Waar doet me dit topic (inclusief TS toch aan denken??quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:09 schreef Pony-Lover het volgende:
kom op mensen, jullie moeten wel geld overmaken![]()
mail me even, tenzij je postbank hebt, dan gaat het ook met alleen het rekening nummer uit de OP.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:13 schreef Goed_Gek het volgende:
ik ben ook wel bereid om 4 euro over te maken
ik kan het geld morgenaaf wel overmaken omdat ik nu bij mijn ouders zit en de raboreader hier kaduuk is
Gezien de hoeveelheid topics en de aard ervan blijft dan nu alleen nog maar het laatste overquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:13 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Waar doet me dit topic (inclusief TS toch aan denken??
Geld geven daaarvoor zeker; terwijl mn eigen vriendin een maand weg is en ik dus ook geen neukseks kan hebben ja; dat KAN wel; dat weet ik ook; maar zo'n trouweloze mfkr ben ik niet
Geen geouwehoer; gaan ze eerst maar met zn tweeen naar R & P om tips op te doen; daarna tips proberen in de praktijk te brengen en als dat niet lukt dan nuecken ze maar met elkaar. Hup Opgelost!
Juist, er over praten helpt niet (meer)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid topics en de aard ervan blijft dan nu alleen nog maar het laatste over
Zullen ze leuk vinden...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:16 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Juist, er over praten helpt niet (meer)
vandaar ook deze actie![]()
dat gaan we regelenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:18 schreef longinus het volgende:
Ik betaal alleen als er een film en foto's van gemaakt worden en deze op Fok! wordt gezet.
tenzij je hoer bent.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:19 schreef WEST het volgende:
je laat je toch niet ontmaagden door een hoer![]()
Voor Fuif-Duif en McCarthy zit er niks anders meer opquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:19 schreef WEST het volgende:
je laat je toch niet ontmaagden door een hoer![]()
Dat zou vooral voor Mc Carthy een ramp zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:20 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Voor Fuif-Duif en McCarthy zit er niks anders meer op![]()
Het is dit of ranzige topics blijven openen tot hun pik zwart ziet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:21 schreef Goed_Gek het volgende:
gemailed ...
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nou voor 8 euro heb je toch al een redelijke hoer hoor!!
zal ik er 2 euro bij doen, dan kunnen ze zónder condoom
Top, ik zet je in de OPquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
okido first thing in the morning.... moet nu een trein halen!!
doeiiii
ik denk een blanke, een zwarte zou nu echt te schokkend voor ze zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:37 schreef longinus het volgende:
Moet het eigenlijk een zwarte of een blanke hoer zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |