abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38959211
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:33 schreef Hare het volgende:
Is toch leuk joh, al die kids een beetje in dezelfde leeftijd
Het is eerder dat men denkt van 'geniet eerst eens van je net geboren kind voordat je er weer eentje bij adopteert'. Ze moet het allemaal zelf weten maar ik vind het ook wel wat snel, als het zo is.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:53:38 #177
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38959676
Ach ja, zolang ze het kind niet gelovig opvoeden vind ik alles best
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_38959759
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:33 schreef Hare het volgende:
Is toch leuk joh, al die kids een beetje in dezelfde leeftijd
mwoah
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 18 juni 2006 @ 09:59:23 #179
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_38964417
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:55 schreef milagro het volgende:

[..]

mwoah
Lijkt me voor de kinderen niet echt geweldig eerlijk gezegd. Het is dan veel moeilijker om je te ontwikkelen als individu en de onderlinge concurrentie en jaloezie is in deze situatie ook veel groter.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_39009007
Het lijkt er inderdaad op dat ze alweer serieus aan het rondshoppen zijn voor het volgende kind.

Brad en Angelina willen derde adoptiekind
Uitgegeven op maandag 19 juni 2006 om 18:26:29

(Novum/AP) - Angelina Jolie en Brad Pitt willen een derde kind adopteren. Dat zegt de actrice in een interview dat dinsdag wordt uitgezonden door de Amerikaanse nieuwszender CNN. Het stel heeft al twee geadopteerde kinderen, Zahara en Maddox, en een biologische dochter, Shiloh. "De volgende is weer een adoptiekind", zegt de 31-jarige Jolie tegen journalist Anderson Cooper.

Maddox van bijna 4 jaar oud is het kind van Cambodjaanse ouders. Zahara komt uit Ethiopië en is bijna 1,5 jaar. Vorige maand beviel Jolie in Namibië van Shiloh. Het filmsterrenpaar weet nog niet uit welk land het vierde kind moet komen. "We kijken naar verschillende landen", vertelt Jolie. Het Hollywood-stel wil er goed over nadenken wat voor kind past bij de andere drie, verklaart de actrice. "Het gaat erom welk geslacht, welk land en welk ras het beste past bij de kinderen."

Het interview wordt uitgezonden op de Internationale Dag van de Vluchteling. Angelina is sinds 2001 ambassadeur van de vluchtelingenorganisatie van de Verenigde Naties, UNHCR.

Bron
pi_39010131
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:36 schreef Augustina het volgende:
Het lijkt er inderdaad op dat ze alweer serieus aan het rondshoppen zijn voor het volgende kind.

Uitgegeven op maandag 19 juni 2006 om 18:26:29

(Novum/AP) - Angelina Jolie en Brad Pitt willen een derde kind adopteren. Dat zegt de actrice in een interview dat dinsdag wordt uitgezonden door de Amerikaanse nieuwszender CNN. Het stel heeft al twee geadopteerde kinderen, Zahara en Maddox, en een biologische dochter, Shiloh. "De volgende is weer een adoptiekind", zegt de 31-jarige Jolie tegen journalist Anderson Cooper.

Maddox van bijna 4 jaar oud is het kind van Cambodjaanse ouders. Zahara komt uit Ethiopië en is bijna 1,5 jaar. Vorige maand beviel Jolie in Namibië van Shiloh. Het filmsterrenpaar weet nog niet uit welk land het vierde kind moet komen. "We kijken naar verschillende landen", vertelt Jolie. Het Hollywood-stel wil er goed over nadenken wat voor kind past bij de andere drie, verklaart de actrice. "Het gaat erom welk geslacht, welk land en welk ras het beste past bij de kinderen."

Het interview wordt uitgezonden op de Internationale Dag van de Vluchteling. Angelina is sinds 2001 ambassadeur van de vluchtelingenorganisatie van de Verenigde Naties, UNHCR.

Bron
Krijg nou wat. Noem me maar kortzichtig, maar dit gaat ver hoor.
  maandag 19 juni 2006 @ 19:28:46 #182
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_39010661
Het filmsterrenpaar weet nog niet uit welk land het vierde kind moet komen. "We kijken naar verschillende landen", vertelt Jolie. Het Hollywood-stel wil er goed over nadenken wat voor kind past bij de andere drie, verklaart de actrice. "Het gaat erom welk geslacht, welk land en welk ras het beste past bij de kinderen."

Allejezus. Kleurt een bepaald soort ras soms niet mooi bij de haartjes van Shiloh? Of willen ze voorkomen dat ze dadelijk een kind 'ertussen hebben zitten' dat uit een stam komt waarvan de gemiddelde lengte niet groter is dan 140 centimeter?
Echt ongelooflijk dit. Ik dacht altijd dat het hen erom ging kansarme kinderen een goed thuis te geven, maar het lijkt er nu meer op dat ze zich uitleven in het grootste kinderwinkelcentrum ter wereld; Afrika.
pi_39010938
Leuk en goed van ze dat ze een derde kindje willen adopteren, ik hoop echter ook nog op een tweede biologische dochter/zoon. Ik vind het al heel nobel van Angelina om twee kinderen te adopteren en van Brad om ze te accepteren en te erkennen als hun eigen kinderen, maar Angelina moet straks niet overdrijven om een kind uit elk continent te willen adopteren.
  † In Memoriam † maandag 19 juni 2006 @ 20:26:54 #184
43556 miss_dynastie
pi_39012666
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:28 schreef Cheesecake het volgende:
Allejezus. Kleurt een bepaald soort ras soms niet mooi bij de haartjes van Shiloh?
Ik kan me daadwerkelijk niet voorstellen dat het daarom gaat.
Ik heb geen idee in welke context deze uitspraak gedaan is, maar volgens mij is ze helemaal niet zo oppervlakkig.
pi_39064337
Ik vind het inderdaad wel een soort verlavingsgedrag, en bovendien: hoe kun je je nu hechten aan kinderen als je in rap tempo kinderen adopteert? Ik bedoel, je wordt uit je land gehesen en dan in no time heb je steeds er maar weer zusjes en broertjes bij met twee ouders die ook nog heel veel op pad zijn....sja, ik weet het niet, al blijft het adopteren wel een heel nobel streven maar gun de kinderen wat tijd zeg. Bovendien kan ik me echt niet voorstellen dat het gezond is om steeds maar kinderen te 'kopen'...naja, ze kunne later in ieder geval een goede psych betalen...maar ik verdenk de pitts wel van een hysterisch trekje...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 21 juni 2006 @ 10:32:12 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39066192
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:36 schreef Augustina het volgende:
Josephine Baker springs to mind ...

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_39104248
Zahara schijnt nogal jaloers te zijn op Shiloh ( Ik zou maar even wachten met geadopteerde baby nummer 3 , Angelina !)

http://people.aol.com/people/articles/0,19736,1206481,00.html

En de moeder van Angelina, heeft kleindochter Shiloh eindelijk kunnen bewonderen.Het schijnt niet echt goed te gaan met haar.

http://www.thesun.co.uk/article/0,,4-2006280616,00.html
pi_39104828
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:42 schreef Evilia het volgende:
Zahara schijnt nogal jaloers te zijn op Shiloh
Dat is heel normaal hoor, bij kinderen van die leeftijd. Ze is 16 maanden, daar groeit ze heus wel over heen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:24:49 #189
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_39105531
quote:
Christina, de dochter van Adam Curry en Patricia Paay, vind ik dus zo'n lelijk eendje. Weet niet of ze het nog is, maar vroeger was ze het iig wel.
Valt wel mee tegenwoordig (al zou ik niet zeggen dat ze pas 15 is...)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_39115340
Met een lading pancake lijk je natuurlijk ook snel ouder, maar goed het ging hier over Brangelina
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:48:19 #191
4180 Hare
Come fly with me!
pi_39279173
quote:
Jolie & Pitt Baby Shower Photos Stolen

Angelina Jolie and Brad Pitt have had a series of personal photographs stolen, including intimate pictures from a baby shower in Namibia. Lawyers for the couple sent an email to various US media organizations on Sunday night informing them that "a digital memory card containing a number of personal copyright protected photographs" of Brad, Angelina and their children have been stolen and offered for sale. According to website TMZ.com, the photos, taken in Namibia, "include images from a private baby shower." The email was sent by the couple's powerhouse law firm Lavely & Singer and threatens that anyone who publishes the photos "will be liable for substantial compensatory damages, punitive damages, and injunctive relief."
Iemand pics?
pi_39294250
Flauw dat die gestolen zijn.
pi_39307006
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:39 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Ja die is in het proces van het laten weghalen zegmaar. Zo'n laser behandeling duurt altijd een x aantal keer. Er staat wél een nieuwe voor in de plaats:

[afbeelding]

Het zijn blijkbaar lengte en breedtegraden voor de geboorteplaatsen van Zahara en Maddox
Oeh wat lelijk zeg En het arme kind krijgt de lippen van mama zo te zien
  vrijdag 30 juni 2006 @ 23:00:45 #194
71048 Tokay
makes your day!
pi_39409524
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:48 schreef Hare het volgende:
Iemand pics?
Ik heb er twee kunnen achterhalen...

"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_39417308
Ze zien er gelukkig uit.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:23:23 #196
101884 PeRi
Allons-y!
pi_39417640
Ze blijven toch een geweldig stel. .
Whatever I want.
  zondag 2 juli 2006 @ 00:34:55 #197
4180 Hare
Come fly with me!
pi_39438735
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 23:00 schreef Tokay het volgende:

[..]

Ik heb er twee kunnen achterhalen...

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik zie er maar 1

Hmmm, nu toch 2. Leuk
pi_41911844
Heeft er iemand nog een recente foto van de kleine gezien?
pi_41916692
Deze staan sinds 14 september op Perez Hilton:

One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  maandag 18 september 2006 @ 13:25:48 #200
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41918047
Wat een enig jong gezin zijn Brad en Angelina
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')