Het is eerder dat men denkt van 'geniet eerst eens van je net geboren kind voordat je er weer eentje bij adopteert'. Ze moet het allemaal zelf weten maar ik vind het ook wel wat snel, als het zo is.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:33 schreef Hare het volgende:
Is toch leuk joh, al die kids een beetje in dezelfde leeftijd
mwoahquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:33 schreef Hare het volgende:
Is toch leuk joh, al die kids een beetje in dezelfde leeftijd
Lijkt me voor de kinderen niet echt geweldig eerlijk gezegd. Het is dan veel moeilijker om je te ontwikkelen als individu en de onderlinge concurrentie en jaloezie is in deze situatie ook veel groter.quote:
Krijg nou wat. Noem me maar kortzichtig, maar dit gaat ver hoor.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:36 schreef Augustina het volgende:
Het lijkt er inderdaad op dat ze alweer serieus aan het rondshoppen zijn voor het volgende kind.
Brad en Angelina willen derde adoptiekind
Uitgegeven op maandag 19 juni 2006 om 18:26:29
(Novum/AP) - Angelina Jolie en Brad Pitt willen een derde kind adopteren. Dat zegt de actrice in een interview dat dinsdag wordt uitgezonden door de Amerikaanse nieuwszender CNN. Het stel heeft al twee geadopteerde kinderen, Zahara en Maddox, en een biologische dochter, Shiloh. "De volgende is weer een adoptiekind", zegt de 31-jarige Jolie tegen journalist Anderson Cooper.
Maddox van bijna 4 jaar oud is het kind van Cambodjaanse ouders. Zahara komt uit Ethiopië en is bijna 1,5 jaar. Vorige maand beviel Jolie in Namibië van Shiloh. Het filmsterrenpaar weet nog niet uit welk land het vierde kind moet komen. "We kijken naar verschillende landen", vertelt Jolie. Het Hollywood-stel wil er goed over nadenken wat voor kind past bij de andere drie, verklaart de actrice. "Het gaat erom welk geslacht, welk land en welk ras het beste past bij de kinderen."
Het interview wordt uitgezonden op de Internationale Dag van de Vluchteling. Angelina is sinds 2001 ambassadeur van de vluchtelingenorganisatie van de Verenigde Naties, UNHCR.
Bron
Ik kan me daadwerkelijk niet voorstellen dat het daarom gaat.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:28 schreef Cheesecake het volgende:
Allejezus. Kleurt een bepaald soort ras soms niet mooi bij de haartjes van Shiloh?
Josephine Baker springs to mind ...quote:Op maandag 19 juni 2006 18:36 schreef Augustina het volgende:
Brad en Angelina willen derde adoptiekind
Dat is heel normaal hoor, bij kinderen van die leeftijd. Ze is 16 maanden, daar groeit ze heus wel over heenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:42 schreef Evilia het volgende:
Zahara schijnt nogal jaloers te zijn op Shiloh![]()
Valt wel mee tegenwoordig (al zou ik niet zeggen dat ze pas 15 is...)quote:Christina, de dochter van Adam Curry en Patricia Paay, vind ik dus zo'n lelijk eendje. Weet niet of ze het nog is, maar vroeger was ze het iig wel.
Iemand pics?quote:Jolie & Pitt Baby Shower Photos Stolen
Angelina Jolie and Brad Pitt have had a series of personal photographs stolen, including intimate pictures from a baby shower in Namibia. Lawyers for the couple sent an email to various US media organizations on Sunday night informing them that "a digital memory card containing a number of personal copyright protected photographs" of Brad, Angelina and their children have been stolen and offered for sale. According to website TMZ.com, the photos, taken in Namibia, "include images from a private baby shower." The email was sent by the couple's powerhouse law firm Lavely & Singer and threatens that anyone who publishes the photos "will be liable for substantial compensatory damages, punitive damages, and injunctive relief."
Oeh wat lelijk zegquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:39 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ja die is in het proces van het laten weghalen zegmaar. Zo'n laser behandeling duurt altijd een x aantal keer. Er staat wél een nieuwe voor in de plaats:
[afbeelding]
Het zijn blijkbaar lengte en breedtegraden voor de geboorteplaatsen van Zahara en Maddox
Ik heb er twee kunnen achterhalen...quote:
Ik zie er maar 1quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:00 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik heb er twee kunnen achterhalen...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |