Mee eens, vorig jaar veel meer meezingers. Heb het idee dat hun eigen liedjes eigenlijk het meest werden meegezongen, iedereen vol uit dak. Dus misschien volgend jaar gewoon even het beste uit beide shows of zo. En laat LUV maar thuis. Jim was erg goed, wat een stem. Ben geen fan van hem, zeker niet, maar hij deed het heel goed.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:14 schreef Keffo het volgende:
Overall moet ik zeggen dat het concert anzich niet zoveel aan was. Ik vond de muziek keus niet zo geweldig, weinig echt meezingers.
Oh dat verklaart een hoop, ik was er vrijdag!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:45 schreef marky het volgende:
Hij was er alleen op zaterdag en zondag. Vrijdag danste Euvgenia met haar vaste danspartner Peter.
jup.. daar kun je zappen als je het beu bent..quote:
Dat kloptquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:11 schreef avotar het volgende:
[..]
jup.. daar kun je zappen als je het beu bent..
Dinsdagavond 2e deel van Toppers in Concertquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:42 schreef CrazyPhunk het volgende:
kheb wel er zin om op tv te kijken
Wij ook niet!!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:59 schreef marky het volgende:
Wij ook. Je krijgt toch weer een heel ander beeld als je zo op het podium kan kijken en ook het geluid was heel anders. We konden de Luvjes zelfs horen zingen. Nou dat hoorde we in de Arena dus echt niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |