Die foto is wel nepquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:42 schreef Étoile het volgende:
[afbeelding]
Het kleintje bij mama aan de borst
omgquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:29 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die foto is wel nepDat waren Brad en Angelina lookalikes, hoe suf het ook klinkt
Ja, nu je het zegt...quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:41 schreef amaranta het volgende:
Zie ik nou bij die 4de foto dat die tatoage met die slag of draak ofzo weg is? Hij lijkt heel vaag, maar zit er nog wel...
Aggosjedikkie.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:29 schreef Sfuf het volgende:
Deze zijn wel echt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan is hij Namibië ook nog es helemaal zat: linkquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:02 schreef MUUS het volgende:
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar Brad zei dat Angelina zijn ideale vrouw was. Alleen had Angelina nu concurrentie van Shiloh.
Beetje lullig tegenover Zahara eigenlijk....
Ja die is in het proces van het laten weghalen zegmaar. Zo'n laser behandeling duurt altijd een x aantal keer. Er staat wél een nieuwe voor in de plaats:quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:41 schreef amaranta het volgende:
Zie ik nou bij die 4de foto dat die tatoage met die slag of draak ofzo weg is? Hij lijkt heel vaag, maar zit er nog wel...
Oe, érg Lara Croft achtig!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:39 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Het zijn blijkbaar lengte en breedtegraden voor de geboorteplaatsen van Zahara en Maddox
Leuke beste vriendinquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:23 schreef Radegast het volgende:
Wat een poepie!![]()
Jennifer Aniston is naar het schijnt in tranen uitgebarsten toen ze de foto's zag, volgens één van haar beste vriendinnen. Zielig hé?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:29 schreef Sfuf het volgende:
Deze zijn wel echt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen die borstvoedinggevende is volgens mij nep.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:09 schreef QueenR het volgende:
[..]
het is een droppie hoor, maarre de ene foto' nep met look alikes en de rest wel echt maar wel allemaal met dezelfde kleding? Snap ik het nu niet of wat?
Ja, dat vind ik erg zieligquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:23 schreef Radegast het volgende:
Wat een poepie!![]()
Jennifer Aniston is naar het schijnt in tranen uitgebarsten toen ze de foto's zag, volgens één van haar beste vriendinnen. Zielig hé?
ja idd, dat lijkt me ook een nepfoto. Maar die andere geloof ik niet dat dat look alikes zijn hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alleen die borstvoedinggevende is volgens mij nep.
dat zijn de foto's uit de reportage van Hello, die komende week ook in de Privé zijn te zien, hoorde ik bij RTL Boulevard.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja idd, dat lijkt me ook een nepfoto. Maar die andere geloof ik niet dat dat look alikes zijn hoor.
Het is niet bepaald fraai gegaan allemaal, en dan druk ik me nog zacht uit, maar moet Jennifer dan eeuwig de treurende weduwe blijven?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik erg zieligJennifer Aniston
![]()
Jemigquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:12 schreef Kiteless het volgende:
Shiloh Nouvel Jolie-Pitt Legal Age Countdown :
Monday May 27, 2024 // - : (YYYY/MM/DD - HH:MM)
6562 Days 157497 Hours 9449861 Minutes 566991714 Seconds
Erg hè, het kind wordt op zo'n manier behandeld als een machine. Om zo en zo laat is ze uit mama's buik gekomen en op die en die dag om zo en zo laat is ze zo oud.quote:
Nee juist niet. Daarom vind ik 't zielig. Ze date nu toch zelf ook Vince Vaughn ofzoiets?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Het is niet bepaald fraai gegaan allemaal, en dan druk ik me nog zacht uit, maar moet Jennifer dan eeuwig de treurende weduwe blijven?
Precies, daarom vind ik de rol die de Amerikaanse media haar continue toe willen blijven bedelen (die van de treurende weduwe dus) zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee juist niet. Daarom vind ik 't zielig. Ze date nu toch zelf ook Vince Vaughn ofzoiets?![]()
Ja, ik las het ook in het AD!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:35 schreef popolon het volgende:
Ze heeft met een andere man geslapen, er zijn twijfels of het van Brat is.
Bron: Een of ander roddelmagazine in de schappen van de supermarkt.
't Blijft een gerucht maar god, wat moet je je dan lullig voelen als je Brat Pitt heet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik las het ook in het AD!
Angelina zou tegen één van haar vriendinnen hebben gezegd dat ze met een andere man heeft geslapen.
Leuke grapquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
Ja, helemaal omdat er een celebrity rondloopt met bijna dezelfde naam als jij!(Brad Pitt.
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |