abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38738391
mwah denk het niet, maar ik vind het gewoon totaal geen WK-nummer.. toen ik de naam Michael Jackson op de cd zag staan dacht ik dat ze Wanna Be Startin' Something of Don't Stop 'Till You Get Enough ofzo erop gezet hadden
pi_38738479
Nah, het zal wel niet idd. Maar hij doet altijd iets onverwachts, dus wie weet..

Het is idd totaal geen WK-nummer.
pi_38738650
hij was wel in Hamburg he, een tijdje geleden.. hmmmm..
pi_38738888
Het zou iig wel goed zijn denk ik voor z'n image als hij weer eens een spetterend optreden aflevert. En waar kan dat nou beter dan voor een miljoenenpubliek?
pi_38739107
Earth Song is trouwens niet het enige nummer wat compleet uit de lucht gegrepen is voor die cd zie ik wel
maarja.. heb je wel optredens bij een WK dan? het is toch geen superbowl waar in de rust een concert wordt gegeven
en Earth Song... met dat optreden stootte hij juist veel mensen voor het hoofd [MJ als een soort Jezus-figuur die kinderen geneest]
pi_38739586
Maar dan zou hij naar m'n mening dat nummer ook niet moeten doen. Een leuke medley met bijvoorbeeld Wanna be startin' something / Billie Jean / Black Or White lijkt me het leukste, ook voor de gemiddelde kijker want die nummers zijn toch een beetje 'swingend' om het zo te zeggen. En dat moet het WK zijn, een feestje
pi_38788819

ok
pi_38789676
Ik vind 't een beetje raar.. ik bedoel; het kan iedereen zijn.

Als het hem is zal ie het wel doen om onherkenbaar te blijven, maar goed.. raar verhaal.
pi_38895948
quote:
Op maandag 12 juni 2006 20:33 schreef Rnnz het volgende:
Ik vind 't een beetje raar.. ik bedoel; het kan iedereen zijn.

Als het hem is zal ie het wel doen om onherkenbaar te blijven, maar goed.. raar verhaal.
Dat onherkenbare is dus niet zo goed gelukt
Ach ja, MJ heeft wel vaker van dit soort acties. Beetje vreemd
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_38955365
Waarom zou hij in een rolstoel zitten? Ik denk dat het iemand anders is...
eigenlijk een tvp
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
pi_38955699
Neej... is 'm wel joh.. hij bezoekt Parijs nu
plaatjes van gisteren, MJ in Disneyland Parijs
waarom ie in een rolstoel zat.. hij kan last van z'n rug hebben gehad, onopvallend willen zijn of gewoon zomaar.. geld genoeg om zich te laten drukken ofzo
pi_38962192
Mja, het is op zich wel een goede manier om je te vermommen. Alleen jammer dat de media er dan weer achterkomt.
  zondag 18 juni 2006 @ 23:23:35 #93
107144 Pido
pi_38987708
Ja, sowieso zijn de media een beetje jammer.
pi_38987723
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Neej... is 'm wel joh.. hij bezoekt Parijs nu
plaatjes van gisteren, MJ in Disneyland Parijs
waarom ie in een rolstoel zat.. hij kan last van z'n rug hebben gehad, onopvallend willen zijn of gewoon zomaar.. geld genoeg om zich te laten drukken ofzo
Heb ik 'm toch net gemist.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_38995407
Nog een paar nieuwtjes. Vandaag begint de rechtzaak MJ vs. Marc Schaffel en volgens een journalist van O Globo uit Brazilië wilt Michael daar gaan filmen voor zijn nieuwe dvd, waarschijnlijk in augustus.
pi_38995717
Wat een gedoe altijd om hem heen he, al die rennende mannen
Wat is dat dan voor een DVD die hij op gaat nemen?? Denk dat we dat met een paar korreltjes zout moeten nemen.. er is nog nieteens een concreet plan voor een album... maarja who knows.. als het net zo gaaf wordt als de videoclip voor They Don't Care About Us
en:

zo vader zo zoon... kijk dat haar van 'Blanket'
pi_38997339
Zo, wat is Blanket groot geworden.

En wat betreft die dvd; altijd een kans dat het gewoon een hoax is, maar ik denk vast wel dat Michael onderhand bezig is met plannen voor de toekomst. Dus wie weet zit er een waarheid in. En idd iets zoals TDCAU
pi_39165565
Weer wat nieuws:

Michael blijkt niet alleen muzikaal gezien geniaal te zijn.

8 tekeningen te koop voor minstens ¤2500,- -> http://www.itsonlyrocknroll.com/catalog/auction_item.php?prodpa=&unid=26705

Beetje veel geld maar de tekeningen zien er best leuk uit.
pi_39169224
@Pido: ik neem aan dat je dezelfde Pido bent als op MJNewsOnline? Die fans daar zijn echt kortzichtig. Ik opende die topic over dat z'n stem kracht had verloren en of hij nog live zou kunnen optreden. Nu word ik zelfs van persoonlijke aanvallen beschuldigd op Michael en dat als Michael het zou lezen hij zich zou schamen voor z'n fans.

De meeste MJ-fans kunnen echt niet tegen kritiek als het gaat om hun idool.
pi_39169505
Ja, ik vind dat ook wel interessant om te zien, want hij kan wel mooi tekenen zeg..

ook dat plaatje in het HIStory boekje van zichzelf geloof ik [tenminste een bang jongetje, bij Childhood] heeft hij zelf getekend

mag dit wel in een Muziek topic

[ Bericht 11% gewijzigd door DrDentz op 24-06-2006 02:07:51 ]
pi_39186032
quote:

Spokesperson Confirms Jackson/Dylan Appearance

Michael Jackson flew into Cork airport yesterday and was last night holidaying in the county with his three children as he prepared to attend Bob Dylan concerts in Kilkenny and Cork over the weekend.

Jackson was accompanied by his three children, Prince Michael I, Paris Michael and Prince Michael II, along with a number of personal assistants on a scheduled Aer Lingus flight from Charles de Gaul airport in Paris to Cork yesterday afternoon.

They arrived at Cork airport at about 4.10pm and were collected by a chauffeur-driven mini-bus. It was widely speculated last night that they were staying at the historic Blackwater Castle in Castletownroche, north Cork.

The castle was built by the Roche family in 1291 when they established a Norman settlement in the area. It was recently refurbished and offers high-quality accommodation overlooking the Awbeg river.

However, the owner of Blackwater Castle, Patrick Nordstrom, said last night he had received several media queries about Jackson and, while there appeared to be "a VIP hunt" for the pop star, he wasn't staying at the castle. "I think I would know if he was staying here - I would be flattered if he was but there isn't anyone here at the moment except my dog," said Mr Nordstrom, who admitted he was considering taking the phone off the hook because of all the media queries.

A spokeswoman for Aiken Promotions confirmed to The Irish Times that Jackson would be attending the Bob Dylan concert at Nowlan Park in Kilkenny today and the Live in the Marquee concert in Cork tomorrow night.

Source: The Irish Times
ook een video van:
http://www.youtube.com/watch?v=XwfSiaO6QOg&search=michael%20jackson
pi_39186204
Wat is hij toch goed met vermommen..

Volgens Wikipedia zou Thriller nooit uitgebracht worden door de lage verkoopcijfers van die tijd. Klopt dat?

[ Bericht 82% gewijzigd door Rnnz op 24-06-2006 20:17:37 ]
pi_39186999
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 01:39 schreef Rnnz het volgende:

Dat kan je over alle soorten fans zeggen, helaas.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_39187280
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 01:58 schreef DrDentz het volgende:
Ja, ik vind dat ook wel interessant om te zien, want hij kan wel mooi tekenen zeg..

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mars Attacks
quote:
ook dat plaatje in het HIStory boekje van zichzelf geloof ik [tenminste een bang jongetje, bij Childhood] heeft hij zelf getekend
Ik kan mn cd niet meer vinden ( ) welk plaatje bedoel je ?
......Signature-loos......
  zaterdag 24 juni 2006 @ 20:41:12 #106
107144 Pido
pi_39187599
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 01:39 schreef Rnnz het volgende:
@Pido: ik neem aan dat je dezelfde Pido bent als op MJNewsOnline? Die fans daar zijn echt kortzichtig. Ik opende die topic over dat z'n stem kracht had verloren en of hij nog live zou kunnen optreden. Nu word ik zelfs van persoonlijke aanvallen beschuldigd op Michael en dat als Michael het zou lezen hij zich zou schamen voor z'n fans.

Inderdaad, echt een stelletje mongolen. Doof voor het leven. Beetje lopen ontkennen dat zn stem achteruit is gegaan.
pi_39188037
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 20:31 schreef Even het volgende:
Ik kan mn cd niet meer vinden ( ) welk plaatje bedoel je ?

Ik denk dat veel gasten op echte fan-fora diehard fan zijn.. dat moet je niet onderschatten, die staan ermee op en gaan ermee naar bed. Ik had een keer zo'n docu gezien, "Wacko for Jacko", over fans die zich helemaal in de schulden staken, opleiding, werk en alles opzegden om maar in Santa Maria bij de rechtbank te staan.. voor hen is kritiek op Michael bijna een persoonlijke aanval
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:05:43 #108
107144 Pido
pi_39188355
Weet ik, die zijn gewoone echt verblind door liefde ofzo. Zelfde als claimen dat Elizabeth I Love You live was, en maar blijven zeggen dat het zo is, terwijl het zo overduidelijk niet zo is.
pi_39188396
Ja, zo leek het wel iig.

Mooie tekening overigens.
pi_39188481
Elizabeth I Love You was ook niet live, heb ik 10 x gezegd maar niemand, op een paar na vonden hetzelfde. Is toch overduidelijk te horen.

Oordeel zelf: http://www.youtube.com/watch?v=UTMV8ul2_bA

Het schijnt dat hij dat liedje in 12 minuten heeft geschreven, alleen dat geloof ik niet.

[ Bericht 54% gewijzigd door Rnnz op 24-06-2006 21:21:11 ]
pi_39189275
Volgens mij heeft hij eerder Smooth Criminal in 12 minuten geschreven
Als je de performance van Elizabeth I Love You bekijkt zonder geluid zou je denken dat hij een of ander zwaar rock nummer aan het zingen was ipv een ballad.. maar het lijkt me niet live, wat niet betekent dat hij het niet live zou kunnen zingen; het is wel zijn stem, maar dan opgenomen in de studio [wel jammer dat het niet [bijna nooit] live is]
Motown 25th was ook niet live gezongen, het is niet iets van de laatste jaren
pi_39189368
Mja, ik vraag me af of hij sommige liedjes nog wel live kan zingen. Z'n stem is gewoon zo sterk afgenomen door al de shit die hij heeft meegemaakt. En fysiek gezien ziet hij er ook niet uit alsof hij een topshow kan afleveren.

Ik hoop eigenlijk wel dat hij nog gaat touren met bijvoorbeeld z'n nieuwe album. Doe het dan iig voor je fans, en voor het geld..
pi_39189447
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Oow ja die, die is mooi
......Signature-loos......
pi_39197296
quote:
Its live my friend and am sure about it....you can hear mj breathing...if its a studio version you will won't hear his breathes..what about the laugh? are you saying that it lip synched also ?

by the way..my ears are really good dude...
Op MJNO. Wat zijn sommige fans egoïstisch zeg..
pi_39200078
quote:
Op zondag 25 juni 2006 01:45 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Op MJNO. Wat zijn sommige fans egoïstisch zeg..
Dat Engels van die gast

Anyway, het zijn idd de die hard fans die echt alles over hebben voor Michael. Ik denk dat ze wel zo gek zijn dat wanneer Michael iemand vermoord ze het nog goed zouden praten
  zondag 25 juni 2006 @ 11:36:24 #116
107144 Pido
pi_39201293
Ja, bijna wel ja. En dat topic ook echt sluiten. Te zielig.

[qoute]Ik hoop eigenlijk wel dat hij nog gaat touren met bijvoorbeeld z'n nieuwe album. Doe het dan iig voor je fans, en voor het geld.. [/qoute]

Geen tour denk ik, kan bijna niet meer. Hoop wel dat 'ie een stuk of 20 exclusieve concerten gaat geven in de grootste steden van de wereld. Kan alleen maar hopen op live gezongen delen, maar ik betwijfel ernstig of dat boven de 20% van de show uit gaat komen.
pi_39202577
Toch zou het voor mij geen reden zijn om er niet meer naar te luisteren als hij Marc Shaffel vermoord zou hebben d.m.v. een overdosis Jesus Juice en begraven had onder een draaimolen ergens diep in Neverland
  zondag 25 juni 2006 @ 17:42:36 #118
107144 Pido
pi_39212668
Same here, die muziek blijft goed, of het nou een pedo/moordenaar/etc is of niet. Dat je 'm boycot en niks meer koopt kan natuurlijk wel.
pi_39214148
quote:
Op zondag 25 juni 2006 12:18 schreef DrDentz het volgende:
Toch zou het voor mij geen reden zijn om er niet meer naar te luisteren als hij Marc Shaffel vermoord zou hebben d.m.v. een overdosis Jesus Juice en begraven had onder een draaimolen ergens diep in Neverland
Dat zei ik ook niet . Z'n muziek blijft altijd goed om naar te luisteren, period.
pi_39219930
Iemand die dit kan:

http://youtube.com/watch?v=FgKY-JJn_Do

:| Mooie spin.

[ Bericht 5% gewijzigd door Rnnz op 26-06-2006 01:14:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')