abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39169505
Ja, ik vind dat ook wel interessant om te zien, want hij kan wel mooi tekenen zeg..

ook dat plaatje in het HIStory boekje van zichzelf geloof ik [tenminste een bang jongetje, bij Childhood] heeft hij zelf getekend

mag dit wel in een Muziek topic

[ Bericht 11% gewijzigd door DrDentz op 24-06-2006 02:07:51 ]
pi_39186032
quote:

Spokesperson Confirms Jackson/Dylan Appearance

Michael Jackson flew into Cork airport yesterday and was last night holidaying in the county with his three children as he prepared to attend Bob Dylan concerts in Kilkenny and Cork over the weekend.

Jackson was accompanied by his three children, Prince Michael I, Paris Michael and Prince Michael II, along with a number of personal assistants on a scheduled Aer Lingus flight from Charles de Gaul airport in Paris to Cork yesterday afternoon.

They arrived at Cork airport at about 4.10pm and were collected by a chauffeur-driven mini-bus. It was widely speculated last night that they were staying at the historic Blackwater Castle in Castletownroche, north Cork.

The castle was built by the Roche family in 1291 when they established a Norman settlement in the area. It was recently refurbished and offers high-quality accommodation overlooking the Awbeg river.

However, the owner of Blackwater Castle, Patrick Nordstrom, said last night he had received several media queries about Jackson and, while there appeared to be "a VIP hunt" for the pop star, he wasn't staying at the castle. "I think I would know if he was staying here - I would be flattered if he was but there isn't anyone here at the moment except my dog," said Mr Nordstrom, who admitted he was considering taking the phone off the hook because of all the media queries.

A spokeswoman for Aiken Promotions confirmed to The Irish Times that Jackson would be attending the Bob Dylan concert at Nowlan Park in Kilkenny today and the Live in the Marquee concert in Cork tomorrow night.

Source: The Irish Times
ook een video van:
http://www.youtube.com/watch?v=XwfSiaO6QOg&search=michael%20jackson
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_39186204
Wat is hij toch goed met vermommen..

Volgens Wikipedia zou Thriller nooit uitgebracht worden door de lage verkoopcijfers van die tijd. Klopt dat?

[ Bericht 82% gewijzigd door Rnnz op 24-06-2006 20:17:37 ]
pi_39186999
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 01:39 schreef Rnnz het volgende:

De meeste MJ-fans kunnen echt niet tegen kritiek als het gaat om hun idool.
Dat kan je over alle soorten fans zeggen, helaas.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_39187280
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 01:58 schreef DrDentz het volgende:
Ja, ik vind dat ook wel interessant om te zien, want hij kan wel mooi tekenen zeg..

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mars Attacks
quote:
ook dat plaatje in het HIStory boekje van zichzelf geloof ik [tenminste een bang jongetje, bij Childhood] heeft hij zelf getekend
Ik kan mn cd niet meer vinden ( ) welk plaatje bedoel je ?
......Signature-loos......
  zaterdag 24 juni 2006 @ 20:41:12 #106
107144 Pido
pi_39187599
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 01:39 schreef Rnnz het volgende:
@Pido: ik neem aan dat je dezelfde Pido bent als op MJNewsOnline? Die fans daar zijn echt kortzichtig. Ik opende die topic over dat z'n stem kracht had verloren en of hij nog live zou kunnen optreden. Nu word ik zelfs van persoonlijke aanvallen beschuldigd op Michael en dat als Michael het zou lezen hij zich zou schamen voor z'n fans.

De meeste MJ-fans kunnen echt niet tegen kritiek als het gaat om hun idool.
Inderdaad, echt een stelletje mongolen. Doof voor het leven. Beetje lopen ontkennen dat zn stem achteruit is gegaan.
pi_39188037
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 20:31 schreef Even het volgende:
Ik kan mn cd niet meer vinden ( ) welk plaatje bedoel je ?

Ik denk dat veel gasten op echte fan-fora diehard fan zijn.. dat moet je niet onderschatten, die staan ermee op en gaan ermee naar bed. Ik had een keer zo'n docu gezien, "Wacko for Jacko", over fans die zich helemaal in de schulden staken, opleiding, werk en alles opzegden om maar in Santa Maria bij de rechtbank te staan.. voor hen is kritiek op Michael bijna een persoonlijke aanval
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:05:43 #108
107144 Pido
pi_39188355
Weet ik, die zijn gewoone echt verblind door liefde ofzo. Zelfde als claimen dat Elizabeth I Love You live was, en maar blijven zeggen dat het zo is, terwijl het zo overduidelijk niet zo is.
pi_39188396
Ja, zo leek het wel iig.

Mooie tekening overigens.
pi_39188481
Elizabeth I Love You was ook niet live, heb ik 10 x gezegd maar niemand, op een paar na vonden hetzelfde. Is toch overduidelijk te horen.

Oordeel zelf: http://www.youtube.com/watch?v=UTMV8ul2_bA

Het schijnt dat hij dat liedje in 12 minuten heeft geschreven, alleen dat geloof ik niet.

[ Bericht 54% gewijzigd door Rnnz op 24-06-2006 21:21:11 ]
pi_39189275
Volgens mij heeft hij eerder Smooth Criminal in 12 minuten geschreven
Als je de performance van Elizabeth I Love You bekijkt zonder geluid zou je denken dat hij een of ander zwaar rock nummer aan het zingen was ipv een ballad.. maar het lijkt me niet live, wat niet betekent dat hij het niet live zou kunnen zingen; het is wel zijn stem, maar dan opgenomen in de studio [wel jammer dat het niet [bijna nooit] live is]
Motown 25th was ook niet live gezongen, het is niet iets van de laatste jaren
pi_39189368
Mja, ik vraag me af of hij sommige liedjes nog wel live kan zingen. Z'n stem is gewoon zo sterk afgenomen door al de shit die hij heeft meegemaakt. En fysiek gezien ziet hij er ook niet uit alsof hij een topshow kan afleveren.

Ik hoop eigenlijk wel dat hij nog gaat touren met bijvoorbeeld z'n nieuwe album. Doe het dan iig voor je fans, en voor het geld..
pi_39189447
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Oow ja die, die is mooi
......Signature-loos......
pi_39197296
quote:
Its live my friend and am sure about it....you can hear mj breathing...if its a studio version you will won't hear his breathes..what about the laugh? are you saying that it lip synched also ?

by the way..my ears are really good dude...
Op MJNO. Wat zijn sommige fans egoïstisch zeg..
pi_39200078
quote:
Op zondag 25 juni 2006 01:45 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Op MJNO. Wat zijn sommige fans egoïstisch zeg..
Dat Engels van die gast

Anyway, het zijn idd de die hard fans die echt alles over hebben voor Michael. Ik denk dat ze wel zo gek zijn dat wanneer Michael iemand vermoord ze het nog goed zouden praten
  zondag 25 juni 2006 @ 11:36:24 #116
107144 Pido
pi_39201293
Ja, bijna wel ja. En dat topic ook echt sluiten. Te zielig.

[qoute]Ik hoop eigenlijk wel dat hij nog gaat touren met bijvoorbeeld z'n nieuwe album. Doe het dan iig voor je fans, en voor het geld.. [/qoute]

Geen tour denk ik, kan bijna niet meer. Hoop wel dat 'ie een stuk of 20 exclusieve concerten gaat geven in de grootste steden van de wereld. Kan alleen maar hopen op live gezongen delen, maar ik betwijfel ernstig of dat boven de 20% van de show uit gaat komen.
pi_39202577
Toch zou het voor mij geen reden zijn om er niet meer naar te luisteren als hij Marc Shaffel vermoord zou hebben d.m.v. een overdosis Jesus Juice en begraven had onder een draaimolen ergens diep in Neverland
  zondag 25 juni 2006 @ 17:42:36 #118
107144 Pido
pi_39212668
Same here, die muziek blijft goed, of het nou een pedo/moordenaar/etc is of niet. Dat je 'm boycot en niks meer koopt kan natuurlijk wel.
pi_39214148
quote:
Op zondag 25 juni 2006 12:18 schreef DrDentz het volgende:
Toch zou het voor mij geen reden zijn om er niet meer naar te luisteren als hij Marc Shaffel vermoord zou hebben d.m.v. een overdosis Jesus Juice en begraven had onder een draaimolen ergens diep in Neverland
Dat zei ik ook niet . Z'n muziek blijft altijd goed om naar te luisteren, period.
pi_39219930
Iemand die dit kan:

http://youtube.com/watch?v=FgKY-JJn_Do

:| Mooie spin.

[ Bericht 5% gewijzigd door Rnnz op 26-06-2006 01:14:40 ]
  maandag 26 juni 2006 @ 13:19:39 #121
107144 Pido
pi_39246763
Die's van de Bucharest DVD. Hij zingt daar de ad-libs van MITM écht heeeel mooi.
pi_39247823
Jup, ik heb die dvd ook. De moonwalk bij Billie Jean is een van de mooiste, zo niet de mooiste die ik ooit heb gezien.

http://youtube.com/watch?v=Dx8PYyRCs9I

Alleen de performance zelf vind ik niet zo super.. hij hee-hee't te veel.
pi_39252628
Gaaf he, dat hij op het eind wegvliegt in een astronautenpak
pi_39256295
Dat issem niet, dat was iemand anders.
pi_39259302
Zogenaamd wel
  maandag 26 juni 2006 @ 20:04:26 #126
107144 Pido
pi_39261821
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:46 schreef Rnnz het volgende:
Jup, ik heb die dvd ook. De moonwalk bij Billie Jean is een van de mooiste, zo niet de mooiste die ik ooit heb gezien.

http://youtube.com/watch?v=Dx8PYyRCs9I

Alleen de performance zelf vind ik niet zo super.. hij hee-hee't te veel.
Dat is juist vet! En "daggone-it baby" na de moonwalk is van een ongekende schoonheid.
pi_39261876
De adlibs zijn altijd vet.. Shamone!

DrDentz: ik dacht al, als jij dat niet zou weten..
pi_39261975
Hey.. ik zette er niet voor niets een knipoogje bij he
  maandag 26 juni 2006 @ 20:59:45 #129
107144 Pido
pi_39263587
Je zette er helemaal geen knipoogje bij. rofl
pi_39264008
Heel sneaky in het linkerbovenhoekje stond er wel een
pi_39271947
Lol.. ik dacht ook al; er staan nergens een knipoogje..
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:38:59 #132
107144 Pido
pi_39282977
Oh ja. Inderdaad.

Ooooohhhh, ik wil zo graag het nieuwe album horen, dat is echt te leip!
pi_39286074
Jullie zitten me gewoon een beetje de dissen he Ook al zou ik het niet weten, dan is het nog geen schande.. ik ben geen MJ-Junkie
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:40:07 #134
107144 Pido
pi_39286635
Nee joh, alleen maar een MJ-avatar op Fok! zitten he, geen MJ-junkie...

(no offense gozer..)
pi_39287082
no offense taken
pi_39287142
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 20:56 schreef DrDentz het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik denk dat veel gasten op echte fan-fora diehard fan zijn.. dat moet je niet onderschatten, die staan ermee op en gaan ermee naar bed. Ik had een keer zo'n docu gezien, "Wacko for Jacko", over fans die zich helemaal in de schulden staken, opleiding, werk en alles opzegden om maar in Santa Maria bij de rechtbank te staan.. voor hen is kritiek op Michael bijna een persoonlijke aanval
Da plaatje staat ook in Scream-maxisingle-boekjuh! Have u seen my chiiiildhoooood Arme Mike.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_39288969
Ik vind Childhood maar een zeiklied, eerlijk gezegd. Al heeft 't voor hem uiteraard wel veel betekenis.

Ook ik wil het nieuwe album horen.. maar dat schijnt pas te komen in de herfst van 2007.. :|
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:56:04 #138
107144 Pido
pi_39293551
Ja, pff. Helaas. Heb net het Clinton Gala voor het eerst gezien. Hj zingt Gone Too Soon damn mooi!
pi_39295270
06-27-2006
FOR IMMEDIATE RELEASE - MICHAEL JACKSON ANNOUNCES ORGANIZATIONAL CHANGES

Washington, D.C. ……. In what is the first of a sweeping restructuring of his personal and business affairs, Michael Jackson has severed ties with his long-time accounts and business managers, Bernstein, Fox, Whitman, Goldman & Sloan, with Bahrani attorneys Qays Zu’bi and Grahame Nelson, and Gut Records executive, Guy Holmes.

He has also established The Michael Jackson Company, Inc., with plans to phase out MJJ Productions.

In other related matters, he has named Spokesperson Raymone K. Bain as General Manager, and has retained N.Y.-based L. Londell McMillan and The McMillan Firm, known for business restructurings and turnarounds, to oversee legal matters pertaining to his business affairs.

Mr. Jackson has previously announced plans to record an album which he predicts will be released in 2007. His recent Japan tour was the first in what will be a line of public appearances, and he is reviewing numerous offers to tour musically, which he plans to embark upon within the next several months.

Mr. Jackson, who is currently in Ireland on personal business, plans on relocating to Europe in the near future.

He is continuing to build his management team and other appointments will be forthcoming.

Source: Raymone Bain
  dinsdag 27 juni 2006 @ 20:37:24 #140
107144 Pido
pi_39297322
...and he is reviewing numerous offers to tour musically, which he plans to embark upon within the next several months.

Dus, hij gaat weer optreden?
pi_39297462
Als dat zo zou zijn, dan zou dat SUPER zijn!
pi_39300257
goed nieuws zo te zien. Laat die optredens maar komen
pi_39304142
OPTREDENS

Kom maar op! Hoop alleen dat het niet snel uitverkocht zal zijn, maar dat zal wel.

Iemand trouwens die Heartbreaker van Invincible kan waarderen? Ik luister hem nu ff.. en vind het toch een van de betere nummers van Invincible. Klinkt lekker.
pi_39304588
Heeft hij nu Guy Holmes weer ontslagen, die was net aangenomen.. wie is nu z'n muzikale manager dan, ik hoop niet Raymone Bain wat weet zij er nou van hoe je een artiest moet managen
die likt zichzelf lekker omhoog en werkt alle andere mensen naar buiten heb ik het idee.. niet echt in Michael's belang dit
maar goed.. optredens... ik moet maar gaan sparen voor een kaartje
pi_39305101
Lijkt me sterk dat die Guy Holmes al weer weg is :S
pi_39305189
"severed ties" betekent toch.. banden verslechterd, oftewel weggestuurd
Guy Holmes staat in dat lijstje
pi_39305421
ow wacht..
quote:
From Sue Harris Guy Holmes Spokesperson:

Guy Holmes was appointed Chief Executive of Two Seas Records by Michael Jackson and Abdullah Hamad Al Khalifa and, temporarily, was managing Michael's business affairs until Michael appointed a permanent business manager.

Guy Holmes continues to run Michael's record company Two Seas Records and will work alongside Michael's new business team.
ik denk dat Guy toch niet weg is beetje wazig allemaal
pi_39307904
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:40 schreef DrDentz het volgende:
"severed ties" betekent toch.. banden verslechterd, oftewel weggestuurd
Guy Holmes staat in dat lijstje
Mja, maar zal idd wel een foutje zijn of zo. Of MJ is wazig bezig.

In ieder geval geeft dit wel de indruk dat hij zich weer terug wil werken in de business.
pi_39310476
Volgens Randy was Raymone ooit ontslagen, volgens haar niet. Uiteindelijk had zij gelijk, Michael bleek van niks te weten. Michael ontslaat denk ik makkelijk mensen zonder dat de mensen het zelf weten.

Ik hoop trouwens dat er in deze verklaring niet alleen maar dingen geroepen worden die niet worden nagekomen
pi_39312205
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 07:43 schreef MJboard het volgende:
Ik hoop trouwens dat er in deze verklaring niet alleen maar dingen geroepen worden die niet worden nagekomen
Ja idd, met dat soort dingen zijn we al bekend . Maar ik denk dat het nu toch echt gaat gebeuren; nieuw album, optredens etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')