Die foto is wel nepquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:42 schreef Étoile het volgende:
[afbeelding]
Het kleintje bij mama aan de borst
omgquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:29 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die foto is wel nepDat waren Brad en Angelina lookalikes, hoe suf het ook klinkt
Ja, nu je het zegt...quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:41 schreef amaranta het volgende:
Zie ik nou bij die 4de foto dat die tatoage met die slag of draak ofzo weg is? Hij lijkt heel vaag, maar zit er nog wel...
Aggosjedikkie.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:29 schreef Sfuf het volgende:
Deze zijn wel echt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan is hij Namibië ook nog es helemaal zat: linkquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:02 schreef MUUS het volgende:
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar Brad zei dat Angelina zijn ideale vrouw was. Alleen had Angelina nu concurrentie van Shiloh.
Beetje lullig tegenover Zahara eigenlijk....
Ja die is in het proces van het laten weghalen zegmaar. Zo'n laser behandeling duurt altijd een x aantal keer. Er staat wél een nieuwe voor in de plaats:quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:41 schreef amaranta het volgende:
Zie ik nou bij die 4de foto dat die tatoage met die slag of draak ofzo weg is? Hij lijkt heel vaag, maar zit er nog wel...
Oe, érg Lara Croft achtig!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:39 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Het zijn blijkbaar lengte en breedtegraden voor de geboorteplaatsen van Zahara en Maddox
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |