool met zijn zouteloze ratelende stem.
Het liefst zou ik helemaal geen reclames zien, maargoed die reclames van maandverband zijn nog tenminste blij. Zie je van die vrouwen blij zijn dat ze ongesteld zijn dankzij hun nieuwe inlegluiers met wolkjes en zo.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:13 schreef r_one het volgende:
Jij hebt liever reclames voor leningen en maandverband?
De enige reclame die nog wel enigzins grappig was, ooit, was de reclame van die chocolade koeken dat die gozer zegt: "Zo veel chocola man is gewoon spacen, is gewoon spacen dit! waar komen die vandaan man?" en dat je dan die aliens ziet rijden in zo'n busje.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:19 schreef B_BOY het volgende:
die reclame van kip het meest veelzijdigste stukje vlees is nog erger.
O.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat het "Karwei geen punt" is...Dus er zit geen punt in de zin en dáárom ratelt ie door![]()
Was het echt nodig mij hieraan te herinnerenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:02 schreef Sapstengel het volgende:
Of die van MoneyYou:
You wil een nieuwe auto kopen, maar you heeft geen geld, wat doet you dan?.
Neem dan deze yoghurt met de bifidus essensus cultuur! (die was het toch?)quote:Op zondag 28 mei 2006 14:26 schreef Agiath het volgende:
De allerkutste zijn nog wel
"Hej, waar was je vorige week op schilderles"
"Ja ik had last van een onregelmatige stoelgang"
![]()
Mjahquote:
Ik hoop eigenlijk dat ze geen uitslag hebben gekregen!quote:Op zondag 28 mei 2006 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah.
En dermatologisch getest is idd ook zoiets. Het is getest, maar wat was de uitslag dan?.
Ja met gepatenteerde amino-concentratie ofzoiets...Echt van oke nu gaan we het kopenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah.
En dermatologisch getest is idd ook zoiets. Het is getest, maar wat was de uitslag dan?. Of "met het gepatenteerde..."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |