Dit zijn nu precies van die kut antwoorden waardoor dit forum verzadigd.quote:Op zondag 28 mei 2006 09:36 schreef nietzman het volgende:
-weg-
Ik vind die reclames al erg genoeg met die "Sahied" of zo erin met die pauper erbij met die ranzige bek met zijn grasveldjes en stickertjes. Dat alleen al is een reden om er nooit, maar dan ook echt helemaal nooit boodschappen te doen.quote:Op zondag 28 mei 2006 09:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Goed,
Na een paar keer de reclame gezien te hebben,
dad ze bij albert heijn "oude klanten" weer verwelkomen met een supprise party.
Hadden mijn partner en ik besloten dar weer eens boodschappen te doen.
Eenmaal dar angekomen werden we niet verwelkomt dooe de grote baas,
Maar konden we wel genieten van een lekkere lange rij voor 4 kassa's terwijl er nog 7 dicht waren
Maar het ergste was nog dat de weekendboodschappen 25 euro duurder waren dan wat we tot nu toe gewend waren.
ALBERHEIJN is een veel te dure winkel
Precies, het is - in mijn ogen - de fijnste winkel om boodschappen te doen. Ik haal de meeste dingen elders en sommige dingen vervolgens bij de AH en soms haal ik gewoon alles bij de AH, omdat hier :quote:Op zondag 28 mei 2006 10:26 schreef milagro het volgende:
suRprise
en in de AH kun je ook best goedkoop winkelen, als je maar de juiste produkten (merken) kiest
het blijft voor mij de fijnste supermarkt, qua sfeer ook vooral
Waarom doet dat in Tilburg wel een hier nietquote:Op zondag 28 mei 2006 11:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik laat sinds een maand of drie de appie thuisbezorgen. Ideaal! De prijs van m'n weekboodschappen is er overigens lager door geworden. Zelfs inclusief de bezorgkosten! Was ik voorheen nog ongeveer 100 euro per week kwijt, sinds Albert doen we het met 80 euro. En dan komen ze het nog in de keuken zetten ook.
Ik heb dat ook een paar keer gedaan, dat bezorgen.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik laat sinds een maand of drie de appie thuisbezorgen. Ideaal! De prijs van m'n weekboodschappen is er overigens lager door geworden. Zelfs inclusief de bezorgkosten! Was ik voorheen nog ongeveer 100 euro per week kwijt, sinds Albert doen we het met 80 euro. En dan komen ze het nog in de keuken zetten ook.
Bezorgen ze niet in Waalwijk?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waarom doet dat in Tilburg wel een hier niet![]()
Is bijna een apart KLB topic waard![]()
Andere mensen willen wel eens iets anders eten dan spaghetti.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:39 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Flugeltje, hoe kan je ooit 100 euro besteden aan boodschappen? wij zijn met 5 man hier t huis en besteden volgens mij nog geen 100 euro per week.
kaviaar, champagne etc geen blikjes tomotenpureequote:Op zondag 28 mei 2006 11:39 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Flugeltje, hoe kan je ooit 100 euro besteden aan boodschappen? wij zijn met 5 man hier t huis en besteden volgens mij nog geen 100 euro per week.
Grappig, maar nee. Wij eten echt niet elke dag spaghetti.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Andere mensen willen wel eens iets anders eten dan spaghetti.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |