vond het wel grappigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:28 schreef Inca het volgende:
Mooie opkomst![]()
En dan die LUV he wat moet je daarover zeggen![]()
ze deden het nummer van raff: disco infernoquote:Op zondag 28 mei 2006 02:19 schreef marky het volgende:
De show van Jim, Floortje & Ellen spetterde wel, ze hadden ook een mooi stuk met die disco-medley. Ik vond het vooral stoer dat het hele stadion zijn single Dapper en Sterk meezong! En Froger had 'n mooie aankondiging voor Jim, daar mag ie trots op zijn!
Maar het stond wel vast dat ze een discomedley zouden doen.quote:Disco Dance Classics Party voor de eerste maal in around een succes.
Fun Party's is begonnen om de Disco Dance Classics Party's te vernieuwen. Een podium in het midden zodat de bezoekers nog dichter bij de artiesten staan, is over het algemeen goed ontvangen. Voor de eerste maal is het Forum bij elkaar geweest en dit was een leerzame en gezellig en vooral nuttige ontmoeting. De uitslag van de enquête zullen we later op de site vermelden.
De opening was in ieder geval verrassend. Jim, bekend van Idols, opende de party met Disco Inferno van de Trammps. Dit was voor hem maar zeker ook voor ons spannend. Want je weet nooit hoe dit ontvangen gaat worden.
Maar het publiek was enthousiast en kon het waarderen.
dat was mij gisteren ook wel opgevallen jaquote:Op zondag 28 mei 2006 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij zijn vrijdag geweest en vonden het erg leuk idd Gordon was niet goed bij stem.
Als je met de auto gaat gewoon doorrijden niet bij het eerste gele bord parkeren arena volgen want dan sta je bij de ikea en als je bijtijds bent kan je makkelijk nog onder de Arena zelf parkeren.quote:
Dat hoeft ook niet natuurlijk. Als je kan lezen dan is het voldoende en het is leuk om een keer mee te maken.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:50 schreef Michellee het volgende:
Ik ben vrijdag geweest, het was leuk. Maar ook veel onbekende nummers, dat ik blij was dat ze de teksten erbij hadden. Ik moet zeggen dat de gemiddelde bezoeker er niet bepaald intelligent uitziet.
Wat een vooroordeel pffff nou ja jij je zin! Trouwens slecht bij stem was die, is die al is goed bij stem geweest dan?????quote:Op zondag 28 mei 2006 16:57 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Die haren van Gordon
Hij is nog steeds een pisnicht, maar het is igg beter dan die lelijke krullen....
Bij mij ook. Ik zag er als een berg tegenop maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel vermaakt heb. Komt ook omdat we met een grote (en gezellige) groep waren denk ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:43 schreef avotar het volgende:
Het is dat het kaartje gratis was
blokker?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:18 schreef Eightball het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik zag er als een berg tegenop maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel vermaakt heb. Komt ook omdat we met een grote (en gezellige) groep waren denk ik.
Leuk om een keer bij geweest te zijn maar voor mij hoeft het niet meer.
Nee, een kennis die bij de platenmaatschappij van Froger werkt stelde een stapeltje kaarten beschikbaar. Ik had er ook geen ¤ 55,-- voor neergelegd.quote:
ik mocht als aanhang van blokker personeel mee....quote:Op maandag 29 mei 2006 12:38 schreef Eightball het volgende:
[..]
Nee, een kennis die bij de platenmaatschappij van Froger werkt stelde een stapeltje kaarten beschikbaar. Ik had er ook geen ¤ 55,-- voor neergelegd.
Daarom heb ik me prima vermaakt.quote:
Dat was vooraf toch al bijzaak...quote:.... de show zelf![]()
En hier ben je natuurlijk eigenlijk ook gewoon bevooroordeeld. Floortje was bij ons vaak vals en ontzettend schreeuwerig en Jim deed het gewoon goed.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:43 schreef avotar het volgende:
Jim.... schei toch uit.. bleh..
floortje was wel aardig
En als zodanig uitermate geslaagd.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:06 schreef marky het volgende:
Je moet het niet echt zien als een concert maar meer als een evenement.
dit is natuurlijk niet echt aardig tegenover mensen die wel graag hadden heen gegaan maar niet op tijd waren voor de kaarten. je mag toch een gegeven paard nooit in de bek kijken?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:43 schreef avotar het volgende:
ik vond er niet heel veel aan..
gordon z'n stem was heel slecht..
dat dansen van winston post sloeg nergens op..
meneer van boney m was echt een persiflage van zichzelf..
Jim.... schei toch uit.. bleh..
floortje was wel aardig
De opkomst was leuk.. het begon goed.. maar daarna was het helaas afgelopen...
ik vond het geluid ook heel erg tegenvallen... steeds als de heren tussendoor ging praten.. of murmelen eignelijk, moest je maar afwachten of je het kon verstaan...
Het is dat het kaartje gratis was, want het was zijn 55 euro echt totaal niet waard.
edit: oh ja.. en LUV.. bah bah... dat was gewoon eng... wat is die patty brard toch een ontzettendwijf..
Eensch,quote:Op maandag 29 mei 2006 16:55 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
dit is natuurlijk niet echt aardig tegenover mensen die wel graag hadden heen gegaan maar niet op tijd waren voor de kaarten. je mag toch een gegeven paard nooit in de bek kijken?
ik zei toch dat floortje wel aardig was...quote:Op maandag 29 mei 2006 16:55 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
dit is natuurlijk niet echt aardig tegenover mensen die wel graag hadden heen gegaan maar niet op tijd waren voor de kaarten. je mag toch een gegeven paard nooit in de bek kijken?
Daar dacht ik dus ook al aanquote:Op maandag 29 mei 2006 18:59 schreef superhero87 het volgende:
er zijn 170.000 mensen naartoe geweest, en nog zo weinig reacties![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:40 schreef happyme28 het volgende:
ach ja, de doorsnee poster in het MUZ forum op FOK! kan alleen bevooroordeeld blaten en vindt dat alleen alternatieve bands echte muziek maken, dus dat ontneemt de motivatie een beetje....
Maar ik heb me prima vermaakt hoorecht een feestje. Lekker meebleren en iedereen in een super humeur. Veel herkenbare nummers en voor de onbekende nummers mooi de tekst op de schermen
![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef marky het volgende:
Ja hoor, jat maar lekker
Wij zaten op dezelfde plek in het stadion als jij alleen op rij 2 van ring 0 (bijgebouwd), helemaal beneden dus. Zo hoog is wel hoog hoor... brrrr
Waarschijnlijk niet zoveel Fokkers geweest lijkt me, want net als vorig jaar was het weer een absoluut FEEST. Een absoluut feel good concert.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:59 schreef superhero87 het volgende:
er zijn 170.000 mensen naartoe geweest, en nog zo weinig reacties![]()
Mee eens, vorig jaar veel meer meezingers. Heb het idee dat hun eigen liedjes eigenlijk het meest werden meegezongen, iedereen vol uit dak. Dus misschien volgend jaar gewoon even het beste uit beide shows of zo. En laat LUV maar thuis. Jim was erg goed, wat een stem. Ben geen fan van hem, zeker niet, maar hij deed het heel goed.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:14 schreef Keffo het volgende:
Overall moet ik zeggen dat het concert anzich niet zoveel aan was. Ik vond de muziek keus niet zo geweldig, weinig echt meezingers.
Oh dat verklaart een hoop, ik was er vrijdag!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:45 schreef marky het volgende:
Hij was er alleen op zaterdag en zondag. Vrijdag danste Euvgenia met haar vaste danspartner Peter.
jup.. daar kun je zappen als je het beu bent..quote:
Dat kloptquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:11 schreef avotar het volgende:
[..]
jup.. daar kun je zappen als je het beu bent..
Dinsdagavond 2e deel van Toppers in Concertquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:42 schreef CrazyPhunk het volgende:
kheb wel er zin om op tv te kijken
Wij ook niet!!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:59 schreef marky het volgende:
Wij ook. Je krijgt toch weer een heel ander beeld als je zo op het podium kan kijken en ook het geluid was heel anders. We konden de Luvjes zelfs horen zingen. Nou dat hoorde we in de Arena dus echt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |